2012-06-24, 04:40
Medlem
GeckoMorias avatar
Tycker jag inte. Fokusera på studierna och skaffa ett jobb innan, imo. Kanske är lockande men så viktigt är det inte, inte vid 15 år ålder, och du kommer ha gott om tid att röka i ditt liv
Citera
2012-06-24, 05:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeckoMoria
Tycker jag inte. Fokusera på studierna och skaffa ett jobb innan, imo. Kanske är lockande men så viktigt är det inte, inte vid 15 år ålder, och du kommer ha gott om tid att röka i ditt liv

Denna gång okej att skriva +1?

Jag var 17 år, läste på flashback med ett väldigt okritiskt kynne. Beslutade mig sedan för att testa gräs/hasch/marijuana/ (Cannabis sativa/indica).
"Naturligt, Alkohol är värre!" - Skitsnack, Heroin utvinner man ur Vallmo, röda vackra blommor.

Resultatet blev att det tog 4 istället för 3 år för mig att avsluta mina gymnasiestudier.
Det kunde ha blivit så mycket värre, jag kunde ha blivit beroende av cheeseburgare och varit vråltjock idag. Eller kanske blivit beroende av att titta på film på kvällarna.

Det var en gång en älg, låt oss kalla honom Helge. Han gick över ån då det var älgjakt, han hade beslutat sig för att bli ren för att slippa bli skjuten av gamle jäger'n Per.
Precis då han kommit över ån så stövlade Per fram till Helge och en häftig holmgång uppstod:
-Nu ska du bli en mör jävla älgstek som jag ska muncha på ikväll!
-Brööööööööööööööl?! (Läs: Men jag är ju ren nu, vad fan är det du vill egentligen?)
-Gå inte över ån för att hämta vatten, jag ska ha munch har jag sagt!
-Bröl? (Läs: W'allah Ja'e reen nu jao!)
-Okej men va med på en haschpsykosframbringande spliffjävel så chillar vi på det, polisen kommer runt hörnet och jag får ju ändå inte skjuta renar.
Nu blev Helge perplex i sitt tänkande, gamle jäger Per kanske bara ville lura Helge, om han delade på en spliffjävel med Per skulle han ju inte vara Ren längre.
Helge slutade whyna, chargade mot Polisbilen, såg rött, gick och slickade sig hög på en saltsten. Där stod jägern Per och sköt Helge och avslutade med orden:
-Nu fick du smaka bly, kaninjävel.

Knark är bajs! Bajs är Tjack, ack ack ack.
Om jag kollar riktigt noga så är det en brunbjörn som gömmer sig i faggorna.

Edit: Tryckfelsnisse smög sig in. Dessutom tycker jag verkligen inte att det är dags för unge herr Carl Ann Von S, att börja knarka. Lär dig stor bokstav i början av ny mening först! Sedan kan du sikta mot gemenerna...

Edit2: VERSALA Vokabulärposthorefjolla!

Edit3: Förlåt mig, o store Flashback! Glömde den viktigaste principen av dem alla.
LäsK mellanF radern-acK!
Senast redigerad av Tjackaren 2012-06-24 kl. 05:43.
Citera
2012-06-24, 05:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackaren
Denna gång okej att skriva +1?
Jag var 17 år, läste på flashback med ett väldigt okritiskt kynne. Beslutade mig sedan för att testa gräs/hasch/marijuana/ (Cannabis sativa/indica).
"Naturligt, Alkohol är värre!" - Skitsnack, Heroin utvinner man ur Vallmo, röda vackra blommor.
Ingen har väll sagt att CB är ofarligt bara för att det är en blomma?
Finns hur mycket giftiga blommor och sånt som helst...
Och alkohol är värre, mycket värre... Kolla upp alla jobbiga konsekvenser du får av ett tungt alkohol bruk.
Citera
2012-06-24, 05:54
Medlem
GeckoMorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackaren
Text

Haha, det var samma för mig, intresset kom när jag hade fått ögonen på Flashback (Damn you FB )

