2012-06-23, 15:47
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Hej!

Jag är en 15 årig kille som funderar att börja röka hasch. ska jag det?
Senast redigerad av Carl-Ann von s 2012-06-23 kl. 15:50.
Citera
2012-06-23, 15:57
Medlem
skogsluders avatar
Cannabis bara förstör kroppen och din mentala styrka. Mitt tips är att du börjar injicera heroin eller tjack.
Tänk på att använda rena nålar och inte för stora doser i början så ska du nog må bra.
Citera
2012-06-23, 15:58
Medlem
Peyzs avatar
Nej, alla som är riktigt grymma tar Spikklubba (Datura stramonium)).
Citera
2012-06-23, 15:59
Medlem
ecvilles avatar
OP imb4 liar fag.

men om det är sant så föreslår jag dig att satsa på skolan, ungjävel
Citera
2012-06-23, 15:59
Medlem
Hapaxs avatar
Spöktråd.

Står fast vid att CB är en för lätt drog, ta något tyngre. Varför inte börja spruta på direkten??
Citera
2012-06-23, 16:01
Medlem
Fina Gubbens avatar
Inlägg raderade för OT och 0.06. Håll er till ämnet!

/Mod
Citera
2012-06-23, 16:02
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Hej!

Ja, jag tycker du ska börja. Det är fint att gå runt med en holk i käften, vara totalt hjärndöd och se ut som en äcklig luffare
Citera
2012-06-23, 16:05
Medlem
SthlmsExtremistens avatar
Ja men det tycker jag definitivt att du ska!
Citera
2012-06-23, 16:10
Medlem
Fina Gubbens avatar
Synpunkter på moderatorsåtgärder tas via PM, inte i tråden. Tack.

/Mod
Senast redigerad av Fina Gubben 2012-06-23 kl. 16:12.
Citera
2012-06-23, 16:11
Medlem
Adonis avatar
Seriöst svar:

Jag tycker att du ska vänta några år, unga ska inte använda droger av något slag. Vänta tills du fyller 18, helst 20-25 när hjärnan är färdigutvecklad. Men, jag tycker att CB är ett bättre alternativ till alkohol. Om du vill berusa dig så skulle jag säga att du ska låta bli alkoholen och ta en joint ibland istället. Du ska inte röka för ofta, håll dig till 1-2 gånger i månaden, inte mer än så.

Men som sagt, vänta med alla droger några år.
Citera
2012-06-23, 16:12
Bannlyst
Gör det.. Men flyttar från Sverige först, så inte min skatte pengar slösar bort på vård och omsorg av en grönsak. Hasch är en inkörs port till starkare droger och du kommer bli en grönsak efter några år.

Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Hej!

Citera
2012-06-23, 16:18
Medlem
Schmuckophistiques avatar
GÖR DET!.. Du är fri och du är en existerande individ(varelse), gör vad fan du vill, alla som vill att du ska göra det rätta har fel- vad DU vill göra är det rätta, oupphörligen - DU är mästaren av din existens och det finns inga andra lagar än det enkla faktum att du är det, glöm alla människor och all historia och ALLT och LEV NU, FÖRSÖK ALLTID KOMMA UNDAN MED ATT GÖRA DIN EGNA LILLA BANALA GREJ..

DU EXISTERAR - OCH DET ÄR DET ENDA KÄNDA FAKTUM DU KAN UTRÖNA AV DENNA VÄRLD, DET FINNS ALLTSÅ INGET DU INTE KAN GÖRA DÅ DETTA INTE KAN KALLAS MER ÄN "VÄRLD".. ALLA PORTAR HAR ALLTID STÅTT VIDÖPPNA DET ÄR BARA MÄNNISKAN SOM GLÖMT BORT ATT DET VERKLIGEN FÖRHÅLLER SIG SÅ. DU HAR BARA BLIVIT ÖVAD TILL EN FALSK INSIKT IFRÅN HUNDRATALS ÅR TILLBAKA ATT DENNA FÖDELSE IN I DENNA VÄRLD ÄR NÅTT MER ÄN BARA ETT LUSTIGT MISSTAG SOM NÅN GUD MÅSTE HA GJORT, DOM LEVER I EN TRIVIAL ILLUTION.

If the doors of perception where cleansed, everything would appear to man as it is - infinite

Vem har sagt att du inte ska gå under och dö vid 15 års ålder??
och att det inte bara är för att du ska vara en tillgång till civilisationen(illutionen av ras-reproduktion) eller av ett formellt behov gentemot systemet som är anledningen till varför dom tvungen måste försöka stoppa dig?.. Och säger dom att det inte är pågrund av att du måste vara en duktig, levande ras-gynnare och köttslig tillgång, så ljuger dom.. Du är FRI från det rationella, därför att det finns inget som egentligen ÄR RATIONELLT förutom i den stora illutionen..
Senast redigerad av Schmuckophistique 2012-06-23 kl. 16:34.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in