2024-09-17, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jugdish2.0
Återigen får vi se exempel på little miss sunshine totala avsaknad av självinsikt. Jag citerar delar hennes senaste inlägg.

"Jag tror jag är ganska klok. Jag har kloka saker att förmedla och jag är bra på att ge kloka råd och reflektioner "

Dvs judehat och stöd till terrorism är alltså klokt.

Samt att inte utbilda sig, hävda att man inte kan gå ner i vikt (för att sedan göra det), skriva om sex på threads för att sedan blir arg på Flashback för hennes barn kan läsa om henne samtidigt som hon skriver om hur en man ska använda kuken korrekt och hur lång tid det tog henne att hitta en man som gjorde det bra (läs, ej Oscar). Vidare hur man hånar kvinnor som blivit våldtagna som är judinnor och för märkliga resonemang att dödade judinnor inte blev våldtagna för blodet från analen rann ”fel”. Lägg till att låta räkningar gå till Kronkalle och tigga pengar när hon ska få miljoner av exet enligt henne själv (inget äktenskapsförord). Dvs man är inte lojal mot andra kvinnor om det är fel kvinnor som blivit våldtagna. Föra märkliga resonemang om att Hamas är HVTQ-vänliga också. Lära barnen att hata USA. Tillbringar timmar framför telefonen.

Inget av det låter klokt. Finns massa mer men det där är väl från sista året.
Citera
2024-09-17, 16:59
Medlem
Är hennes konst-konto borta också? Jag hittar henne inte alls på instagram nu
Citera
2024-09-17, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
Är hennes konst-konto borta också? Jag hittar henne inte alls på instagram nu
Det är tyvärr kvar men antagligen shadowbannat.
Citera
2024-09-17, 20:01
Medlem
Citat:
Det är tyvärr kvar men antagligen shadowbannat.

Fast då brukar man väl kunna hitta den om man söker på hela konto-namnet. För mig är den helt borta
Citera
2024-09-17, 20:41
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
Fast då brukar man väl kunna hitta den om man söker på hela konto-namnet. För mig är den helt borta

Då har hon väl blockerat dig.

Kontot finns kvar här:
https://www.instagram.com/ladydahmers2.0/
Citera
2024-09-19, 10:34
Medlem
Fan vad jobbigt hon har det nu. Efter personsökarattackerna att västvärlden inte benämner detta som terrorism samt att Sverige la ner sin röst i eu parlamentet.

Det bara sprutar ut inlägg ur henne.
Citera
2024-09-19, 12:00
Medlem
Citat:
Fan vad jobbigt hon har det nu. Efter personsökarattackerna att västvärlden inte benämner detta som terrorism samt att Sverige la ner sin röst i eu parlamentet.

Det bara sprutar ut inlägg ur henne.

Hon kanske satsar på att få även det här kontot stängt?

Hon kanske skulle plugga eller söka jobb i stället?

Gillar att hon nu försvarar både Hamas och Hizbollah. Det trodde jag inte för fem -sex år sedan.
Citera
2024-09-19, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
Hon kanske skulle plugga eller söka jobb i stället?

Nej, hon väntar på att få hälften av allt i bodelningen.
Citera
2024-09-19, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trass
Nej, hon väntar på att få hälften av allt i bodelningen.

Ändock inte så smart att skaffa sig skulder hos Kronofogden under tiden. Jaja, hon är ju inte så smart, så det var väl att vänta.
Citera
2024-09-19, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
Ändock inte så smart att skaffa sig skulder hos Kronofogden under tiden. Jaja, hon är ju inte så smart, så det var väl att vänta.

Inte det minsta smart, men LD är genuint den enda person jag träffat eller hört om som verkar korkad (till skillnad mot dåligt utbildad). Det kommer att vara intressant att se vad hon gör när hon så småningom sitter på "sin" del av miljonerna: om hon skaffar sig ett jobb eller om hon lever loppan på pengarna, så att de tar slut långt snabbare än de hade behövt ta slut.
Citera
2024-09-19, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xpqr12345
Inte det minsta smart, men LD är genuint den enda person jag träffat eller hört om som verkar korkad (till skillnad mot dåligt utbildad). Det kommer att vara intressant att se vad hon gör när hon så småningom sitter på "sin" del av miljonerna: om hon skaffar sig ett jobb eller om hon lever loppan på pengarna, så att de tar slut långt snabbare än de hade behövt ta slut.
Hon kommer aldrig skaffa ett jobb. Hennes adhd som hon har enligt henne själv gör att hon inte kan jobba. Hon är ju dessutom utbränd enligt henne själv.

Så hon kommer fortsätta leva som hon gör nu. Dvs sprida judehat samt försöka få alla att inse att islam är det bästa för alla.
Citera
2024-09-19, 15:15
Medlem
Citat:
Hon kommer aldrig skaffa ett jobb. Hennes adhd som hon har enligt henne själv gör att hon inte kan jobba. Hon är ju dessutom utbränd enligt henne själv.

Så hon kommer fortsätta leva som hon gör nu. Dvs sprida judehat samt försöka få alla att inse att islam är det bästa för alla.

Hon kanske kan försöka bli förtidspensionerad?

Utbränd från vad? Måste man inte ha en sysselsättning att bli utbränd från?

Hon har tre barn som börjar bli lite större, dvs behöver inte ständig tillsyn. Hon jobbar inte. Ja, hon är skild men det är väl femtio procent av Sveriges befolkning typ.

Inser hon att folk genomgår samma sak som hon och jobbar 40-50 timmar i veckan? Lathet är inte en diagnos men borde vara det. Förklaring till hennes beteende är det hursomhelst.

Tror också genuint att det är negativt för henne. I stället för att åstadkomma något genom ett jobb och få både lön, kanske känna att man tillför något och få både sociala kontakter och sociala träning/insikter (man kan inte kalla kunden för ond för att han är sverigedemokrat och tvingas samarbeta med en kd-anhängare) så sitter hon hemma och fastnar framför internet.
Det är ju en form av självradikalisering man ser. Från att ha varit yngre vänsterarg feminist (i sällskap med många andra) som ändå nog hade fulla dagar med småbarn och en mer balanserad make så sitter hon nu ganska mycket själv och sprider hat och stödjer, bisarrt nog, misogyna, för att inte säga direkt kvinnohatande organisationer och samfund.

Hon borde lägga ner telefonen. Ta ett andetag och gå ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in