Citat:
Ursprungligen postat av
William Haines
Anledningen till att det verkade skära sig mellan Cissi och LD var ju för att Cissi började röra sig bort från radikalfeminismen och hat då hon själv började märka att hon mådde dåligt av det. Det tålde inte LD och bröt upp relationen och den teaterpjäs som de planerade att sätta upp och hade börjat sälja biljetter till.
Jag tycker mest synd om LDs man och hans bror (Cissis man) i den här situationen. Jag kan inte tänka mig att LD är accepterande att hennes mans bror ligger med fienden...
Oh yeah, en sak att anmärka i Cissi/LD-historien om deras teaterpjäs som ställdes in var att eftersom allt var bokat och biljetter hade börjat säljas så ville teatern ha ersättning för inställningen som jag förstått det. Av det som antyddes så fick LD (eller ja, gissningsvis hennes man) betala för hela kalaset eftersom hon ställde in, tror inte Cissi blev återbetalningsskyldig, men jag kan ha fel.
I vilket fall, kul för LDs man.
Citat:
Ursprungligen postat av
Oddball
Spännande! Hennes man måste ju vara värsta mähät som stannar kvar hos henne trots att hon kollektivt ger honom skulden för allt ont här i världen. Är han masochist månntro?
Den bilden jag såg av LDs man en gång så såg han ut som värsta skägghipstern. Underkuvad som få, antagligen. Stackars karlfan.
Citat:
Ursprungligen postat av
Oddball
Förstår inte öht varför hon vill ha en man?! Verkar ju snurrigt.
Försörjning.