2012-05-30, 09:47
Bannlyst
Så pedofilnegern får alltså stanna i Sverige?

Antar att det är en batikhäxa som forslat hit honom, 2 sek efter stack han och knullade småflickor istället...
Citera
2012-05-30, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnsson87
Man blir fan äcklad av dessa djur!

Jag blir äcklad av din följa john hjärna. Upplärt moraliserande påslag på naturliga händelser.
Citera
2012-05-30, 10:32
Medlem
"Målsägandens farmor följde med målsägandentillläkarundersökning dagen efter" vet i tusan men jag får lite vibbar om att detta inte är en svenska tjej utan en utländsk tjej.
För övrigt så är han ju ful som stryk, så jag tror inte på fem öre att någon frivilligt har sex med honom.
Citera
2012-05-30, 10:36
Medlem
Yundais avatar
Först tänkte jag när jag läste rubriken att det var var då en väldigt snäv tolkning av lagen.
Jag trodde lite att GM var en pojkspoling 18-20 kanske och är det ju ganska tufft kan man ju tycka.

Men när det uppdagas att GM är född 85 och först supit flickan full (onykter) och sedan "tvingat" sig till det... Nja då är det lite för lågt straff, tycker jag.

Sedan.. var tusan var föräldrarna någonstans?
Citera
2012-05-30, 11:27
Medlem
shbous avatar
Fyfan, 8 månader för våldtäkt mot barn. Så efter ungefär 10 veckor är han ute.
Reklamlänken 'Flyg billigt till Gambia' i domen haha
Citera
2012-05-30, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kepspojken
Vore intressant att veta hur gammal mannen var.

Sen så tycker jag att lagen borde säga att man är byxmyndig det ÅR man fyller 15 och inte den DAG. Visst kan detta ge fel signaler om att det skulle vara ok att knulla 14-åringar men då kan man ju höja och säga det ÅR man fyller 16.
Att sätta lagar efter vilken DAG man råkar vara född på är i min mening löjligt.

Har med fysisk och mental mognad att göra; någon som är född i januari år X kontra någon som är född i december år X är i regel klart mer mogen och utvecklad.
Citera
2012-05-30, 12:04
Medlem
Narrspegels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overintendent
Är Illuminati symbolen verkligen ett äkta inslag i domar?

Naturligtvis inte. Det måste vara uppladdaren som har lagt in bilderna.
Bilden dyker ju som någon påpekade även upp här http://c23.nu
Citera
2012-05-30, 14:00
Medlem
Satan vad sur dom helvete också lider med han. Trams och göra en anmälan vilket sliddjur.
Citera
2012-05-30, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bejs
Okej. Är det något sexintyg du tänker dig då? Ett intyg man visar upp för sin partner innan man har sex för första gången? Hur många personer räknar du med att anställa, som enbart har som uppgift att undersöka psykisk sexmognad hos flickor? Vid vilken ålder tänker du dig att det är rimligt att kvinnorna frågar juryn om lov att ha sex ungefär? Ska intyget kosta pengar?

Du missuppfattar mig så jävla grovt. Jag snackar inte om sex, ''du ska ha sex, inte du, men du kan och inte du'' utan:

I det samhälle man lever i, så går man till staten en gång per år och svarar på frågor osv, och därav gör de en bedömning på ungefär hur gammal man är och får ett personbevis, sedan kanske du egentligen är 15 år på pappret men blivit mätt till att du är 23 mentalt (det enda som betyder något) ELLER likande, istället för att bara säga, nej under 15, ja över 15 du får... Om vi nu ska leva med att andra (staten) = andra människor ska få sätta upp regler för saker som hör till folkets intigritet så bör man göra det på ett någorlunda bättre sätt.
Citera
2012-05-30, 14:31
Medlem
Sverige är fantastiskt...

-Hade du sex med den här mannen?
-Öh ja asså de va skitskönt.
- Vilken tid var det?
- Typ 10 på kvällen asså.

- Men då var du ju inte 15?
- Nä men asså han höll på i två timmar och sprutade en minut över 12.

- Men då så...
Citera
2012-05-30, 14:34
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicky71
Varför läser du inte domen?

Hon hade sagt vid flera tillfällen sagt att hon inte var 15 år. Senaste gången var den aktuella kvällen, då hon sa: "Jag fyller 15 om några timmar" och han visste att hon skulle fylla år dagen efter.

Mannen nekar visserligen till att ha förstått detta, men som tur var för målsägande finns det ett vittne som bedöms som trovärdigt. Annars framgår det av domen av målsägande ljuger ganska kraftigt och inte är speciellt trovärdig. Paradoxalt nog är det samma vittne, dvs hennes något yngre kompis, som avslöjar det.

Det är nästan komiskt hur den langande Gambianen med smak för småflickor inte har turen eller marginalerna på sin sida. Men någonstans skall man ju dra gränsen och det är rätt svårt att tycka synd om fjortisutnyttjaren.

Det brukar sägas att barn inte skall lastas för sitt agerande vid utnyttjande och det är korrekt. Men hade flickan varit en dag äldre hade hon själv fått tagit ett ansvar för sin sexualitet och sitt beteende och hon borde då förberetts på att man inte kan skrika våldtäkt när man varit otrogen mot sin pojkvän och själv börjar frivilligt hångla med sin spritlangare. Man måste då förbereda sig på att äldre män vill ligga med dig och att du måste säga nej.

Så som samhället ser ut med bristande social kontroll av unga och ett ideal att man sköter sig själv gällande sex och sprit från femton års ålder är det nästan att måste att sexualundervisningen till unga flickor betonar detta.
Citera
2012-05-30, 14:40
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NosaCastro
Sverige är fantastiskt...

-Hade du sex med den här mannen?
-Öh ja asså de va skitskönt.
- Vilken tid var det?
- Typ 10 på kvällen asså.

- Men då var du ju inte 15?
- Nä men asså han höll på i två timmar och sprutade en minut över 12.

- Men då så...

Du kanske skulle läsa lite om målet innan du uttalar dig.
B9904-11
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in