Hoppas att jag kan få ett svar här.
Tar studenten nu till sommaren och mina föräldrar sa att dom skulle gå ihop med släkten och köpa nån present. Jag sa att en klassisk klocka med kvalité inte skulle vara fel varpå dom frågade om det var någon speciell jag ville ha.
Har inte haft några märkvärdiga klockor innan. Har haft en Seiko som tyvärr gått sönder nu och sen en annan skitklocka, så nu undrar jag om ni har några förslag på vad jag kan önska mig?
Vet inte hur mycket dom kan tänka punga ut så ni får gärna ge förslag på bra och prisvärda klockor.
Tack
Dessa klockor tycker jag är riktigt snygga, om du gillar dykarur dvs. Skulle gärna bära en sådan runt min handled, men tyvärr är det bara drömmar vid denna tidpunkten i livet.
Dessa klockor tycker jag är riktigt snygga, om du gillar dykarur dvs. Skulle gärna bära en sådan runt min handled, men tyvärr är det bara drömmar vid denna tidpunkten i livet.
Sådär ja! dock ökar priset med ca 10lök, men det är det nog värt för att inte få en kvartsklocka. Sen håller jag med om att 36mm kommer nog se jävligt tamt ut på ett dykarur.
Diggar dock Omega Seamasters som fan
Tack, tack! Hittills känner jag mig himla nöjd och har inga regrets what so ever. Jag hoppas dock att det här inte var startskottet på en ny och ekonomiskt kännbar hobby...
Tack, tack! Hittills känner jag mig himla nöjd och har inga regrets what so ever. Jag hoppas dock att det här inte var startskottet på en ny och ekonomiskt kännbar hobby...
Stort grattis till dig! Tyvärr måste jag dock meddela, att du nu är fast i ett livslångt beroende.
Har en hyfsat stor fäbless för Cartier - Santos (en möjlig skada efter för mycket tid i södra Europa). Min fråga är; Vad tycker ni om klockan? Funkar den i Sverige? Är Santos dumont att föredra framför den större Santos 100? Osv osv.
Har en hyfsat stor fäbless för Cartier - Santos (en möjlig skada efter för mycket tid i södra Europa). Min fråga är; Vad tycker ni om klockan? Funkar den i Sverige? Är Santos dumont att föredra framför den större Santos 100? Osv osv.
Blir inget givande svar, men du köper väl en klocka för att du själv gillar den och den passar dig eller har någon slags signifikans (t.ex. påminner sig om sydeuropa.) Jag tycker t.ex. om stora klockor som Zenith Defy och Hublot Big Bang medans andra kanske tycker det är skitfult.