2013-01-22, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Keynes
Såg en i 54 bara.

En gräddfärgad linneskjorta från corneliani för 250kr blev det för mig.

Okej, fanns skjortorna från Stenströms kvar? Något annat värt?
Citera
2013-01-22, 16:25
Medlem
Keyness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ksud
Okej, fanns skjortorna från Stenströms kvar? Något annat värt?

Japp fanns en del stenströms. Några snygga polo - skjortor (?) från af klercker för 250 + ett gäng andra ledigare skjortor för samma pris. Bältena och slipsarna var rätt så trista (nån ok stenströms fanns kvar dock) men det fanns fina halsdukar (500kr). Resten var jag inte så intresserad av.
Citera
2013-01-22, 18:33
Medlem
Knep en fin skepparkavaj från Lund & Lund rean för 2500. Resten av utbudet var väl sådär? Hittade inga kavajer eller nåt som föll mig i smaken.

Ska bli intressant att besöka Rose & Born rean dock. Måste knipa en blå kavaj snarast.
Citera
2013-01-22, 19:30
Medlem
doughies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av al3ks
Knep en fin skepparkavaj från Lund & Lund rean för 2500. Resten av utbudet var väl sådär? Hittade inga kavajer eller nåt som föll mig i smaken.

Ska bli intressant att besöka Rose & Born rean dock. Måste knipa en blå kavaj snarast.

Det är sällan de allra bästa sakerna finns att köpa på rea. Det är snarare saker som är små och goda som går att göra fynd på. Näsdukar från Borrelli för 100 kr, skjortor från Barba för 800 kr och 500 kr på scarfar (vet ej märke) är exempel.
Citera
2013-01-23, 15:49
Medlem
För fri frakt från www.woolovers.com , ange kod: AWAY8. Gäller t o m 24/1 kl 23:59.
Citera
2013-01-24, 12:53
Medlem
Edwards of Manchester (http://www.edwardsofmanchester.co.uk) har nu 20% rea på allt (kod: jan2013). Om man funderat på att köpa från märken som GG, EG, C&J, Loake eller Barker (till exempel) kan det vara värt att titta på.
Citera
2013-01-24, 18:47
Medlem
doughies avatar
Rean på Lund & Lund är nu helt galen. Fritidsskjortor från Corneliani för 200 kr, byxor från Corneliani för 400 kr och sen enstaka Church's-skor för 1500 kr.

Detta har varit en dyyyr månad för mig. Bilder kommer.
Citera
2013-01-24, 19:19
Medlem
Talande Huvuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doughie
Rean på Lund & Lund är nu helt galen. Fritidsskjortor från Corneliani för 200 kr, byxor från Corneliani för 400 kr och sen enstaka Church's-skor för 1500 kr.

Blir lätt att flytta till Sthlm enbart för dessa realisationer.

Har lite Belvest på ingång igen, två kostymer och en kavaj (brunbeige kashmir-donegal, patch pockets, ofodrad, 3-rull-2). Hoppas det är en Jacket-in-the-box, men vi får se..
Citera
2013-01-24, 19:21
Medlem
doughies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talande Huvud
Blir lätt att flytta till Sthlm enbart för dessa realisationer.

Har lite Belvest på ingång igen, två kostymer och en kavaj (brunbeige kashmir-donegal, patch pockets, ofodrad, 3-rull-2). Hoppas det är en Jacket-in-the-box, men vi får se..

Ja, vissa reor är extremt bra medan vissa är lite sämre. Jag är t.ex. inte jätteförtjust i Rose & Borns rea som jag tycker var medioker.

Belvest
Citera
2013-01-24, 19:45
Medlem
Citat:

Tror du det finns fina saker att plocka om jag åker dit imorgon bitti?
Citera
2013-01-24, 20:17
Medlem
Point Blanks avatar
Citat:

Lund & Lund är en av få reor som jag tycker brukar vara riktigt bra. Tyvärr tar ju alla storlekar slut snabbt. Har du någon uppfattning om hur statusen är nu? Är det kört om man är en medium/38 som alla andra?
Citera
2013-01-24, 21:16
Medlem
HimmelsBlaus avatar
Citat:

Byxor från Corneliani, hmm. Några flannelisar är inget att hoppas på antar jag? Än mindre i vettig storlek skulle jag väl tro..

För övrigt så inleder Tweed Country Sports sin rea nu imorgon och den pågår i 2-3 veckor, men det vet ni kanske redan, ni som har med dem på Facebook. Jag kan säga att den faktiskt kommer att bli mycket bra till skillnad från många andra reor, många tweedkavajer finns att tillgå till fina priser.
Senast redigerad av HimmelsBlau 2013-01-24 kl. 21:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in