2012-06-23, 19:13
Medlem
NoggerTattoos avatar
Nej du bör inte börja röka nu, vänta tills du är klar med skolan
Citera
2012-06-23, 19:20
Bannlyst
Med tanke på dina tidigare trådstarter om piratkort, och att du har varit mellan 88år och 12år så kan jag inte tro att du är seriös MEN om du är det så tycker jag du ska vänta tills du iallafall är 20år för då är du färdigutvecklad och kan nog fatta klokare beslut än att börja röka cannabis
Citera
2012-06-23, 19:32
Medlem
Kashis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BagarenB
Jag tycker att du ska vänta med alla droger till du är vuxen och kan fatta mogna rationella beslut.

Detta håller jag med om, tungt bruk av cannabis innan hjärnan utvecklats är bevisat skadligt och medför en högre risk för missbruk- Runt ~17 kanske är bra men helst senare, det är ju personligt hur snabbt man mognar.

Jag började kanske lite för tidigt men har tagit det ganska lugnt med rökat ändå
https://www.flashback.org/sp35555149
https://www.flashback.org/sp35555149
Citat:
Fem år sen
Citera
2012-06-23, 19:34
Medlem
ToxicMatters666s avatar
Nej, det tycker jag inte. Men hellre det och gräs än andra kemikalier som kokain och LSD..fucks with your mind.
Citera
2012-06-23, 19:35
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F1LLE
Rök Crystal istället, mkt bättre!!!

Nu ska vi inte vara sånna.

TS, du måste blanda ditt CrystalMeth med Crack och MDPV. Annars blir de inget riktigt rus.
Citera
2012-06-23, 20:03
Medlem
Klart som fan du ska börja röka hashish!

To enter my bizarre gay castle I crave only two things; You have to be gay, and you must smoke hashish. Mohahaha.
Citera
2012-06-23, 20:28
Medlem
Dinks avatar
Här har vi ännu en skojare finns så många av er men men lägg upp en bild först innan vi ska diskutera. Du förstår väl att dem flesta här inte tror dig pga för att det inte händer ingen mor skulle någonsin säga gå och dela det med dina vänner!
Citera
2012-06-23, 21:31
Medlem
Doug.Wilsons avatar
Klart du ska få röka cannabis om du vill. Det är bra för dig, oavsett ålder. Spädbarn som gamling har du rätt att medicinera något naturligt och säkert. Men kom ihåg att nyttja örten med måtta.
Citera
2012-06-23, 22:46
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doug.Wilson
Klart du ska få röka cannabis om du vill. Det är bra för dig, oavsett ålder. Spädbarn som gamling har du rätt att medicinera något naturligt och säkert. Men kom ihåg att nyttja örten med måtta.

Du är dum i huvudet, CB hämmar utvecklingen och är rakt av skadligt under sån tidig ålder.

OCH OAVSETT så ska barn fanimej inte berusa sig i den åldern överhuvudtaget, man har ingen aning om vad måtta är och man bygger inga som helst sunda grunder på att börja hålla på i den åldern. Jävla äckel.

TS - Rök förfan inte - håll dig tills du gått ut gymnasiet. Du kommer tycka att jag är torr men i slutändan kommer du tacka mig. Rökat pajjar ens plugg, det är få människor som får det att funka OCH DU ÄR INTE EN AV DOM.
Citera
2012-06-24, 00:27
Medlem
Fina Gubbens avatar
Ytterliggare OT-inlägg raderade och varningar utdelade. Trådar om minderåriga som undrar om dom borde röka eller inte röka sammanfogade och öppnade igen för diskussion. Topic är alltså om underårigas bruk av Cannabis samt konsekvenser av bruket.

/Mod
Citera
2012-06-24, 01:24
Medlem
Bjorndts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av breeze420
Är detta någon slags hack-attack mot CB forumet på Flashback? Flera seriösa användare, som har varit registrerade i flera år, gör nu trådar där de säger att de är minderåriga? Någonting skumt är på gång..

EDIT: Såg nu att den andra tråden länkas till denna.

OnT:
Nej du bör inte röka hasch förrän du är iallafall 18år gammal.

Citat:
Ursprungligen postat av Bongmon
Nu ska vi inte vara sånna.

TS, du måste blanda ditt CrystalMeth med Crack och MDPV. Annars blir de inget riktigt rus.

Jag måste instämma, att bruka cannabis vid tidig ålder kan komma att påverka hjärnan negativt.
Men som Bongmon säger kan Crystal Meth, Crack och MDPV vara ett bättre alternativ. Du får be morsan om lite riktiga grejer.
Citera
2012-06-24, 02:05
Medlem
beror väll på hur du känner, du kan prova 1 gång och om du gillar det så kan du väll fortsätta. men om goola aldrig om du åker fast. Finns mycket med folk som är helt sjuka i huvudet och total förbjuder allt som har med droger att göra så spring inte på stan o skrik om cannabis eller nå andra droger. håll din käft om allt.

ett till tips är att INTE klä dig som en knarkare (t.ex rasta färgade kläder osv)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in