• 1
  • 2
2012-06-01, 17:28
Medlem
PojkeTolvs avatar
Vad tror ni? Håller ni med om vad som skrivs?
Verkar som hon är helt frälst på hela idén med LCHF och ignorerar vissa grundstenar. Kan dock ingenting om LCHF.

Själv har jag alltid utgått från kalori in/ut principen

Länk till artikeln
Senast redigerad av PojkeTolv 2012-06-01 kl. 17:35. Anledning: särskrivning :)
Citera
2012-06-01, 18:07
Medlem
Kroesmanns avatar
Hon verkar vara en tvättäkta stolle. Jag vet inte riktigt vad mer man kan säga.
Citera
2012-06-01, 18:11
Medlem
Lexzers avatar
LCHF-anhängarna är en sekt, de som ignorerar fysikens lagar är dessutom korkade.
Citera
2012-06-01, 18:25
Medlem
Kroesmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lexzer
LCHF-anhängarna är en sekt, de som ignorerar fysikens lagar är dessutom korkade.
Jag är LCHF-anhängare ur den synpunkt att jag tycker det är lättare att hålla sig mätt ifall man skippar kolhydrater. Sedan finns såklart sektmedlemmarna och alla är välkomna in i sekten.
Citera
2012-06-01, 18:38
Medlem
Vare sig man håller med, eller inte, om vad hon skriver så är det fortfarande felaktigt.
Citera
2012-06-01, 19:03
Medlem
Fudge0wns avatar
Mjah.. vad ska man säga.... vilken stolla.

"De tror att vi är ne förbränningsmotor." - vad menar hon i samband med den här meningen? Att människan inte förbränner nåt om man inte äter?
Citera
2012-06-01, 19:11
Medlem
SiSeniors avatar
Att tro på all skit den där Anna Hallén skriver är som att tro att man blir mycket starkare av konditionsträning. Lyssna aldrig på den donnan utan att vara mycket källkritisk.
Citera
2012-06-01, 19:21
Medlem
iSlashs avatar
Inte för att jag vill kalla mig expert direkt, men jag tror varenda mening i den där texten går emot allt jag vet!
Citera
2012-06-01, 19:28
Medlem
WhiskeyGinWines avatar
Summering av Anna Halléns artikel: "Allt fungerar, och ingenting fungerar!"
Citera
2012-06-01, 21:15
Medlem
PojkeTolvs avatar
Haha, det var det jag trodde..

När jag pratat om kost med en utav "LCHF anhängarna" så var det tydligen ett mirakel att hon gick ner i vikt då inget annat fungerade för henne.
Citera
2012-06-01, 21:46
Medlem
CuliusJeasars avatar
Det finns ingen seriös forskning som stödjer henne, det finns dock massor med forskning som pekar åt exakt motsatt håll. 1+1=2.
Citera
2012-06-02, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PojkeTolv
Haha, det var det jag trodde..

När jag pratat om kost med en utav "LCHF anhängarna" så var det tydligen ett mirakel att hon gick ner i vikt då inget annat fungerade för henne.
Haha, typiskt brudar. Vimlar utav såna här på familjeliv, de går inte ned i vikt genom att käka mindre mat, de testar istället massa olika jävla metoder med konstiga namn och tror att de magiskt kommer att fungera fast de inte har koll på hur mycket de äter.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in