Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-19, 17:00
  #289
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solros1488
Han har gjort en film där han bemöter artikeln och dess felaktigheter.

https://youtu.be/pk0vzVz2a-c
Intressant att han har 8 barn, han har knullat på rätt fint

Lite oklart vad han egentligen står för politiskt, han verkar gilla typ alla som är för striktare invandringspolitil oavsett vad de står för i övrigt, ett tänkande jag inte delar.
Citera
2018-06-19, 19:24
  #290
Medlem
JohanLiljegrens avatar
Ja man blev ju lite förvånad över att se honom dyka upp så där. Trodde nästan att han hade försvunnit helt ur politiken, så det var lite oväntat. Nu verkar han ge sitt stöd åt såväl SD som diverse nationella organisationer/partier. Det är i varje fall trevligt att höra honom lacka på ETC...
Citera
2018-06-20, 20:18
  #291
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adolf512
Intressant att han har 8 barn, han har knullat på rätt fint

Lite oklart vad han egentligen står för politiskt, han verkar gilla typ alla som är för striktare invandringspolitil oavsett vad de står för i övrigt, ett tänkande jag inte delar.

Adolf, jag tänker att det är lika bra att vi klargör det här på en gång. Det är lite oklart om du faktiskt förstår hur sådant här fungerar. Det skulle i teorin kunna vara så att han knullat 8 gånger på ca. 20 år för att få 8 barn. Du inser väl det? Förstår du hur barn blir till?

Det är intressant att du kontaktades, dels av Tors folk (och sedan av ETC). Vem skulle välja att göra det och ungefär när var det? Jag frågar för att det kan hjälpa oss att förstå hur Tor, eller kanske framför allt hans medhjälpare tänker. Vi kan se dina inlägg under den perioden och med hjälp av det bilda oss en uppfattning ungefär vilka direktiv Tor gett och hur dessa har tolkats.
Citera
2018-06-20, 21:28
  #292
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Det är intressant att du kontaktades, dels av Tors folk (och sedan av ETC). Vem skulle välja att göra det och ungefär när var det? Jag frågar för att det kan hjälpa oss att förstå hur Tor, eller kanske framför allt hans medhjälpare tänker. Vi kan se dina inlägg under den perioden och med hjälp av det bilda oss en uppfattning ungefär vilka direktiv Tor gett och hur dessa har tolkats.
De som kontaktade mig var aldrig speciellt seriösa, deras mål var främst att samla på sig känslig info om mig verkar det som.

Andra gången jag blev kontaktad så var syftet att få mig att lägga ner arbetet med vintologin & radera det från internet. De jag chattade med betedde sig som smr-sympatisörer och åtminstone en var samma person som innan.

Nu hade tor troligtvis problem med att locka till sig folk till organisationen så de kanske blev desperata och kontaktade mig, vad vet jag?
Citera
2018-06-22, 00:19
  #293
Medlem
Operationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solros1488
Hej som många säkert vet så har Tor blivit uthängd i Etc idag.
Han har gjort en film där han bemöter artikeln och dess felaktigheter.
Ni som vill får gärna dela filmen vidare.
Mvh
🌻

https://youtu.be/pk0vzVz2a-c
Kul att TP gör come back! Och att han har kvar sitt berömda driv.

Jag stödjer absolut hans idé om att i framtiden adla alla våra aktivister. De har betydligt större värde och rättigheter än dagens Ghibelliner som efter WWII sålt ut åt Bilderberggruppen.
Citera
2018-06-25, 19:44
  #294
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Operations
Kul att TP gör come back! Och att han har kvar sitt berömda driv.

Jag stödjer absolut hans idé om att i framtiden adla alla våra aktivister. De har betydligt större värde och rättigheter än dagens Ghibelliner som efter WWII sålt ut åt Bilderberggruppen.

Comeback? Nu har ju nätverket avslöjats av ETC -- även om det var känt sedan tidigare på grund av denna tråd.

