Citat:
Ursprungligen postat av
fchansa
Blir troligen ingen St. Pauli match för mig i vår. Blev helt plötsligt så att jag fick nytt jobb i mitten på mars. Dock så blir det en tripp till Dresden medans jag är kvar på gamla jobbet. Tänkte försöka få biljetter till Dresden - Düsseldorf medans vi är där. Verkar dock vara slutsålt väldigt ofta (Stadion tar knappt 30.000) så man får hänga på låset när biljetterna släpps. Jag har varit i Dresden flera gånger men senaste gången var så länge sedan som i början på 90-talet och då som utflykt från Meissen där vi bodde då på ett gammalt "Interhotel" (DDR's officiella hotell-kedja). Undras om någon i Dresden kommer ihåg Johnny Ekström

Ok, tråkigt att höra. Jag ska kanske till Millerntor den 15:e februari (matchen mot Bochum) om det löser sig med att få låna ett dauerkarte av polarens polare. Annars får det vänta till mars någon gång innan jag har tid för en Hamburgresa igen.
Dresden låter också intressant. Dock svårt att få tag på biljetter som du säger. I värsta fall får du väl helt enkelt köpa dig en plåt av någon svartabörshaj utanför stadion strax före match. Brukar rätt ofta funka i Tyskland.
Citat:
Ursprungligen postat av
fortississimo
Det går fort här i slutet av fönstret. Det ser ut som att man har gjort klart med en Milos Jojic från FK Partizan Belgrad. Neven får alltså sällskap.
Vad är det för en spelare? Talang? Redan etablerad i Serbien? Truppspelare för BvB antar jag?