• 8
  • 9
2020-02-17, 13:43
Medlem
VIAFONE numera ISALES

Det är uppenbart att "Viafone" försöker fly från sitt horribla rykte då dem nyligen bytt namn till "Isales",
Ber antingen Ts eller mod redigera in Isales in i rubriken.

Man kan se namnbytet tydligt på deras förra instagram sida: https://www.instagram.com/viafonesweden/
Citera
2020-04-19, 04:25
Bannlyst
Har precis sett tv-programmet ordningsvakterna med Edvin från viafone.
Har fått en helt annan respekt för honom.

Vill därför ge beröm med detta inlägg.
Citera
2021-03-20, 19:44
Medlem
ISALES har ringt mig utav bara helvete det senaste. Oseriösa skojare.
Citera
2021-07-15, 17:11
Medlem
HA!

dom idioterna ringer mig nån gång i månaden ljuger att dom ringer från Comhem/tele2 börjar fråga hur mycket jag betalar i avgift för streamingtjänster. fattar inte när man säger "det angår inte dig"

efter ha snackat med Achmed eller vad han nu hette å han efter flera försök fortfarande inte förstår ett nej så avbröt ja honom med..

Hej ja skulle vilja beställa en kebab med ris & en cola zero. & det här samtalet spelar jag in.
Citera
2021-07-15, 19:01
Medlem
Magica-Lazios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konditorn
HA!

dom idioterna ringer mig nån gång i månaden ljuger att dom ringer från Comhem/tele2 börjar fråga hur mycket jag betalar i avgift för streamingtjänster. fattar inte när man säger "det angår inte dig"

efter ha snackat med Achmed eller vad han nu hette å han efter flera försök fortfarande inte förstår ett nej så avbröt ja honom med..

Hej ja skulle vilja beställa en kebab med ris & en cola zero. & det här samtalet spelar jag in.

Jag har blockat Viafone, numera isales i ca 6 månader. Blockar jag ett nr så dröjer det 1-2 veckor innan dom ringer med ett nytt nr. Men det jag blockat fortsätter dom ofta ringa några gånger till ser jag på samtalshistoriken men samtalet går inte fram.

Nu efter ihärdigt blockande i flera månader har dom slutat ringa. Nog blockat 10-12 mobilnr ifrån isales under den tiden.

Så sluta inte blocka. Tillslut verkar dom ge med sig. Jag tänker fan inte Maila dom och säga till dom att sluta ringa som dom erbjuder på sin hemsida om man vill få dom att sluta. Jag ska inte aktivt behöva tacka nej till dessa bedragare.
Citera
2021-07-15, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magica-Lazio
Jag har blockat Viafone, numera isales i ca 6 månader. Blockar jag ett nr så dröjer det 1-2 veckor innan dom ringer med ett nytt nr. Men det jag blockat fortsätter dom ofta ringa några gånger till ser jag på samtalshistoriken men samtalet går inte fram.

Nu efter ihärdigt blockande i flera månader har dom slutat ringa. Nog blockat 10-12 mobilnr ifrån isales under den tiden.

Så sluta inte blocka. Tillslut verkar dom ge med sig. Jag tänker fan inte Maila dom och säga till dom att sluta ringa som dom erbjuder på sin hemsida om man vill få dom att sluta. Jag ska inte aktivt behöva tacka nej till dessa bedragare.

ja litar inte på att isales skulle sluta ringa om jag fyller i den där.. ja har truecaller så kan blockera deras nummer, men just nu så jävlas ja med dom,

ställer dom frågor som inte angår dom så frågar jag frågor om dom.vad dom heter, personnummer, osv sen ber jag dom upprepa deras "sälj pitch" flera gånger går verkligen in på djupet med idiotfrågor.

jasså comhem+ kan ja titta på svt då?. hur gör ja för att ladda ner internet. undviker dom att svara så börjar ja beställa en kebab med ris & bara röd sås. eftersom ja har automatisk inspelning & ja inte tror dom kan lägga på luren så är mitt mål hålla dom i telefon i 20-30min och tala om för Achmed att ja kommer göra det i fortsättningen.
Citera
2022-11-08, 18:50
Medlem
Isales ringer mig varje dag. Jag blockerar, de ringer dagen efter från nytt nummer. Har hållit på över en vecka. Ihärdiga rackare!
Citera
2022-11-08, 19:51
Bannlyst
Styrelse för iSales AB är inga seriösa personer direkt.

https://www.allabolag.se/5592060981/befattningar
Citera
2025-01-27, 06:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
Styrelse för iSales AB är inga seriösa personer direkt.

https://www.allabolag.se/5592060981/befattningar

Blä, trillade in på deras insta å det är världens bästa jobb tydligen...

https://www.instagram.com/isales.se?...FnMXZibW90dg==
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in