Citat:
Ursprungligen postat av Bobby Knight
Här är min presentation... jag har inte pallat att regga mig som tjej för at få se hur heterokillarnaskriver i snitt. Men jag palllar inte att skriva en sån där löjlig annons om många tjejer skriver och, misstänker jag, även killar... som ska vara så alldaglig och visa vilken "otroligt unik personlighet" dom besitter. Här har ni en bild på hur jag ser ut också:
http://www.flickr.com/photos/79755954@N03/7443001508/
Hej!
För det första, jag hatar att skriva presentationer, jag berättar hellre. Tycker de flesta presentationer jag läser bara känns krystade och bajsnödiga, vilket säkert min också skulle göra. Därav fattar jag mig kort. Söker någon att dela tillvaron med. Har aldrig provat det här med förhållanden förrut och är spänd av förväntan på vad det kan innebära. Är ingen speciell kategori av människa utan kan både vara utåt- och inåtriktad. Försöker påminna mig själv om att bryta komfortzoner. Är nyfiken på omvärlden och vill framåt.
xo,
-T.
Jag har för övrigt ett jobb med högre status.
Helt ärligt, den texten fick mej att inte må så bra. Först och främst, var inte negativ alls utan enbart positiv! Du förmedlar det du skriver i känsla. Så bort med: "jag hatar att skriva presentationer" "känns krystade och bajsnödiga, vilket säkert min också ..."
"Det här var spännande: "har aldrig provat det här med förhållanden förrut och är spänd av förväntan på vad det kan innebära"
Det tycker jag du ska ha kvar, helt ärligt det kommer komma fram förr eller senare och nån blir säkert nyfiken på dej. Kanske.
Det sista om ditt jobb med högre status kan du ta bort, att skryta är oattraktivt och avtändande. Skriv vad det är för nåt iställe så får den som läser avgöra vad det är. Du vet ju endå inte vad den som läser anser om dut är med hög eller låg status...
"Är ingen speciell kategori av människa utan kan både vara utåt- och inåtriktad"
Det är totalt värdelöst att skriva. Det vet vem som helst att man inte kan kategorisera in människor så i fack och det som är relevant är hur du samspelar med den du får kontakt med. Verkar totalt " krystade och bajsnödigt" för att ta ditt citat.
Ta bort det sista superfjortiga XO.
Angående din bild så tänker jag inte kommentera hur du ser ut för det är inte relevant då du inte kan ändra på utseendet som sådant (kanske färga håret? fast guldlock är fint

) Men ta med några bilder i socialt sammanhang. Alltså utöver den du har där som profilbild.