Personligen borde de väl vara skönare med en ny varje säsong?
Nej, då kan man ju inte se gamla diskussioner och reflektera kring dom. Sen ser du att alla trådar(ligatrådar) på det här delforumet är evighetstrådar bortsett ifrån Allsvenskan då.
Nej, då kan man ju inte se gamla diskussioner och reflektera kring dom. Sen ser du att alla trådar(ligatrådar) på det här delforumet är evighetstrådar bortsett ifrån Allsvenskan då.
Fast samtidigt är det segt att hänga med i diskussionerna när trådarna har över 500 sidor?
Målvakter: Oliver Baumann (SC Freiburg)
Bernd Leno (Bayer Leverkusen)
Timo Horn (FC Köln)
Försvarare:
Tony Jantschke (Borussia Mönchengladbach)
Sead Kolasinac (Schalke 04)
Matthias Ginter (SC Freiburg)
Antonio Rüdiger (VfB Stuttgart)
Oliver Sorg (SC Freiburg)
Stefan Thesker (Hoffenheim)
Lasse Sobiech (Greuther Fürth)
Shkodran Mustafi (Sampdoria)
Mittfältare:
Christian Clemens (Köln)
Patrick Funk (St. Pauli)
Patrick Herrmann (Borussia Mönchengladbach)
Lewis Holtby (Tottenham)
Christoph Moritz (Schalke 04)
Sebastian Rode (Eintracht Frankfurt)
Sebastian Rudy (Hoffenheim)
Emre Can (Bayern München)
Anfallare:
Pierre-Michel Lasogga (Hertha Berlin)
Peniel Mlapa (Borussia Mönchengladbach)
Sebastian Polter (FC Nürnberg)
Kevin Volland (Hoffenheim)
Tyvärr verkar inget svenskt TV-bolag sända matcherna!!!
Här är de i gruppspelet;
6 juni 20:30 Holland - Tyskland
9 juni 20:30 Tyskland - Spanien
12 juni 18:00 Ryssland - Tyskland
Har lite dålig koll på backlinjen förutom Ginter men det känns väl ändå som att Rüdiger borde vara starter eller har jag fel?
Btw, så är det förutom Rüdiger 3 andra Stuttgart-fostrade spelare med i truppen Leno, Rudy och Funk! Talangskolan levererar.
Ballacks match spelas idag ändå! 20:00 på MDR får vi se Mourinho, Michael Schumacher, Schewtschenko, Neuville, Frings, Völler, Schneider, Lehmann, Drogba, Matthäus, Kirsten, Klose, Hamann o.sv.
Vilka lirare! Stora delar av det gamla tyska gardet!
Ja, trist i så fall. Hade hellre sett att kroaten försvann i så fall, men det är väl oundvikligt och ett enormt slöseri att ha Gomez på bänken som denna säsong. Såväl för honom själv, Manskapet och en klubb som Bayern.
(Har du köpt tröjan än, den som är på din avatar numera?)
Ja, trist i så fall. Hade hellre sett att kroaten försvann i så fall, men det är väl oundvikligt och ett enormt slöseri att ha Gomez på bänken som denna säsong. Såväl för honom själv, Manskapet och en klubb som Bayern.
(Har du köpt tröjan än, den som är på din avatar numera?)
Jag har gjort en liten beställning men inte just av denna sort.
Brukar köpa från detta ställe: http://www.mingashop.de/
Det är ju inga direkta klubbtröjor utan mera sådan som ultras köper.
Hade på mig en sådan vid ett lunchställe i en by här uppe då märker jag hur ett par står stilla och mumlar och stirrar på mig tillslut kommer deras dotter fram till mig och frågar på Bayerska om jag tillhör Schickeria.