Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-05-31, 18:10
  #1
Medlem
Swilles avatar
Tänkte bara höra ifall någon har erfarenhet gällande Clenbuterol + mdma? Jag är under en clen kur som jag kört nu i ca 2-3 veckor och tänkte ta mdma imon? tänkte ta ca 200 mg mdma vid ena tillfället sen bomba 200 mg till, någon som vet ifall det är farligt att mixa dom 2 eller ifall den mängd dos är farlig tsm med clen?.. Tänkte för övrigt skippa att ta clen imorgon och köra då på mdma:t.. Någon som kan nått?
Citera
2012-05-31, 18:15
  #2
Medlem
WhiskeyGinWines avatar
Jag hade helt klart skippat att ta MDMAt samtidigt som du kör clen.
Citera
2012-05-31, 18:40
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swille
Tänkte bara höra ifall någon har erfarenhet gällande Clenbuterol + mdma? Jag är under en clen kur som jag kört nu i ca 2-3 veckor och tänkte ta mdma imon? tänkte ta ca 200 mg mdma vid ena tillfället sen bomba 200 mg till, någon som vet ifall det är farligt att mixa dom 2 eller ifall den mängd dos är farlig tsm med clen?.. Tänkte för övrigt skippa att ta clen imorgon och köra då på mdma:t.. Någon som kan nått?
kör på bara
Citera
2012-05-31, 18:42
  #4
Medlem
Är så less på "hur långt är ett snöre"-trådar. Ja, det är farligt, och JA, du kan kola vippen. Räcker inte det som varning är det bara att kasta darwinismtärningen.
Citera
2012-05-31, 18:49
  #5
Medlem
Swilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyGinWine
Jag hade helt klart skippat att ta MDMAt samtidigt som du kör clen.

Okay, det är förståligt, har du några tidigare erfarenheter av detta eller?

Citat:
Ursprungligen postat av angerfiiist
kör på bara

Säker på det, ingen risk för nått alls?

Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
Är så less på "hur långt är ett snöre"-trådar. Ja, det är farligt, och JA, du kan kola vippen. Räcker inte det som varning är det bara att kasta darwinismtärningen.

Men vem i hela världen har ens bett dig att klicka på det här ämnet eller svara här, du behöver inte göra det jobbigt för dig vännen.. Är bara ute efter lite råd här.
Citera
2012-05-31, 18:52
  #6
Medlem
lundagrens avatar
Lär ju slita duktigt på hjärtat
Citera
2012-05-31, 18:55
  #7
Medlem
Swilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lundagren
Lär ju slita duktigt på hjärtat


Menar du för stunden eller för övrigt?.. Jag brukar köra 160 mcg clen tillsammans med 50 mg T3 vilket jag har gjort i ca 2 veckors period... Men under själva "ruset" på clen så känner jag väldigt lite, knappt något. Känner att hjärtat går igång lite då ja ploppat i mig tabletterna, men detta går över rätt fort.. Så jag tror jag har rätt bra tolerans över clen...
Citera
2012-05-31, 19:31
  #8
Medlem
WhiskeyGinWines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swille
Okay, det är förståligt, har du några tidigare erfarenheter av detta eller?

Om jag har erfarenhet att en combo av clen+MDMA, nej det har jag inte. Men jag skulle helt klart rekommendera dig att avstå från att chansa. Vänta tills clenkuren är över istället så slipper du slita på hjärtat i onödan.
Tänk också på att clen har en ganska lång halveringstid vilket gör att inte du inte bara kan avstå från att ta clen ena dagen för att köra MDMA. Jag hade väntat minst en vecka efter att du är klar med clenkuren.
Citera
2012-05-31, 19:45
  #9
Medlem
Harrison_Fords avatar
Snälla grabben blanda inte "MDMA" med detta, kan gå riktigt illa. Vet du hur stor andel av allt MDMA som cirkulerar i Sverige som faktiskt innehåller MDMA? Tro det eller ej, men om du får över 20% MDMA i ett piller så har du hittat det bästa jävla skitet i hela sverige, är otroligt ovanligt att man får tag på sådan kvalitét. Det jag vill säga är att ecstasyn nu för tiden är en roulette på vad du stoppar i dig, och jag kan garantera dig att övriga 80-100% av innehållet i tabletten är RC´s och tjo. Pillreports.com? Fuck off, ALLA tillverkar sina E med färg och tryck som någon av de bättre sorterna, annars är man en idiot. Jag vet vad jag pratar om Du kan fucka hjärtat för livet

Så i fortsättningen, beställ rena mdma-kristaller från silk-road, och ej från EU
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback