Citat:
Ursprungligen postat av Fjodorov
Då måste du göra något fel i så fall. Visa hur du brukar ta kontakt med dem (dvs ditt första meddelande)
Tycker det är relativt lätt men allt som oftast så är de flesta på nätet tämligen ointressanta med uppblåsta egon och hyfsat oattraktiva.
Obs: Se alltid till att få flertalet bilder tagna ur olika vinklar, kolla in om nyckelbenet framträder eller inte för annars är det lätt hänt att man bestämmer en träff med någon också är det en flodhäst som är där istället och du är väl ingen Zoofil?

Här är min presentation... jag har inte pallat att regga mig som tjej för at få se hur heterokillarnaskriver i snitt. Men jag palllar inte att skriva en sån där löjlig annons om många tjejer skriver och, misstänker jag, även killar... som ska vara så alldaglig och visa vilken "otroligt unik personlighet" dom besitter. Här har ni en bild på hur jag ser ut också:
http://www.flickr.com/photos/79755954@N03/7443001508/
Hej!
För det första, jag hatar att skriva presentationer, jag berättar hellre. Tycker de flesta presentationer jag läser bara känns krystade och bajsnödiga, vilket säkert min också skulle göra. Därav fattar jag mig kort. Söker någon att dela tillvaron med. Har aldrig provat det här med förhållanden förrut och är spänd av förväntan på vad det kan innebära. Är ingen speciell kategori av människa utan kan både vara utåt- och inåtriktad. Försöker påminna mig själv om att bryta komfortzoner. Är nyfiken på omvärlden och vill framåt.
xo,
-T.
Jag har för övrigt ett jobb med högre status.