2011-04-22, 15:44
Medlem
ShogunAssasins avatar
Uppdatering!

I den här tråden tipsar vi varandra om diverse rabattkuponger, realisationer och andra erbjudanden hos butiker och webbshoppar.

/Mod.
Senast redigerad av ShogunAssasin 2012-07-16 kl. 13:21.
Citera
2012-06-12, 23:53
Medlem
bleus avatar
Rabattkuponger (CT, TML mfl)

Charles Tyrwhitt och TM Lewin mfl använder sig ofta av rabattkuponger. Ett par minuters google-sökning innan beställning kan generera i ett par extra pund rabatt. Tänkte att det hade varit smidigt om man kunde samla de senaste kupongerna på ett ställe.

Först ut, save12uk ger just nu 12 % rabatt hos CT
Senast redigerad av bleu 2012-06-13 kl. 00:06.
Citera
2012-06-13, 00:02
Medlem
doughies avatar
12BIRTHDAY@YOOX för 12% rabatt på Yoox. Kommer utnyttjas utav mig nu i veckan då ytterligare ett par Incotex i framtiden ska inhandlas. 1200 kr för Incotex-flanellbyxor är väl inte helt fel?

Yoox har även sin sommarrea som är mycket förmånlig.
Citera
2012-06-13, 00:33
Medlem
bleus avatar
DADDY hos TML ger 10 % rabatt och billigare frakt, gäller till 18:e juni.

FDVCTML hos TML ger 15 % rabatt, gäller till 17:e juni.
Senast redigerad av bleu 2012-06-13 kl. 00:36.
Citera
2012-06-13, 01:23
Medlem
Flikkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doughie
12BIRTHDAY@YOOX för 12% rabatt på Yoox. Kommer utnyttjas utav mig nu i veckan då ytterligare ett par Incotex i framtiden ska inhandlas. 1200 kr för Incotex-flanellbyxor är väl inte helt fel?

Yoox har även sin sommarrea som är mycket förmånlig.

Nu är jag nog bara lat: Hur är det med öppet köp på Rean hos Yoox? Är det inte svårt att handla kläder utan att prova om man inte är säker på storlek och/eller att man får byta?

Har faktiskt aldrig köpt kläder på internet...
Citera
2012-06-13, 07:33
Medlem
zala's avatar
Bra initiativ! HSAB ger gratis skoblock hos Herringshoes.
Citera
2012-06-13, 12:14
Medlem
doughies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flikka
Nu är jag nog bara lat: Hur är det med öppet köp på Rean hos Yoox? Är det inte svårt att handla kläder utan att prova om man inte är säker på storlek och/eller att man får byta?

Av vad som finns att hitta på hemsidan tolkar jag det som att det fungerar att skicka tillbaka plagget. Är plagget hyfsat nära att fungera så kan några hundringar hos en skräddare lösa det.

Citat:
Ursprungligen postat av zala'
Bra initiativ! HSAB ger gratis skoblock hos Herringshoes.

Är det inte på Herringshoes de skickar med det patetiskt dåliga skoblocket i plast?
Citera
2012-06-13, 12:26
Medlem
Herr gurkas avatar
Citat:
Av vad som finns att hitta på hemsidan tolkar jag det som att det fungerar att skicka tillbaka plagget. Är plagget hyfsat nära att fungera så kan några hundringar hos en skräddare lösa det.

Är det inte på Herringshoes de skickar med det patetiskt dåliga skoblocket i plast?
Nej, riktiga skoblock i cederträ. Dock passar de bara till lite smalare skor då de inte är expanderande.
Citera
2012-06-13, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flikka

Rea eller inte rea spelar ingen roll när du handlar via internet, du har ändå fjorton dagars ångerrätt (förutsatt att köpet är från en näringsidkare, att det är inom EU och ett par andra saker som inte brukar orsaka några problem).
Citera
2012-06-13, 13:06
Medlem
HimmelsBlaus avatar
Citat:

Nej, där handlar det om parvenuerna och tattarbloden på Robinsonshoes.
Citera
2012-06-13, 13:27
Medlem
En utmärkt tråd. Den tackar vi för.
Citera
2012-06-16, 12:07
Medlem
zecezs avatar
20% rabatt på Land's End fram till midnatt!

Kod: EURO20
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in