Gick klart skolan/gymnasiet (dock via någon komux-grej så fick aldrig gymnasiekompetens) med en lastbilsutbildning. Ångrar mig fett nu i efterhand att jag rökte bort min skolgång, så fett jävla ovärt. Ska dock plugga upp betygen nu till hösten. Ska göra det helt drogfritt, så jag får saker gjort

edit-
Citat:
Ursprungligen postat av Psychedelika
Ingen har väll sagt att CB är ofarligt bara för att det är en blomma?
Finns hur mycket giftiga blommor och sånt som helst...
Och alkohol är värre, mycket värre... Kolla upp alla jobbiga konsekvenser du får av ett tungt alkohol bruk.

Jag tror han syftade på alla som säger att cannabis är "narturligt" och inte kemiskt etc, och att det bara är dumt att säga så för t.ex opium är också råmaterial från opiumvallmon som i sin tur omvandlas till heroin

Alkohol är riktigt jävla vidrigt om man tänker efter, indeed.
Senast redigerad av GeckoMoria 2012-06-24 kl. 05:57.
Citera
2012-06-24, 05:58
Medlem
Carl von (Vem du nu är som sitter och fuckar med hans konto) :
Puffa på, välj själv.
men eftersom dom flestas råd är att inte röka för än du fyller 18 så är det antagligen en dålig ide. Får du skylla dig själv om du råkar ut för någon liten negativ effekt.
Jag säger att det är helt klart värt det.
Senast redigerad av Psychedelika 2012-06-24 kl. 06:03.
Citera
2012-06-24, 06:22
Medlem
200kgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darjeeng
Precis!

På detta sätt började jag också, och det fungerade utmärkt. Jag har verkligen utvecklats som individ tack vare heroin! Jag började när jag var tolv år och nu är jag en mäktig karl. Men kom ihåg: små mängder i början, sen kan man börja öka!

Äsch, jag började med överdoser direkt. Brukade alltid be en kompis att ge mig en rövpanna tjack ifall jag däckar av helt och hållet av heroinet, brukar funka ganska bra. Tycker dagen blir bäst när man tar det till frukosten och morgonkaffet.

Skulle känna mig som en hycklare ifall jag säger att du ej ska ta droger öht när du är 15 år gammal, men cannabis är en väldigt lätt drog, men vissa reagerar starkt på drogen, på ett negativt vis, och hoppas att ingen säger emot mig, för folk kan reagera psykiskt negativt på högtalare, parfym, tangentbord, bajskorvar, hästar och sånt där.
Inget att rekommendera att använda droger överhuvudtaget egentligen men.
Citera
2012-06-24, 06:24
Medlem
200kgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BagarenB
Jag tycker att du ska vänta med alla droger till du är vuxen och kan fatta mogna rationella beslut.

Maturity doesn’t mean age; it means sensitivity, manners, and how you react.
I'll just leave this here.
Citera
2012-06-24, 15:52
Medlem
Fina Gubbens avatar
Trams och OT raderat. Varningar utdelade.

/Mod
Citera
2012-06-24, 18:02
Avstängd
makduis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Hej!

Jag är en 15 årig kille som funderar att börja röka hasch. ska jag det?

Du är en 15 årig kille som funderar på att röka hasch.. Antingen så kommer du göra det eller så kommer du inte att göra det.. Men det är väl tur att ni 15 åringar kan få tag i det

Citera
2012-06-24, 18:10
Medlem
Jag började när jag var 13 år och det är inget fel på mig... eller är det?
Citera
2012-06-24, 21:02
Medlem
TitanDukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Hej!

Jag är en 15 årig kille som funderar att börja röka hasch. ska jag det?
vänta tills du är färdigutvecklad
Citera
2012-06-24, 21:06
Medlem
Thatsfuckedups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
Gör det.. Men flyttar från Sverige först, så inte min skatte pengar slösar bort på vård och omsorg av en grönsak. Hasch är en inkörs port till starkare droger och du kommer bli en grönsak efter några år.
Ok, du har stora erfarenheter av döds-hasch märker jag, hur ofta röker du döds-hasch?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in