Flashback bygger pepparkakshus!
2005-03-09, 16:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
Jag tycker att denna sortens sexuella aktiviteter är fel, i en sexuella akt ska de båda inblandade vara jämnlika, veta vad de ger sig in på och vad det innebär, det kan aldrig bli det i detta fallet.

Nu är jag ingen expert på hundsex direkt, men är det inte så att man i princip bara ställer sig naken på alla fyra så fattar jycken galoppen och hoppar glatt upp å juckar?

Något man får komma ihåg är att djur inte har moral, och jag vågar lova att dom inte tar psykisk skada av det. Så, sålänge man inte skadar dom fysiskt så får väl folk hålla på bäst dom vill anser jag.

Kan man tvinga hunden att gå i koppel, dressera den att räcka vacker tass osv så kan väl lite sex inte anses så farligt?
2005-03-09, 16:24
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balthazaer
Nu är jag ingen expert på hundsex direkt, men är det inte så att man i princip bara ställer sig naken på alla fyra så fattar jycken galoppen och hoppar glatt upp å juckar?

Något man får komma ihåg är att djur inte har moral, och jag vågar lova att dom inte tar psykisk skada av det. Så, sålänge man inte skadar dom fysiskt så får väl folk hålla på bäst dom vill anser jag.

Kan man tvinga hunden att gå i koppel, dressera den att räcka vacker tass osv så kan väl lite sex inte anses så farligt?
jag vidhåller det jag skrev innan, sexuella akter med människor inblandade ska vara av den sorten, det är just moral och etik som skiljer oss från djuren.

vacker tass är jag helt emot det med eftersom det är en underkastelsesymbol men grundläggande dressyr är nödvändigt för att hunden skall fungera i samhället ochi famlijen där den bor.
2005-03-09, 16:30
Medlem
oveoves avatar
Kan rekomendera detta forumet.
2005-03-09, 18:47
Bannlyst
Citat:
Jag tycker att denna sortens sexuella aktiviteter är fel, i en sexuell akt ska de båda inblandade vara jämnlika, veta vad de ger sig in på och vad det innebär, det kan aldrig bli det i detta fallet.

Jag tycker att det är gott att äta ketchup på knäckemackor med det innebär inte att det är en universal lag som alla måste följa.

En lite kul liknelse :
"An unequal relationship doesn't violate principles of justice or fairness in sexual relationships, Dr. Okami says, "unless one views sexual relationships as similar to hand-to-hand combat."

Vill någon ha sex med en hund och båda är med på noterna så det inga hinder.
2005-03-09, 19:14
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pluxor
Jag tycker att det är gott att äta ketchup på knäckemackor med det innebär inte att det är en universal lag som alla måste följa.

En lite kul liknelse :
"An unequal relationship doesn't violate principles of justice or fairness in sexual relationships, Dr. Okami says, "unless one views sexual relationships as similar to hand-to-hand combat."

Vill någon ha sex med en hund och båda är med på noterna så det inga hinder.
har jag påstått att det är en lag alla måste följa? om du läser mitt inlägg igen så ser du att jag klart och tydlig skriver; JAG TYCKER

och jag menar inte att det ska vara helt lika (inte kroppsligt, socialt osv), men på samma vilkor och att de inblandade ska vara medvetna om vad som sker samt att båda ska ha ungefär samma intelligens, har du eller någon annan intelligensnivån av en bulldogg eller motsvarande så varsågod, men då sitter ni nog på hem redan och kommer antaligen inte tillåtas att kopulera med vovvar då ni är ute på terapeutiska promenader med era vårdare.
2005-03-09, 19:19
Medlem
Citat:

vacker tass är jag helt emot det med eftersom det är en underkastelsesymbol men grundläggande dressyr är nödvändigt för att hunden skall fungera i samhället ochi famlijen där den bor.

I det här fallet är det ju snarare tvärtom, att matte underkastar sig hunden.

Hur kan en hund lida av detta? Förmodligen blir den riktigt glad jämför med att kopplad gå samma sväng runt huset.
2005-03-09, 19:22
Medlem
tonyhassans avatar
Bitchigt.
2005-03-09, 19:22
Medlem
Saters avatar
Citat:
Jag tycker att denna sortens sexuella aktiviteter är fel, i en sexuell akt ska de båda inblandade vara jämnlika, veta vad de ger sig in på och vad det innebär, det kan aldrig bli det i detta fallet.

Ja du får ju tycka va du vill, men om en jycke sätter på en kvinna så är båda jämlika enligt min mening, visserligen kan man anta att jycken har en litet övertag då han kan är den som för akten framåt och nog vet båda isf. vad dom ger sej in på om nu inte kvinnan blir lurad till handlingen.
2005-03-09, 19:25
Medlem
Saters avatar
Citat:

"Vacker tass" ingår inte i grundläggande dressyr.
2005-03-09, 19:28
Medlem
Deon Limes avatar
Varför ens bry sig om hunden eller annat djur är jämlik eller inte? Det är ju något vi människor aldrig brytt oss om annars gällande djur så varför helt plötsligt tillämpa det när det kommer till sex?
För inte är det väl så att en kanin är skapt för att sitta inspärrad i en sketen liten bur för att Lisa 7år tycker den är söt att titta på?
2005-03-09, 19:32
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sater
"Vacker tass" ingår inte i grundläggande dressyr.
syftningsfel av mig, jag ville poängtera att annat i det inlägget jag svarade på var grundläggande dressyr men inte vacker tass
2005-03-09, 19:43
Medlem
Deon Limes avatar
Hundars mentalitet är att vara undergivna. De mår bara bra av att ta order och bli bossade.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in