Citat:
Hon är galen. Lady Dahmer, Stina Wollter och Paula (vardagsrasismen) tävlar om titeln ”årets mest antisemitiska foliehatt 2023”.
Det spelar ingen roll vilken fakta dom blir presenterade med, dom har hamnat så djupt i hålet att det inte finns någon återvändo. Nu måste dom fortsätta blåljuga och vinkla allt för att det ska passa deras propaganda. Dom silar mygg och sväljer kameler.
”Believe all women” sades det va? Så länge du inte är jude…
Det spelar ingen roll vilken fakta dom blir presenterade med, dom har hamnat så djupt i hålet att det inte finns någon återvändo. Nu måste dom fortsätta blåljuga och vinkla allt för att det ska passa deras propaganda. Dom silar mygg och sväljer kameler.
”Believe all women” sades det va? Så länge du inte är jude…
Jag vet inte vem Paula är och LD är ju galen men Stina Wollter gör mig lite besviken. Hon har förefallit mig som en mycket mjukare, mer lyssnande och mindre extrem person är de vanliga vänsterfeministerna.
Visst, illa dolda vänstersympatier och det är klart att fetma är skadligt. Men hon har haft en egen karriär (till skillnad från de andra) och nog lyft en del frågor som att mobba någon för vikten näppeligen hjälper, utan snarare stjälper. Det hade varit så mycket mer begåvat av henne att stanna vid temat konst/kropp/självkärlek. I stället postar hon 40 videos på ett dygn där hon gråter, visar döda barn och säger ”Do you own research”, ”from the river to the sea ”
Men det är som om Palestina/Israel frågan har sugit ut den sista droppen vett ur varenda vänsterfeminist. Men det bekräftar väl min tes, de här människorna lider i varierande grad av psykisk ohälsa. Så ganska små saker (ur deras perspektiv, de har ju ingen släkt där direkt, Sverige är ju inte i krig) kan rubba deras sköra balans.