Resultat: .
0%
röster
2013-07-22, 16:24
Medlem
Germanofils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Jag antar att Can lämnar på lån isf?
Ja han ska tydligen lånas ut till antingen Frankfurt eller Galatasaray.

För övrigt så vill HSV köpa Jelavic från Everton men kan i dagsläget inte finansiera affären. Det man hoppas på är att kunna sälja Kacar till Rubin Kacar för att få in tillräckligt med flis för kroaten.

En annan nyhet är att H96 är intresserade av Derdiyok som komplement till Diouf på forwardsidan. Den senare gjorde för övrigt ett uttalande idag om att han defintivt stannar i klubben denna säsong ut. Men sånt kan ju ändras...
Citera
2013-07-22, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa
Liten nyfiken på en sak som jag hoppas att ni kan besvara mig. Finns det nåt som pekar på att Gustavo kommer välja just Wolfsburg framför Arsenal eller Chelsea (tar de klubbar som det ryktats mest om). En klubb som inte spelar i CL och där han väl borde få lägre lön i än vad han hade fått i Arsenal/Chelsea. Och han lär knappast bli bänkad i Arsenal eller Chelsea.

Eller trivs han så extremt bra i Tyskland att han kan gå "ner" sig så pass mkt när det gäller vilken klubb han kommer spela för nästa säsong?

Dvs om han lämnar nu

Hoppas att han går till Englad, men det lutar vel åt att han blir kvar i Tyska ligan om man kollar de flesta bloggar.
Citera
2013-07-22, 19:45
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebr0004
Hoppas att han går till Englad, men det lutar vel åt att han blir kvar i Tyska ligan om man kollar de flesta bloggar.

Han trivs bäst i Tyskland..Han är nästan halv-tysk. Han hör inte hemma i England. Skulle inte bli förvånad om han går till Wolfsburg.
Citera
2013-07-22, 21:05
Medlem
Germanofils avatar
Helt okej första halvlek mellan Düsseldorf och Cottbus. Hemmalaget har skapat det mesta och det bästa men gästerna sticker emellan då och då. Hoppas på att få se lite mål i andra halvlek!
Citera
2013-07-22, 21:14
Medlem
dippsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Germanofil

För övrigt så vill HSV köpa Jelavic från Everton men kan i dagsläget inte finansiera affären. Det man hoppas på är att kunna sälja Kacar till Rubin Kacar för att få in tillräckligt med flis för kroaten.

En annan nyhet är att H96 är intresserade av Derdiyok som komplement till Diouf på forwardsidan. Den senare gjorde för övrigt ett uttalande idag om att han defintivt stannar i klubben denna säsong ut. Men sånt kan ju ändras...

Mycket pengar för Jelavic, 7.5 miljoner €. Kan du något om spelaren?
Citera
2013-07-22, 21:18
Medlem
Germanofils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dippsi
Ska tydligen vara en bra striker som lyckats hyfsat i Premier League. Men Everton är ingen klubb jag följer så du får fråga i PL-tråden om du vill ha utförligare svar.
Citera
2013-07-22, 21:30
Medlem
Citat:
Ska tydligen vara en bra striker som lyckats hyfsat i Premier League. Men Everton är ingen klubb jag följer så du får fråga i PL-tråden om du vill ha utförligare svar.
Riktigt bra första säsongen när han kom till Everton. Och lika bra som första var var den andra dålig. Men kan han få en nytändning i HSV så är en han inte en dålig spelare.
Citera
2013-07-22, 21:34
Medlem
Gubbskems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dippsi

Jag har föjt Everton och därmed Jelavic en hel del. Hans första säsong var otroligt bra måste jag säga. Han gjorde mål på allt möjligt och var helt klart en av Evertons bästa spelare. Men denna säsongen vart ett riktigt bottennapp. Han tappade sitt målskytte fullständigt och vart bänkad stora delar. Tycker dock han var rätt så hyffsad spelmässigt de få chanser han fick nu under våren. Men allt som allt är jag inte förvånad om Everton släpper honom. Tror en nytändning kan göra honom gott. För han har trots allt en sorts grundkvalitet som man inte bara kan avfärda. Låter lite dyrt faktiskt med tanke på hans tveksamma form.
Citera
2013-07-23, 13:40
Medlem
Steff83s avatar
Gustavo stannar i Bayern. Så då kan vi sluta prata om honom.
Citera
2013-07-23, 14:47
Medlem
LuaLuas avatar
Citat:

Det låter ju som en synnerligen lämplig klubb för honom.
Citera
2013-07-23, 16:09
Medlem
dippsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbskem
Jag har föjt Everton och därmed Jelavic en hel del. Hans första säsong var otroligt bra måste jag säga. Han gjorde mål på allt möjligt och var helt klart en av Evertons bästa spelare. Men denna säsongen vart ett riktigt bottennapp. Han tappade sitt målskytte fullständigt och vart bänkad stora delar. Tycker dock han var rätt så hyffsad spelmässigt de få chanser han fick nu under våren. Men allt som allt är jag inte förvånad om Everton släpper honom. Tror en nytändning kan göra honom gott. För han har trots allt en sorts grundkvalitet som man inte bara kan avfärda. Låter lite dyrt faktiskt med tanke på hans tveksamma form.

Tackar så mycket, då har man fått en bild av spelaren. Verkar likna vår andra striker rätt mycket Rudnevs. Samtidigt ska det vara Everton som har erbjudit spelaren så kanske går ner i pris då!
Citera
2013-07-23, 16:38
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Någon som vågar sig på en möjlig start 11 i morgon för bayern? Kmr neymar spela?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in