Resultat: .
0%
röster
2013-08-27, 14:24
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Vet inte riktigt han har nått problem med ljumsken/arna och det spekuleras på fan-forumet i fall han måste till en operation och då blir han också borta länge.

Thiago borta länge och Schweinsteiger är inte riktigt fit så plötsligt så ser det enorma överflödet på mitten inte lika dant ut. Tur vi har att ta av.

Ja..Gustavo hade behövts..
Citera
2013-08-27, 14:28
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Ja..Gustavo hade behövts..
Ja vafan har inte Wolfsburg hört talas om ångerrätten?
Jag skall ringa Sverker.
Citera
2013-08-27, 16:06
Medlem
fchansas avatar
Citat:
Ja vafan har inte Wolfsburg hört talas om ångerrätten?
Jag skall ringa Sverker.

Det blir väl lokalsamtal

12 gånger pengarna på Freiburg just nu, 6 gånger på kryss och bara 1,24 på bortavinst
Citera
2013-08-27, 16:38
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fchansa
Det blir väl lokalsamtal

12 gånger pengarna på Freiburg just nu, 6 gånger på kryss och bara 1,24 på bortavinst
Han är ju Skåning den där Sverker jag har ju 50 mil dit.

Spela på Freiburg du för ditt tips går ju aldrig hem.
Citera
2013-08-27, 16:50
Medlem
fchansas avatar
Citat:
Han är ju Skåning den där Sverker jag har ju 50 mil dit.

Spela på Freiburg du för ditt tips går ju aldrig hem.

Trodde han jobbade på Ume-redaktionen? Nåja, Slänger in 150 spänn på FCB. Ger en stor stark på lokala haket i vinst ungefär, kan jag behöva...... Fast vänta, mina tips går ju aldrig in
Citera
2013-08-27, 18:18
Medlem
motvalls avatar
Citat:
Trodde han jobbade på Ume-redaktionen? Nåja, Slänger in 150 spänn på FCB. Ger en stor stark på lokala haket i vinst ungefär, kan jag behöva...... Fast vänta, mina tips går ju aldrig in

Höll på att skriva förrädare i min snabbläsning, men så insåg jag att det var den "snåle" smålånningen" som satsade och inte en defaistisk norrlänning. Klart Bayern vinner, oavsett dina "ta-i-trä" formuleringar-

Men...
Pratar ni om Sverker, han som slängde dåliga saker i en låda? Nästan helt säker så att han är från surdelen av Norrland och inte Skåne. Fast de är rätt sura där också ibland.
Citera
2013-08-27, 18:24
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av motvall
Höll på att skriva förrädare i min snabbläsning, men så insåg jag att det var den "snåle" smålånningen" som satsade och inte en defaistisk norrlänning. Klart Bayern vinner, oavsett dina "ta-i-trä" formuleringar-

Men...
Pratar ni om Sverker, han som slängde dåliga saker i en låda? Nästan helt säker så att han är från surdelen av Norrland och inte Skåne. Fast de är rätt sura där också ibland.

Allt söder om Piteå är Skåne.

Märklig uppställning ikväll av Pep, räds han inte Freiburg?
Citera
2013-08-27, 19:36
Medlem
csts avatar
Citat:
Allt söder om Piteå är Skåne.

Märklig uppställning ikväll av Pep, räds han inte Freiburg?
Jag misstänkte att det var sarkasm men vågade inte ifrågasätta din definition av Skåne.

Uppställningen är ju väldigt b-betonad, men det är väl någon form av styrkebesked att kunna ta trepoängare i ligan med reservlaget.
Citera
2013-08-27, 19:39
Medlem
fchansas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motvall

Men...

Jag satte 40 euro mot Bayern förr-förra gången så jag är inte snål, smålänning till trots. Möjligtvis dum Dock, 0-1 i paus är inte kassaskåpssäkert! Eller?

Sverker är för övrigt född i Vännäs. Det kallar jag Norrland (Jag som dansat i Pite folkets hus under militärtjänsten)
Citera
2013-08-27, 20:22
Medlem
fchansas avatar
Well, uppenbarligen kan jag ju inte tippa

Nu, Schalke dags
Citera
2013-08-27, 20:23
Medlem
Citat:

Nej, det gör dom tydligen inte.

Om Bayern spelar såhär dåligt över en hel säsong kommer Pep få sparken.
Citera
2013-08-27, 20:24
Medlem
csts avatar
Instämmer med cyberkalle i matchtråden.

Pep RAUS!!!

Det är helt ofattbart hur han har lyckats förstöra världens kanske bästa självspelande piano som var totalt överläget och fruktansvärt roligt att titta på till det här ineffektiva passningssörjan. Hur fan har Pep kunnat lura hela fotbollsvärlden? Det blir bara tydligare och tydligare att han enbart har levt på överlägset spelarmaterial.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in