2012-06-25, 23:41
Medlem
LOL!!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobby Knight
31

Har faktiskt aldrig testat seriöst på krogen.... haft så mkt annan skit att stå i. Nu har jag all på det torra ekonomiskt så då kan vi ta nästa steg liksom.

Jag har inbillat mig att jag haft större chans än jag verkar ha tyvärr, detta utifrån att jag fått blickar . Men när jag lägger upp mig på en nätsida för bedömning så får jag absolut zero i respons. De mest sunkiga brudarna iggar mina meddelanden... jag har testat bottenskrapet. Jo jag har väl fått någon enstaka bottenskrap men det är skrämmande lite tycker jag. Jag blir f-n mörkrädd om det är så här svårt...

Du ser bra ut, men fotot är inte av den karaktären som du ska använda som presentationsbild. Det är toalettkakel i bakgrunden, inte direkt sexigt. Tror du skulle passa bättre på foton från någon exotiskt strand, i solljus. Bearbeta den lite i Photoshop och så har du en vinnarbild. Le lite halvt också.

Men jag är skeptisk till det där med nätdejting, någon gång måste man ju ta steget vidare och träffa dem IRL ändå. Och har man inte en vinnarpresentation så blir man ignorerad på dejtingsidor.

Krogen suger om man vill ha seriöst.

Skulle jag varit du skulle jag försöka ragga på jobbet, i matbutiken, på någon kvällskurs eller varför inte öva pickup-lines på stranden. Sista utvägen är en ryska från nätet, förmodligen fan så mycket trevligare än de svenska fettona som tror att de kan vraka mellan killarna på svenska dejtingsidor. (Vilket de också kan eftersom man som tjej får hundratals mail oavsett hur fet och ful du är)

Jag önskar dig lycka till!
Citera
2012-06-25, 23:41
Medlem
Bobby Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blissie
Redan där har du markerat ditt underläge och höjt henne över dig vilket gör att du verkar vara en mes och inte attraktiv. Det är inte manligt att "önska" sig utan att ta/ få. De är kvinnligt att önska sig.
För det andra svarar du iof på det hur du är i din andra mening där du i princip, med andra ord, skriver att du är en sån person som är rädd för men samtidigt beundrar starka kvinnor och du därför är svag.

Att kommentera utseende sådär är också ingen höjdare....alls..

Jo, jag misstänkte det... det var skitdåligt av mg att skriva att jag önskade mig det... men ändå..,..Störtlöjligt att det förhåller sig så här mellan könen.
Citera
2012-06-25, 23:48
Medlem
Fast sen funkar ju inte samma stil på alla tjejer heller. Senaste tjejen jag träffade på nätet var så sjukt snygg och som skrivit i sin presentation att hon älskar att sova länge på helger så det enda jag skrev var

"Tja, fan vad söt du var, så söt att jag till och med tyckte du förtjänade ett mail av mig, synd bara att du gillar att sova länge på helger för frukost på sängen av en snygg tjej är bland det bästa jag vet."

Det räckte för att få ett mail tillbaka och senare till date och nu ett förhållande.
Citera
2012-06-25, 23:59
Medlem
Bobby Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raynewooney
Fast sen funkar ju inte samma stil på alla tjejer heller. Senaste tjejen jag träffade på nätet var så sjukt snygg och som skrivit i sin presentation att hon älskar att sova länge på helger så det enda jag skrev var

"Tja, fan vad söt du var, så söt att jag till och med tyckte du förtjänade ett mail av mig, synd bara att du gillar att sova länge på helger för frukost på sängen av en snygg tjej är bland det bästa jag vet."

Det räckte för att få ett mail tillbaka och senare till date och nu ett förhållande.

Kul, grattis.

Jag har kört lite bad-ass också, mest för att jag blir så jäkla lack på alla iggningar... en brud skrev ja till idag:

F-n va präktig du ser ut. Mammas lilla pedistalarrangemang, snacka om omöjligt!
Citera
2012-06-26, 00:01
Medlem
Citat:
Kul, grattis.

Jag har kört lite bad-ass också, mest för att jag blir så jäkla lack på alla iggningar... en brud skrev ja till idag:

F-n va präktig du ser ut. Mammas lilla pedistalarrangemang, snacka om omöjligt!

Mitt mail var dock inte alls menat att vara bad boy eller något av den där skiten, tror inte på den för fem öre. Ville mest vara humoristisk samtidigt som jag gav henne en komplimang och visade att jag läst hennes presentation.

Det du skrev där tror jag dock få tjejer går igång på, speciellt eftersom du avslutar med "snacka om omöjligt" vilket bevisar att du inte ens tycker att du duger åt henne själv.
Citera
2012-06-26, 00:11
Medlem
Bobby Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raynewooney
Mitt mail var dock inte alls menat att vara bad boy eller något av den där skiten, tror inte på den för fem öre. Ville mest vara humoristisk samtidigt som jag gav henne en komplimang och visade att jag läst hennes presentation.

Det du skrev där tror jag dock få tjejer går igång på, speciellt eftersom du avslutar med "snacka om omöjligt" vilket bevisar att du inte ens tycker att du duger åt henne själv.

Ok, jag försköte inte vara charmig heller... mest bara irriterad var jag.
Citera
2012-06-26, 01:04
Medlem
dartagnas avatar
Tog du bort profilbilden? Länken funkar inte ju.
Citera
2012-06-26, 07:28
Medlem
Megafailures avatar
Ser man bra ut så har man halva inne på nätet, är man ful forget it. Även flodhästar förväntar sig att du ska se ut som Marcus Shenkenberg.

Har väldigt sparsmakt presentation, dels för att jag inte söker nåt seriöst och dels för att jag avskyr att vara så jävla dejting-pretto. Kör med några hyfsade bilder, och dom funkar fint uppenbarligen ("hej sötnos/snygging"). Så bara jag skriver vettigt så går det allt bra att få nån på kroken.

Mitt "problem" är väl mer att jag lägger för lite tid på det och blir besviken för att jag inte får dejt så ofta. Men nu har jag träffat en ung tjej några gånger som är kanon så vi får se ... Tappar lite sugen att ragga när man träffar nån (ändå hade jag 8 konversationer igång igårkväll )

Edit: två pling i mobilen under tiden jag skrev detta ..
Citera
2012-06-26, 19:27
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Hej!

För det första, jag hatar att skriva presentationer, jag berättar hellre. Tycker de flesta presentationer jag läser bara känns krystade och bajsnödiga, vilket säkert min också skulle göra. Därav fattar jag mig kort. Söker någon att dela tillvaron med. Har aldrig provat det här med förhållanden förrut och är spänd av förväntan på vad det kan innebära. Är ingen speciell kategori av människa utan kan både vara utåt- och inåtriktad. Försöker påminna mig själv om att bryta komfortzoner. Är nyfiken på omvärlden och vill framåt.

xo,
-T.

Jag har för övrigt ett jobb med högre status.
Det första du gör är att hacka på andras presentationer... Detta skriker vad du är för sorts kille och jag skulle klicka vidare utan att skriva/svara. Och din berättar stil suger för du berättar inget, bara klyshor att du inte är en kategori, både ut och inåtriktad och nyfiken (trodde bara gubbar använde ordet nyfiken) samt att du aldrig varit i ett förhållande - vilket är vid 31års ålder negativt för man undrar genast vad det är för fel på dig.

Varför inte skriva några positiva saker om dig själv, vad du har för hobbies, vad du gillar för musik och filmer - info som säger något om dig och som man kanske har gemensamt.
Bilden av dig var borttagen, men oavsett hur du ser ut så hade jag inte varit intresserad pga din presentation...
Citera
2012-06-26, 19:37
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LOL!!
Krogen suger om man vill ha seriöst.

Skulle jag varit du skulle jag försöka ragga på jobbet, i matbutiken, på någon kvällskurs
Jag tycker alltid detta är en så sorglig kommentar. Varför inte på krogen, ett ställe där folk går för att träffas? Ragga på jobbet kan ju bli väldigt akward om saker inte går som tänkt. Ragga bland frukt och grönt är det väl inget fel på, men det kan ju vara lite jobbigare då man inte har mingel och musik att förvinna i, utan alla runtomkring ser och hör varje ord. Får han nobben så såg grannarna detta.
Kvällskurs visst, men en väldigt liten grupp och inte alltid man träffar något intressant gör detta lite vanskligt, samt hur ofta tar man dessa kvällskurser?

Varför inte bara gå fram till tjejen som intresserar, oavsett vart det är? Det är ju trots allt hon, inte omgivningen, som spelar roll.
Citera
2012-06-30, 11:58
Medlem
vampire-lady1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T5Racing
Är du fin då ?

Vet inte vad jag ska svar men kan säga att jag kan välja och vraka
Citera
2012-06-30, 13:07
Bannlyst
Själv har jag blivit medlem på darkside.se där tänker jag ragga upp en tjej som gillar att bli smiskad och grejer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in