2024-09-20, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
Hon kanske kan försöka bli förtidspensionerad?

Utbränd från vad? Måste man inte ha en sysselsättning att bli utbränd från?

Hon har tre barn som börjar bli lite större, dvs behöver inte ständig tillsyn. Hon jobbar inte. Ja, hon är skild men det är väl femtio procent av Sveriges befolkning typ.

Inser hon att folk genomgår samma sak som hon och jobbar 40-50 timmar i veckan? Lathet är inte en diagnos men borde vara det. Förklaring till hennes beteende är det hursomhelst.

Tror också genuint att det är negativt för henne. I stället för att åstadkomma något genom ett jobb och få både lön, kanske känna att man tillför något och få både sociala kontakter och sociala träning/insikter (man kan inte kalla kunden för ond för att han är sverigedemokrat och tvingas samarbeta med en kd-anhängare) så sitter hon hemma och fastnar framför internet.
Det är ju en form av självradikalisering man ser. Från att ha varit yngre vänsterarg feminist (i sällskap med många andra) som ändå nog hade fulla dagar med småbarn och en mer balanserad make så sitter hon nu ganska mycket själv och sprider hat och stödjer, bisarrt nog, misogyna, för att inte säga direkt kvinnohatande organisationer och samfund.

Hon borde lägga ner telefonen. Ta ett andetag och gå ut.

Hon har alltid varit likadan. Ser ingen skillnad från 2014 och nu. Välj ett ämne som ska provocera. Samma svada om saker hon int förstår, den påklistrade överlägsenheten och dubbelmoralen. Övertygelsen om att hon är exceptionell för att nästa sekund rasa ned i att skriva öppet om hur hon vill försvinna, dö eller självskada.
Stackars människa. Vad är det för dårar som följer och uppmuntrar henne? Svagbegåvade?
Citera
2024-09-21, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thekrash
Hon har alltid varit likadan. Ser ingen skillnad från 2014 och nu. Välj ett ämne som ska provocera. Samma svada om saker hon int förstår, den påklistrade överlägsenheten och dubbelmoralen. Övertygelsen om att hon är exceptionell för att nästa sekund rasa ned i att skriva öppet om hur hon vill försvinna, dö eller självskada.
Stackars människa. Vad är det för dårar som följer och uppmuntrar henne? Svagbegåvade?
Det är ju ändå många av systerskapet som tröttnar på hennes rantade och avföljer. Många såg nog dessutom chansen att inte följa henne mer nu när hennes första konto blev avstängt. Nu har hon bara ca 15k följare.
Citera
2024-09-22, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jugdish2.0
Det är ju ändå många av systerskapet som tröttnar på hennes rantade och avföljer. Många såg nog dessutom chansen att inte följa henne mer nu när hennes första konto blev avstängt. Nu har hon bara ca 15k följare.

Systerkapet på Instagram? vilka plattityder.
Hon kräver att folk ska dela hennes 2.0 för att hon minsann delat andras inlägg nån gång i världshistorien, inget som går att bevisa, som vanligt. Det är så klart de inte vill följa henne som du säger, hon tjatar ju hål i huvudet på folk och är generellt ogin och elak. De hederliga handtagen hon gjort i sitt liv är mycket få.
Citera
2024-09-26, 12:48
Avslutad
Har hon och Oskar flyttat isär än? Eller trivs de med att vara tre i relationen? Praktiskt för Oskar med två kvinnor som sköter barn och hem och som båda vill ha honom? En hemmafru och en yngre blondin med fillers.
Citera
2024-09-26, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilithseyes
Har hon och Oskar flyttat isär än? Eller trivs de med att vara tre i relationen? Praktiskt för Oskar med två kvinnor som sköter barn och hem och som båda vill ha honom? En hemmafru och en yngre blondin med fillers.

Skilsmässan verkar ha gått igenom, men de är fortfarande skrivna på samma adress.
Citera
2024-09-26, 13:54
Medlem
Citat:

Hon bor varannan vecka i lägenheten på Södermalm och varannan vecka med barnen i Segersäng. Hur Oskar löser sin vecka när han inte har barnen vet jag inte. En gissning är att han är med sin nya.

Nej, det är inte någon form av trekant och vad jag har förstått så har Oskar alltid, t o m enligt Natashjas utsago, varit ytterst involverad i barn och hem.
Citera
2024-09-26, 14:12
Medlem
Citat:

Nej inte än, de kommer inte överens om bodelningen.
Citera
2024-09-26, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trass
Han borde haft ett äktenskapsförord. Hon ska inte ha nåt efter honom.
Citera
2024-09-26, 23:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jorja
Skilsmässan verkar ha gått igenom, men de är fortfarande skrivna på samma adress.

Det har vi alla vetat i ett halvår och det var inte det jag frågade.

Citat:
Hon bor varannan vecka i lägenheten på Södermalm och varannan vecka med barnen i Segersäng. Hur Oskar löser sin vecka när han inte har barnen vet jag inte. En gissning är att han är med sin nya.

Nej, det är inte någon form av trekant och vad jag har förstått så har Oskar alltid, t o m enligt Natashjas utsago, varit ytterst involverad i barn och hem.

Ja, jag vet att de har bott på det sättet i tre år och jag undrar hur länge de ska fortsätta med det. Vet man inte det så förstår jag inte syftet med att svara.

Haha, klart de inte har trekant. Varför skulle de?

Enligt min uppfattning har Oskar INTE varit lika engagerad i hem och barn som Natashja. Så har jag tolkat det hon skrivit. Vad det nu har med saken att göra?

Citat:
Ursprungligen postat av Trass

Äntligen nån som både kan läsa och svara på frågan! De verkar trivas med att "inte komma överens om bodelningen" och vi kanske ha det så för evigt? Undrar hur länge Nathalie står ut med det upplägget...
Senast redigerad av Lilithseyes 2024-09-26 kl. 23:14.
Citera
2024-09-26, 23:12
Avslutad
Citat:

Du förresten, Oskar och Nathalie bor också i lägenheten på Söder ibland. Både med och utan barn. Det ser man på deras bilder på Instagram. Inte för att det hade nånting att göra med det jag frågade om men ändå.
Citera
2024-09-27, 08:22
Medlem
Citat:
Du förresten, Oskar och Nathalie bor också i lägenheten på Söder ibland. Både med och utan barn. Det ser man på deras bilder på Instagram. Inte för att det hade nånting att göra med det jag frågade om men ändå.

Varför frågar du då om du har alla svar och tex vet att de inte har trekant?
Citera
2024-09-27, 18:56
Avslutad
Citat:
Varför frågar du då om du har alla svar och tex vet att de inte har trekant?

Jag undrar hur länge de ska dela bostad och när de ska flytta isär på riktigt och sånt.

Jag har inte ställt nån fråga om trekant. Det var du som drog upp det. Jag kan förstås inte veta till 100 % att de inte har trekant. Men jag ser inget som tyder på att de skulle ha det och jag har svårt att tänka mig det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in