• 1
  • 2
2005-03-05, 17:58
Medlem
mr.falkens avatar
har hört av vissa att man kan dö av tjack. har de möjligt om du e hyfsat skick i kroppen....

har skjutit för mycket nån gång å mådde inge vidare, ellr jävligt skumt rättare sagt. endal av polarna har somnat när dom skjutit i sej för mycket....

hörde på ett annat forum om en kille vid 22 som dog av en överdos...

Tycker detta låter skumt, me va vet ja...
Citera
2005-03-05, 18:21
Bannlyst
Nej det är helt omöjligt att dö av knark.
Citera
2005-03-05, 18:25
Medlem
mr.falkens avatar
klart du kan dö av knark. herion å diverse men tjack....

ok, drar han i sej en spruta blandat me råttgift så förstår ja...
Citera
2005-03-05, 18:45
Medlem
flowss avatar
Självklart kan du inte dö av för mycket amfetamin.

Det är ju som balsam för hjärtat.
Citera
2005-03-05, 18:51
Medlem
mr.falkens avatar
de e synd pulsen går upp lite väl mycket.... läste nyligt om nån som hade spetsat kaffet på nån anstallt... en gubbe blev visst inlaggt.

måste ha nå me hjärtat att göra...
Citera
2005-03-05, 19:05
Medlem
Carpe Diems avatar
Hjärtat tar stryk, det får arbeta mera. Men inte bara det. Hela blodsystemet tar stryck av att ha blivit utsatt för allt för mycket. Kan leda till hjärnblödning. RIP. Eller att nån blir sittande som ett hjälplöst kolli på långvården.
Citera
2005-03-05, 19:12
Medlem
mr.falkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carpe Diem
Hjärtat tar stryk, det får arbeta mera. Men inte bara det. Hela blodsystemet tar stryck av att ha blivit utsatt för allt för mycket. Kan leda till hjärnblödning. RIP. Eller att nån blir sittande som ett hjälplöst kolli på långvården.

har många vänner som pundat på tjack länge å nog lever dom.... men killen va för fan 22.... kan väl inte hända då?
Citera
2005-03-05, 19:13
Bannlyst
hahahahahahahahaha

"nej det är helt omöjligt att dö av knark"

"Självklart kan du inte dö av för mycket amfetamin.

Det är ju som balsam för hjärtat."

fan vad jag garva när ja läste de.... typ som killen kom me världens dummaste fråga, och får sån skit tillbaka för det...

hahahahaha nä det här var de roligaste jag läst på länge

Sen kan jag inte svara på din fråga, för jag är inte insatt på Amfetamin..... Så det får någon annan göra... Så det är möjligt att svaren här, har varit rejält ironiska Jag tycker det verkligen ser ut som det.....
Citera
2005-03-05, 19:17
Medlem
mr.falkens avatar
tja, om du tycker de e världens dummaste fråga, så må du ju tycka de....
Citera
2005-03-05, 19:24
Medlem
RoppTorskMMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.falken
har hört av vissa att man kan dö av tjack. har de möjligt om du e hyfsat skick i kroppen....

har skjutit för mycket nån gång å mådde inge vidare, ellr jävligt skumt rättare sagt. endal av polarna har somnat när dom skjutit i sej för mycket....

hörde på ett annat forum om en kille vid 22 som dog av en överdos...

Tycker detta låter skumt, me va vet ja...

Läs lite här:
http://www.erowid.org/chemicals/amph..._effects.shtml
Citera
2005-03-05, 19:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mr.falken
tja, om du tycker de e världens dummaste fråga, så må du ju tycka de....

Nä jag tycker inte det är det, för jag vet inte själv om man dör eller ej....

Jag skulle chansa på att man gör det, men då måste man fått i sig rejält mycket, eller dåligt amfetamin... om man inte tar rejält mycket och sprutar in de....

Jag skulle chansa på att man kan dö av det, just eftersom det påverkar hjärtat.... men jag har ingen aning eftersom jag kan ingenting om amfetamin, ska läsa den där länken nu
Citera
2005-03-05, 19:31
Medlem
mr.falkens avatar
har inte hunnit läsa länken, men ja sa hyfsat skick... alltså inte diabetes ellr nån annan sjukdom som man måste sköta om... vi vet alla hur obryd man blir av tjack
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in