Citat:
Ursprungligen postat av marc0p0l0
Köpte faktiskt matchen på viaplay idag, vilken usel studio, helt galet. Slog över till ZDF med Kahn, Ricken och Breitner istället och sedan till Sky med Bodo Illgner och Hitzfeld. Kvalitéskillnad.
Såg själv matchen på ZDF och det var helt okej tycker jag. Men självklart är Sky proffsigare.
Fantastisk match hur som helst och Lewa, vilken hjälte!

Diggade honom stenhårt förra säsongen men har i år tyckt att han varit snäppet sämre. Ikväll var han dock fenomenal!
Visst finns det en liten, liten chans att Real vinner med 3-0 hemma men jag ger BvB 95 % chans att komma vidare efter kvällens bragd. Ser med andra ord fram emot en heltysk final om allt går som det ska.
Kul om fler svenskar börjar följa BL men samtidigt lite trist med en massa "medgångsfans" som runkar till Bayern och Dortmund nu när det går bra internationellt men inte har en susning om tysk fotboll i övrigt. Det är ju trots allt i mindre anspråksfulla möten, typ 1860 München - St. Pauli eller Dynamo Dresden - Energie Cottbus, som den riktiga tyska fotbollssjälen kommer fram. Men det är förstås min högst personliga åsikt...