Citat:
Ursprungligen postat av MGMTfeeling
yes, men då är ju din fantasi i klass med vad Al-Quaida eftersträvar också. Om du vore normalt funtad skulle du fatta, men du kommer aldrig fatta så gör dig inte ens mödan till att svara på det här.
Al-Quida? Lille vän, du har fått det hela om bakfoten! I Al-Quaidas lilla röda så är det helt okej och uppmuntras att gifta sig och ha sex med sjuåriga flickor. Mohammed, deras älskade profet älskade att göra sexuella övergrepp på sin nioåriga "fru".
Citat:
Ursprungligen postat av Mannus
Jag har en lillasyster jag älskar över det mesta på den här jorden, och jag föredrar att hon förbli oskuld högt upp i åldrarna, då jag är nationalist och inte något fan av dagens dekadenta modernism, men när hon har fått sin mens och blivit könsmogen så ska hon enligt mig ha laglig rätt att ha sex med precis vem hon vill så länge personen är etnisk nordeuropé.
Sluta vara så förvirrad av idiotiska hittepå-lagar. Vad är det som är så speciellt med just talet 15, så speciellt att 14 och 364 dagar är något heeeeeeeeeeeeeeelt annat?
Nu är jag inte pedofil, och har inga särskilda intressen kring småtjejer, men jag är nationalist och tror på naturen och det naturliga, och inte på judiska hittepå-lagar, grundade på vare sig sans eller vett.
Jag har haft en hel del flickvänner under mina år, men aldrig har jag haft en flickvän som ens är yngre än jag själv, och då är jag bara 20 år. Så, nu kan du/ni sluta tro att jag propagerar för detta för att jag skulle vilja ha sex med 13-åringar.
Nu är du tydligen 20 år och tydligen sen i utveckligen, så ska väl inte vara för elak emot dig.
MEN barn är inte mogna bara för att deras underliv börjat blöda lite. Mentalt visar ju till och med du som 20-åring att du ännu inte är mogen och att du inte förstår varför barn ska låtas få vara barn.