Frågor väcks dock... vad är det för personer som rekryteras och knyts till nätverket? Det ser inte särskilt imponerande ut. Den där SD-kvinnan som orerade om Bonniers är inte någon klart lysande stjärna direkt. Fick hon tips från "nätverket" att köra den lilla kampanj hon gjorde? Lyckat blev det verkligen inte. Det finns gott om vinklar, som fungerar, att attackera journalister och media med, men det gjorde hon alltså inte. Hur ser nätverkets inblanding ut?

Och så naturligtvis... man kontaktade adolf512 i vad som verkar vara rekryteringssyfte. Hur tänker man då? Hur går tankebanorna? TP med vänner har en del att förklara.
__________________
Senast redigerad av experten10 2018-06-25 kl. 19:46.
Citera
2018-07-21, 15:49
  #295
Medlem
Justitiemords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HedgeZero
Varför skulle Tor Paulsson vara judevurmare? Belägg på ditt påstående, tack.
(FB) Nationaldemokraterna tråden, allt om ND
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Anders Steen lämnade in en motion till Haninge kommunfullmäktige där det yrkades på anslag till en kampanj mot "antisemitism" under sin tid som partiledare så hans lämplighet kan ju också ifrågasättas, inte minst då denna motion lika väl kunde ha varit författad av Per Ahlmark. Den vart ju inte så uppskattad inom alla ND-kretsar om vi säger så. Jag vet inte hur Steen tänkte och han hade säkerligen fördelar som partiledare men den motionen och hans dåliga hantering av Tor Paulssons kvinnomisshandel ger i efterhand inget bra intryck.
Troligtvis på grund av detta.
Citera
2018-07-21, 23:05
  #296
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Justitiemord
(FB) Nationaldemokraterna tråden, allt om ND

Troligtvis på grund av detta.

Nu blev det väl ett sabla liv i ND pga det och Tor Paulsson tog vad jag minns avstånd från Anders Steen. Men jag minns möjligen fel. Jag var medlem i ND på den tiden och resorna i partiet var många.
Citera
2018-07-26, 08:44
  #297
Medlem
spyhinks avatar
Tor Paulsson gästar nu radio Svegot som sommarpratare
Citera
2018-07-26, 12:22
  #298
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spyhink
Tor Paulsson gästar nu radio Svegot som sommarpratare
"Jag var med och fick in SD i riksdagen...delvis då." (vid 16:00)

Undras hur han menade där? Han försvann väl ur ND 2004. SD kom in i riksdagen sex år senare. Eller han kanske menade att han delade ut flygblad för SD anonymt inför valet år 2010?

I övrigt ett ok program, hans röst funkar väldigt bra i radio, det han säger är väl dock inget revolutionerande eller jätteintressant.
__________________
Senast redigerad av DoktorPest 2018-07-26 kl. 12:26.
Citera
2018-07-26, 13:21
  #299
Medlem
EnGodForlorares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solros1488
https://youtu.be/pk0vzVz2a-c

Får kalla kårar av att titta på den videon. Det märks tydligt att Tor är en psykopat av rang.
Citera
2018-07-26, 13:58
  #300
Medlem
ClinicallyBlazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Får kalla kårar av att titta på den videon. Det märks tydligt att Tor är en psykopat av rang.
Ehm.. skoja inte:

Citat:
Så fort de kommer in slår han henne till marken och sätter sig gränsle över henne. Med knutna nävar slår han mot hennes ansikte som om det vore en boxboll, enligt flera vittnen.

Sju-åtta slag träffar ansiktet. Sambon ropar på hjälp och efter polis. En man försöker få bort Paulsson från sambon men knuffas själv omkull. Till slut tar sig sambon loss och springer in i huset för att ringa polis. Paulsson följer efter och sliter sönder telefonsladden och tar stryptag på henne tills det svartnar för ögonen på sambon.

När hon vaknar till finner hon sig själv sittandes på en stol och Paulsson mitt emot henne. Han hånflinar åt henne och hotar henne till livet. Hon tar skydd på toaletten, men han öppnar med hjälp av en skruvmejsel. Hon sliter den ur handen på honom och tar sig ut ur huset genom hot och kommer ut på gården. Ett tag senare kommer polisen och griper Tor Paulsson.

https://expo.se/2004/07/paulsson-fick-f%C3%A4ngelse
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback