2012-06-25, 23:41
Citat:
Ursprungligen postat av Bobby Knight
31
Har faktiskt aldrig testat seriöst på krogen.... haft så mkt annan skit att stå i. Nu har jag all på det torra ekonomiskt så då kan vi ta nästa steg liksom.
Jag har inbillat mig att jag haft större chans än jag verkar ha tyvärr, detta utifrån att jag fått blickar
. Men när jag lägger upp mig på en nätsida för bedömning så får jag absolut zero i respons. De mest sunkiga brudarna iggar mina meddelanden... jag har testat bottenskrapet. Jo jag har väl fått någon enstaka bottenskrap men det är skrämmande lite tycker jag. Jag blir f-n mörkrädd om det är så här svårt...
Har faktiskt aldrig testat seriöst på krogen.... haft så mkt annan skit att stå i. Nu har jag all på det torra ekonomiskt så då kan vi ta nästa steg liksom.
Jag har inbillat mig att jag haft större chans än jag verkar ha tyvärr, detta utifrån att jag fått blickar
. Men när jag lägger upp mig på en nätsida för bedömning så får jag absolut zero i respons. De mest sunkiga brudarna iggar mina meddelanden... jag har testat bottenskrapet. Jo jag har väl fått någon enstaka bottenskrap men det är skrämmande lite tycker jag. Jag blir f-n mörkrädd om det är så här svårt...Du ser bra ut, men fotot är inte av den karaktären som du ska använda som presentationsbild. Det är toalettkakel i bakgrunden, inte direkt sexigt. Tror du skulle passa bättre på foton från någon exotiskt strand, i solljus. Bearbeta den lite i Photoshop och så har du en vinnarbild. Le lite halvt också.
Men jag är skeptisk till det där med nätdejting, någon gång måste man ju ta steget vidare och träffa dem IRL ändå. Och har man inte en vinnarpresentation så blir man ignorerad på dejtingsidor.
Krogen suger om man vill ha seriöst.
Skulle jag varit du skulle jag försöka ragga på jobbet, i matbutiken, på någon kvällskurs eller varför inte öva pickup-lines på stranden. Sista utvägen är en ryska från nätet, förmodligen fan så mycket trevligare än de svenska fettona som tror att de kan vraka mellan killarna på svenska dejtingsidor. (Vilket de också kan eftersom man som tjej får hundratals mail oavsett hur fet och ful du är)
Jag önskar dig lycka till!
)