• 1
  • 2
2012-06-15, 11:01
Medlem
Länge, har jag försökt att acceptera detta skämt till expert inom fotbollen. Men nu går det inte längre för att hon gång på gång på gång bevisar att hon är totalt jävla värdelös inom allt som kallas fotboll.

Inte ett enda vettigt ord kommer ur dennes söta mun. Det enda hon gör är att rabblar resultat och statistik som vem som helst skulle kunna googla på 2 minuter innan sänding. Hon besitter ingen kunskap gällande fotboll och hon kan aldrig svara rakt på en fråga.

Hur långt ska kvotteringen gå? Ska vi behöva lyssna på denna skit för att det måste vara en kvinna i varje jävla studio? Tycker ni detta är bra? Personligen tycker jag det är så jävla patetiskt. Vid nästa sändning, snälla lägg märke till att så FORT hon öppnar käften så är det någon googlad fakta hon tar upp. Suck
Citera
2012-06-15, 11:34
Medlem
Scrapers avatar
Kvinna som kommenterar mansfotboll? Driver du? Finns väl dam-EM o dyl för sådant? Nåväl, BBC sänder EM, så sök dig dit.
Citera
2012-06-15, 11:35
Medlem
Är hon dålig för att hon är kvinna eller för att hon inte är tillräckligt kunnig?

Det är ju inte precis så att alla manliga kommentatorer genom tiderna har varit perfekta och älskade av alla, har felet med dem varit att de är män?
Citera
2012-06-15, 12:25
Medlem
Agitatzes avatar
Läs. Analysera. Reflektera. Njut.
http://www.aftonbladet.se/kultur/article14975811.ab

Citera
2012-06-15, 14:38
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Är hon dålig för att hon är kvinna eller för att hon inte är tillräckligt kunnig?

Det är ju inte precis så att alla manliga kommentatorer genom tiderna har varit perfekta och älskade av alla, har felet med dem varit att de är män?

Hon är dålig för att hon inte är tillräckligt kunnig. Problemet är att hon är i TV för att hon är kvinna.
Citera
2012-06-15, 17:38
Medlem
Gillar henne skarpt. Bra komplement till Nannskog.
Citera
2014-06-13, 00:11
Medlem
Relevant tråd, oväntat få svar. Är hon inte helt värdelös enligt dom flesta?
Citera
2014-06-13, 00:39
Medlem
Malingins avatar
Gäller väl hela studion?
Något mer Pk går ej att finna, kvalitén blir medioker därefter.
Citera
2014-06-13, 01:07
Medlem
Han Daniel är kunnig iaf. Resten är mest inplockade för att se trevliga ut..
Citera
2014-06-13, 02:09
Medlem
Söta tjejer får bra jobb inom alla branscher just för att de är söta/snygga. Finns massor med slemmiga gubbar som anställer söta tjejer. Och flesta av dessa anställs för att suga kuk. Det är väl inte så svårt att räkna ut, och det vet tjejerna också. Därför suger de kuk för kung och fosterland, eftersom de vet att det är vad som förväntas av dem.
Citera
2014-06-13, 15:51
Medlem
Bodickers avatar
Jag reagerade på en debattartikel i Aftonbladet (sällan) där man vill att FLER kvinnor ska ta plats bland gubbarna som tar upp sofforna som experter, kommentatorer och annat. Som vanligt ska det kvoteras kvinnor, aldrig män.

Jag tänkte, har inte damerna ett eget VM och EM där de kan latja och leka bäst de vill. Är det inte logiskt att män kommenterar och är experter på herrarnas sida och damerna på damernas EM och VM?

Nej, jämställdhet äär att kvinnor ska var ÖVERALLT, män helst inte någonstans
Citera
2014-06-13, 15:54
Bannlyst
Det var fler än jag som noterade att när hon väl öppna munnen så var det inte fotbollsrelaterade saker hon snacka om utan allt möjligt. Trodde det var fotboll som skulle snackas i VM studion.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in