Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-06-09, 18:40
  #1
Avstängd
chad1s avatar
Hade sex igår och som jag sög! Njöt inte ett piss, var orytmisk och helt av dålig.

Tror att det är för att jag tänker för mycket. Det hjälper inte heller att jag har en average 6 inch subway sandwich där nere. Det enda bra med mig som jag ser det är att jag ser bra ut, klär mig bra och är hygienisk. Men i sängen så är jag inte värt ett piss.

Så vad gör jag? Lever jag med det? Eller förstör det mina chanser till ett långvarigt förhållande om jag inte gör något åt det?
Citera
2012-06-09, 18:45
  #2
Medlem
Snuttegrisarnas avatar
Om ni kysser varandra samtidigt så kan det inte gå fel

Då faller ni automatiskt in i samma rytm, plus att det är jäkligt sexigt att höra den andra andas så nära

Funkar oavsett vem som är överst.
Citera
2012-06-09, 18:46
  #3
Avstängd
Stolt-Somaliers avatar
Kolla på nån valfri porrvideo på nån sajt, så lär du dig en hel del kring sex
Citera
2012-06-09, 18:53
  #4
Medlem
Hapaxs avatar
Övning ger färdighet.
Men så svårt är det ju inte att pumpa i missionären eller doggy? Trycka bara in den och kör. Ett långt förhållande är ju faktiskt det bästa sättet att bli bra i sängen så det får bruden leva med, för du kommer bli bättre, jag lovar.


Får du inte tjejen att komma alls får du väl slicka henne så blir hon nog hyfsat nöjd ändå.
Citera
2012-06-09, 18:55
  #5
Avstängd
chad1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stolt-Somalier
Kolla på nån valfri porrvideo på nån sajt, så lär du dig en hel del kring sex

Jag har runkat sen mellanstadiet.
Citera
2012-06-09, 18:58
  #6
Medlem
Clarizos avatar
varför suger du? har hon en snopp eller?

Nej men va fan det krävs träning! har hon/dem sagt att du har varit dålig eller ?
Citera
2012-06-09, 19:01
  #7
Avstängd
chad1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hapax
Övning ger färdighet.
Men så svårt är det ju inte att pumpa i missionären eller doggy? Trycka bara in den och kör. Ett långt förhållande är ju faktiskt det bästa sättet att bli bra i sängen så det får bruden leva med, för du kommer bli bättre, jag lovar.


Får du inte tjejen att komma alls får du väl slicka henne så blir hon nog hyfsat nöjd ändå.

Aja får hoppas min 6 tummare inte spelar någon stor roll för vem jag än hamnar i en relation med.

__________________
Senast redigerad av chad1 2012-06-09 kl. 19:07.
Citera
2012-06-09, 19:03
  #8
Avstängd
chad1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clarizo
varför suger du? har hon en snopp eller?

Nej men va fan det krävs träning! har hon/dem sagt att du har varit dålig eller ?

Det känns bara som att min grej där nere inte räcker till och inte är så användbar.

Vad gör det att se bra ut om man inte kan knulla bra?

Har aldrig heller haft något långvarigt och tror att det är anledningen.
__________________
Senast redigerad av chad1 2012-06-09 kl. 19:05.
Citera
2012-06-09, 19:09
  #9
Medlem
Hapaxs avatar
Storleken spelar inte speciellt stor roll faktiskt. Handlar mer om känslan, och den kan du bara få igenom att träna.

Okej jag förstår.

Jag lovar att du kommer få vanan, och därmed bli bra i sängen, vi har alla varit oskulder/ovana/dåliga!
Om det får dig att känna dig bättre så blev jag hel dissad av mitt första ligg för jag ''sög i sängen'', efter ett dussin halv taskiga ligg så hör flera ONS(som aldrig skulle hamnat i samma säng som mig utan alkohol ) av sig och det har resulterat i flera KK's som är 8+ även fast jag ligger runt en 6a, så som du beskrev att du hade en relativt bra utsida, kommer du inte ha några problem alls att få ligga när du övat lite.
Citera
2012-06-09, 19:10
  #10
Medlem
educationists avatar
Alltså övning ger färdighet, plus att om båda är nyfikna på att prova nya grejer så kan det inte gå fel. Man lär sig sjukt snabbt vad den andre gillar osv så jag tror att det bara är att fortsätta öva.
Och vadå du är dålig, om tjejen är aktiv så kan hon då komma helt utan din hjälp, tro mig, det har jag gjort:-)
Citera
2012-06-09, 19:34
  #11
Medlem
Det är ju ett samspel, så allt hänger ju inte bara på dig. Lär dig känna av den andre så kommer det nog gå bättre och bättre. Övning ger som tidigare nämnts färdighet!
Citera
2012-06-09, 19:46
  #12
Medlem
Clarizos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chad1
Det känns bara som att min grej där nere inte räcker till och inte är så användbar.

Vad gör det att se bra ut om man inte kan knulla bra?

Har aldrig heller haft något långvarigt och tror att det är anledningen.
träning ger erfarenhet. trodde jag alla visste. vet inte hur man ska hjälpa dig.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback