2012-06-24, 23:03
Medlem
Ferromans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schmuckophistique

Dafuq did I just read?

OT:
Nej du borde inte börja, du kommer att bli lat och och trög om du börjar i sådan tidig ålder. Vänta tills du är 20+ iallafall.. det är mitt tips. Har många polare som börjat röka tidigt då deras hjärna inte är fullt utvecklad, de är rätt pundade i skallen idag. Mest glömska och trögfattade.
Citera
2012-06-24, 23:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Hej!

Jag är en 15 årig kille som funderar att börja röka hasch. ska jag det?

Helt onödigt att slösa din framtid på detta skit, Skaffa en bra utbildning och ett jobb där du tjänar med med $ istället. Att röka denna drog är bara onödigt.
Och du, Det kommer bli ett rent helvete om du vill sluta.
Citera
2012-06-25, 00:29
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsluder
Cannabis bara förstör kroppen och din mentala styrka. Mitt tips är att du börjar injicera heroin eller tjack.
Tänk på att använda rena nålar och inte för stora doser i början så ska du nog må bra.
Ha....Ha.
Citat:
Ursprungligen postat av TitanDuke
vänta tills du är färdigutvecklad
Ye, men typ någon gång skadar ju inte
Citat:
Ursprungligen postat av ParanoidRocker
Är det inte 18års gräns här?
1+
Citera
2012-06-25, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schmuckophistique
GÖR DET!..

DU EXISTERAR - OCH DET ÄR DET ENDA KÄNDA FAKTUM DU KAN UTRÖNA AV DENNA VÄRLD, DET FINNS ALLTSÅ INGET DU INTE KAN GÖRA DÅ DETTA INTE KAN KALLAS MER ÄN "VÄRLD".. ALLA PORTAR HAR ALLTID STÅTT VIDÖPPNA DET ÄR BARA MÄNNISKAN SOM GLÖMT BORT ATT DET VERKLIGEN FÖRHÅLLER SIG SÅ. DU HAR BARA BLIVIT ÖVAD TILL EN FALSK INSIKT IFRÅN HUNDRATALS ÅR TILLBAKA ATT DENNA FÖDELSE IN I DENNA VÄRLD ÄR NÅTT MER ÄN BARA ETT LUSTIGT MISSTAG SOM NÅN GUD MÅSTE HA GJORT, DOM LEVER I EN TRIVIAL ILLUTION.

.

1. Tack för caps
2. Det stavas illusion
3. Nej, TS bör inte knarka vid 15-årsåldern. Folk brukar inte få ett bättre liv av att knarka, särskilt inte de som börjar i ung ålder.
Citera
2012-06-25, 01:10
Medlem
ll3lackWid0ws avatar
Haha detta var det sjukaste jag har läst på länge "fundera på att börja röka hasch". Vem fan säger att cannabis leder till tyngre droger? jag har rökt sen jag var 17 nu är jag 20år, okej kanske har testat en och annan tyngre drog x antal gånger men jag har aldrig gått så långt att jag har fortsatt flumma på dessa droger. Cannabis är en ofarlig drog om man jämför med alkohol. Men mitt tips till dig är att du skiter i olagliga droger då de endast leder till dåligt umgänge. Samt om du torskar för polisen så får du ett rent helvete om du inte är 18år. Fast det värsta är endå föräldrarna. Så skit i droger, jag vet vad ja snackar om har varit med om extremt mycket skit och sjuka situationer med folk man inte vill bråka med.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in