Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-06-17, 03:13
  #1
Medlem
Idag avgörs det vilka två lag som går vidare från grupp B.

20:45 Danmark - Tyskland
20:45 Portugal - Holland

Jag tror att Tyskland kommer vinna mot Danmark utan någon som helst problem. Gissar på att matchen slutar 2-0 till tyskarna. Matchen mellan Portugal och Holland kommer nog bli mycket mer jämn. Gissar på att Holland vinner med 3-2.

Vilka tror ni går vidare från gruppen?
Citera
2012-06-17, 03:17
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yesw
Idag avgörs det vilka två lag som går vidare från grupp B.

20:45 Danmark - Tyskland
20:45 Portugal - Holland

Jag tror att Tyskland kommer vinna mot Danmark utan någon som helst problem. Gissar på att matchen slutar 2-0 till tyskarna. Matchen mellan Portugal och Holland kommer nog bli mycket mer jämn. Gissar på att Holland vinner med 3-2.

Vilka tror ni går vidare från gruppen?

Tror starkt på Ronaldo mot Holland, deras backar kommer inte hålla mot den evige tvåan.
Citera
2012-06-17, 03:25
  #3
Medlem
kirrem4ns avatar
Portugal-Holland kan bli en riktigt underhållande match! Tyvärr missar man den matchen eftersom jag inte har tv4 sport extra, skapligt less på tv4!
Citera
2012-06-17, 03:36
  #4
Avstängd
Vartogjenkavagens avatar
Portugal-Holland, herregud, det kan inte bli en dålig match. Jag tror fan Holland tar en seger och lyckas mot alla odds ta sig vidare. Inte alls en omöjlighet trots allt, 0-2 och en vinst för Tyskland och de går vidare. Lär vara ordentligt taggade att rätta till skiten de satt sig in i iallafall.

Det går inte att undvika att tänka på deras möte i VM 2006 heller, stressig match var det!
http://youtu.be/9wALiyDM_Nk
Citera
2012-06-17, 09:52
  #5
Medlem
Gantss avatar
lägger till vilka kanaler matcherna visas, bara så att folket vet.
20:45 Danmark - Tyskland, TV4
20:45 Portugal - Holland, TV4 Sport Xtra
Citera
2012-06-17, 10:56
  #6
Medlem
Steff83s avatar
Kasst av TV4....

Tyskland-Danmark blir ju endast intressant om danskarna skulle lyckas vinna...medan Portugal-Holland är ett nervpiller.
Citera
2012-06-17, 10:56
  #7
Medlem
20120606s avatar
Jag tror Tyskland och Portugal går vidare. Danmark åker på stryk från Tyskland samtidigt som Portugal spelar lika med Nederländerna.
Citera
2012-06-17, 11:01
  #8
Medlem
Legges avatar
Tv4.. herregud..


Hoppas på Danmark idag!!
Citera
2012-06-17, 11:17
  #9
Medlem
Kan någon reda ut vilka villkor som gäller för avancemang för Holland? Naturligtvis måste de ta tre poäng men sedan?
Citera
2012-06-17, 11:41
  #10
Medlem
Zog Ruless avatar
Jäkligt spännande och intressanta matcher.
Citera
2012-06-17, 11:42
  #11
Medlem
MrHellmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stengubben
Kan någon reda ut vilka villkor som gäller för avancemang för Holland? Naturligtvis måste de ta tre poäng men sedan?


Detta gäller för avancemang i Grupp B!

Tyskland
Kan bara missa slutspel om Portugal vinner mot Holland samtidigt som de förlorar mot Danmark med vilket resultat som helst, utom en uddamålsförlust med 3-2 eller större siffror.

Danmark
Går vidare om man slår Tyskland. Kryss räcker om Holland samtidigt slår Portugal.

Portugal
Går vidare vid seger mot Holland om inte Danmark samtidigt vinner med uddamål, minst 3-2 eller målrikare. Går också vidare med oavgjort om Danmark inte vinner mot Tyskland. Går även vidare vid uddamålsförlust om Danmark får stryk.

Holland
Måste vinna med minst två mål samtidigt som Danmark förlorar.
Citera
2012-06-17, 12:06
  #12
Medlem
ZlatanManias avatar
Tyskland kommer antagligen att vinna, sen tror jag att Portugal också gör det vilket gör att Holland och Danmark åker ut!

Detta är den intressantaste omgången än så länge
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback