Citat:
Ursprungligen postat av pisshora
Jag undrar ni äldre män i medelåldern som inte längre är unga men inte jättegamla heller vad tänder ni på? Har ni genom att ni blivit äldre autoamtiskt slutat tända på yngre tjejer och nu tänder på kvinnor i er egen ålder?
Jag går ibland på strippklubb och de flesta jag ser är äldre gubbar i kostym som spanar på dessa unga tjejer. Är detta ovanligt och är det så att när man blir äldre så är det normala att man vill ha tanter och kärringar när man själv är äldre.
Det känns svårt att förstå att man plötsligt skulle sluta tända på tjejer som är typ 19-20 bara för man själv blir äldre..de är ju lika snygga för det. Slutar man tycka det?
Jag tycker det verkar jävligt ångestladdat och deprimerande att bli äldre och sen inte ha en chans på dessa unga fina tjejer. Vad ska man göra då? Ska man ta livet av sig eller nöja sig med en gammel tant eller ska man köpa sex?
Vad tänker ni om detta? Jag vill veta hur de flesta tänker?
Medelålders man svarar.. (i mitten av 40)
Syns nästan att det är nästan lättare att svara vad som avtänder mig och här sätter jag obönhörligt på första plats :
desperation.
En kvinna som bara
skall ha sig ett ligg i mellan 35-40 års åldern får alla mina varningsklockor att ringa. Orsaken är enkel.., man önskar sig en avkomma. Finner inte detta beteende hos gifta kvinnor med barn (undantag finns givetvis). Ryser av detta..
Vad tänder mig då ?
Självrespekt/värde, förmågan av att ha en trevlig afton tillsammans där bägge parter njuter av varandras sällskap (man märker ju sånt). Själv behöver jag inte ha så bråttom.., jag önskar att få det rätt, det är en fin känsla när det sker..
Ts.., det finns många vackra kvinnor på 40 +, kruxet är bara här att finna var de rör sig.., de är inte lika ofta ute på krogen..
Med yngre kvinnor.., dejtar inte dessa. Skulle ärligt talat känna mig som ett halvpeddo att försöka uppvakta kvinnor som är i samma ålder som min son skulle dejta
Men när det är sagt : Megan Fox o resten av dessa babes : Javisst, de tänder mig