2012-08-16, 18:16
Medlem
nicodeas avatar
Jag tänder på min unga flickvän i nedre 20års åldern :P Liten och trång..påsatt gång på gång på gång :P
Citera
2012-08-17, 21:01
Medlem
Scampis avatar
Den mest patetiske man jag träffat var en 50+ gubbe på gymmet som sällan tränade, men desto oftare närmade sig alla unga nya tjejer som började gymma.... Äckligt. Så, för att svara på frågan, visst är det läckert med en snygg kropp oavsett om den tillhör en 20-åring eller 40-åring, men i skarpt läge är det alltid +/- 5 års åldersskillnad som gäller för min del. Kan liksom inte riktigt föreställa mig en sexuell relation med en 20 åring (jag är 40) ö h t. Det skulle kännas som att vara tillsammans med ett barn. Kvinnor i min egen ålder är betydligt sexigare om de hållit kroppen i trim vill säga. Erfarenheten, en nyfiken blick och det faktum att de oftast vet vad de vill med livet tänder mig!
Citera
2012-08-17, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scampi
Den mest patetiske man jag träffat var en 50+ gubbe på gymmet som sällan tränade, men desto oftare närmade sig alla unga nya tjejer som började gymma.... Äckligt. Så, för att svara på frågan, visst är det läckert med en snygg kropp oavsett om den tillhör en 20-åring eller 40-åring, men i skarpt läge är det alltid +/- 5 års åldersskillnad som gäller för min del. Kan liksom inte riktigt föreställa mig en sexuell relation med en 20 åring (jag är 40) ö h t. Det skulle kännas som att vara tillsammans med ett barn. Kvinnor i min egen ålder är betydligt sexigare om de hållit kroppen i trim vill säga. Erfarenheten, en nyfiken blick och det faktum att de oftast vet vad de vill med livet tänder mig!
Men det är ju det som är så upphetsande.
Citera
2012-08-17, 21:20
Medlem
ganglere2s avatar
Vet inte exakt vad som räknas till medelåldern. Kanske att jag är för ung men jag svarar ändå.
Själv så tänder jag på ungefär samma typ av tjejer som jag alltid har gjort. Unga och snygga alltså. Det där med att smaken förändras så att man skulle vilja ha äldre damer bara för att man själv blir äldre, det är bara nys. Äldre män kanske tar äldre kvinnor också men det är bara en fråga om tillgång. Efterfrågan på unga tjejer finns även hos äldre män. Det är just därför som medelålders män brukar resa till Thailand. Inte är det solen som lockar. Inte medelålders tanter heller om jag säger så.

Jag tror att man har den smak som man är född med. Gillade man äldre tjejer när man var ung så gör man nog det senare i livet också. De allra flesta män föredrar yngre. Det är rent biologiskt. Sedan om de får tag på unga tjejer är en annan sak.
Citera
2012-08-17, 21:40
Medlem
lilltorkels avatar
Arbetskamratens 19 åriga dotter
Citera
2012-08-18, 00:37
Medlem
Jag tror inte det ändras med åldern. Utan man tänder nog på det man har tänt på innan.
Vackra kvinnor.
Inbjudande leenden.
Lätt klädsel.
Sen kan det vara ungt eller gammalt. Det spelar ingen roll.
Citera
2012-08-18, 08:19
Medlem
Scampis avatar
http://www.di.se/artiklar/2012/8/13/...llt-for-soros/

Kanske läge för en ny tråd, "Vad tänder ni äldre män på?" Enda orsakerna till att yngre tjejer skulle vilja dejta gamlingar är pengar, faderskomplex och/eller egna sociala problem. Nog så starka drivkrafter. Vad 'gamlingarna', även i den här tråden, har för mognadsnivå vågar jag inte spekulera i. Samtidigt finns det äldre kvinnor som åker till Gambia och knullar tonårspojkar, så världen är väl bara en stor marknad egentligen. Folks sexuella preferenser kan var och en skita i så länge ingen lag bryts eller någon bli skadad.
Citera
2012-08-20, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barney-StinsonSE
Jag tror inte det ändras med åldern. Utan man tänder nog på det man har tänt på innan.
Vackra kvinnor.
Inbjudande leenden.
Lätt klädsel.
Sen kan det vara ungt eller gammalt. Det spelar ingen roll.

Jag håller med Mr Stinson! Dock skulle jag vilja tillägga att det för mig också handlar om någon form av fysisk och psykisk samstämmighet, som gör att jag får en känsla av ömsesidighet. Jag har ett stort åldersspann på de kvinnor och flickor jag legat med och jag har inte ångrat en enda av dem, just för att jag är känslig för den där svårdefinierade känslan av ömsesidighet.
Citera
2012-08-20, 20:04
Medlem
Tilläggas ska att jag är fyrtio plus.
Citera
2012-08-20, 20:12
Medlem
chmod777s avatar
40+ här. Går igång på brudar från 30 till 50. De yngre har man inte ett skit gemensamt med, och de är dessutom en smula dumma i huvudet. Ingen livserfarenhet, veliga och ska pjoskas med och daltas med. 50 + är ibland i klimakteriet och har sina bekymmer att tänka på. Känns som 30 till 50 vet vad de vill, hur de ska få det och bryr sig ofta om att mannen har det bra han med.
Citera
2012-08-20, 22:22
Medlem
Ratads avatar
Träffar jag en grupp tjejer så har jag alltid lagt märke till den tystaste tjejen i sällskapet. Jag blir nyfiken och tycker det är sexigt. Det är inget som kommit med åren utan så har jag alltid känt.
Citera
2012-08-20, 22:25
Medlem
skalman1973s avatar
Föredrar kvinnor mellan 36 och 45

Det är alltid lite lättare och roligare att både ha sex och vakna bredvid någon som inte behöver googla klassiker ( Jag menar vad har jag för glädje av att vakna bredvid en slimmad bimbo )
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in