Resultat: .
0%
röster
2013-04-24, 20:08
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fortississimo
Hur kan du inte förstå att folk blir upprörda över hur en av Dortmunds viktigaste spelare lämnar för huvudkonkurrenten (nej, jag ser inte Schalke som huvudkonkurrenten)? Då är det dig som det är fel på.
Du och en massa andra inte bara på Flashback har ju som jag skrev kastat all skit på Bayern.

Kom igen nu för fan Bayern kom med ett bud som var lägre än flera andra ändå väljer han Bayern varför i helvete är det då Bayerns fel?

Klart som fan att jag förstår alla Dortmundfans besvikelse men att så rabiat gå ut och spotta på Bayern är för mig en gåta.
Citera
2013-04-24, 20:11
Medlem
Foughts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fortississimo
Hur kan du inte förstå att folk blir upprörda över hur en av Dortmunds viktigaste spelare lämnar för huvudkonkurrenten (nej, jag ser inte Schalke som huvudkonkurrenten)? Då är det dig som det är fel på.

Borde man inte också räkna med att Neuer var en Schalke ultra, och att Götze är född i Bayern och sov med Bayern München lakan när han var yngre?

Tycker det gör övergången mindre kontroversiell.
Citera
2013-04-24, 20:24
Medlem
Germanofils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dippsi

Fråga till alla här, vilka ser ni helst i BL nästa säsong ifrån 2e? Eller ser ni gärna Augsburg/Düsseldorf/Bremen en säsong till (Hoffenheim är det nog få som hoppas på)
Braunschweig och Hertha är ju självklara. Sen hoppas jag personligen på att Kaiserslautern tar sig upp via kval. Helst på bekostnad av Düsseldorf. Lautern är ju ett riktigt kultlag.
Citera
2013-04-24, 20:28
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dippsi
Välkommen, kul med nytt folk som håller på annat lag!
Själv så är man HSV-fan och hoppas tyvärr på förlust för er och ett par andra lag nu i helgen men är tacksam att ni vann mot Schalke!

Man blev lite rädd när man läste matchtråden och såg real, barca och andra "fans" smutskasta varandra på en låg nivå.
Hoppas inte att Bayerns dominas kommer locka hit sådana fans då jag tycker folk håller en bra stämning i denna delen av flashback.

Oj vilken match det var igår, nu slipper 9 - 2 kännas lika pinsamt :P Även fast det ska bli kul med matchen idag känner jag att PL har sjukt intressanta slutveckor gällande EL, CL nerflytt och uppflytt!

Fråga till alla här, vilka ser ni helst i BL nästa säsong ifrån 2e? Eller ser ni gärna Augsburg/Düsseldorf/Bremen en säsong till (Hoffenheim är det nog få som hoppas på)

Ja jag hoppas då på att Augsburg spelar i BL nästa år, dom har ju dessutom spelat riktigt bra och trevligt dom matcher jag kunnat se med dom.
Citera
2013-04-24, 21:10
Medlem
motvalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Germanofil
Braunschweig och Hertha är ju självklara. Sen hoppas jag personligen på att Kaiserslautern tar sig upp via kval. Helst på bekostnad av Düsseldorf. Lautern är ju ett riktigt kultlag.

Håller med dig nästan helt, men för mig kvittar det om det blir Augsburg eller D-dorf som försvinner. Helst hade jag sett att Nürnberg fick följa med Fürth och Hoffenheim ner, men de ser ut att ha lite för många poäng nu.
Citera
2013-04-24, 22:31
Medlem
fchansas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shitlist
Finns det några Eintracht Frankfurt fans här eller är man en ensam stackare?

Välkommen från mig också! Har du du varit nere i Frankfurt och kollat in Eintracht live nån gång? Annars kan jag rekommendera det. Inmarschen är något utöver det vanliga.......
Citera
2013-04-24, 22:42
Bannlyst
Magiska 24 timmar.

Så jävla stolt att det fan inte är sant!

Varför kan inte Lewandowski och Götze stanna?!

Edit - något, extra, att glädjas över - Dortmund måste ju få uppemot 1 miljard i inkomster från Götze & CL! (?)

Ta inte ut nåt i förskott bara!
Senast redigerad av Rummenigge 2013-04-24 kl. 23:26.
Citera
2013-04-24, 22:43
Medlem
motvalls avatar
Fy fan vilka två kvällar för oss som älskar tysk fotboll!

Wunderbar eller vad man ska säga?

Det är ju inte direkt några dåliga skalper man tagit. Bundesliga - La Liga 8-1, helt otroligt. Att tysk fotboll är väldigt bra vet vi som skriver här ofta, men så här bra ????
till alla kompisar idag igen
Citera
2013-04-24, 22:44
Medlem
Kaustis avatar
Undrar vad oddsen är för att Bayern köper Lewandowski efter den här insatsen? Vore ju episkt om dom köpte honom om en vecka och sen presenterade nyheten inför finalen mot Dortmund
Citera
2013-04-24, 22:45
Medlem
fchansas avatar
Grattis även till Dortmund då!

Fasicken vad stort det skulle vara med en heltysk final!
Citera
2013-04-24, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rummenigge
Magiska 24 timmar.

Så jävla stolt att det fan inte är sant!

Varför kan inte Lewandowski och Götze stanna?!

För att de är pengakåta legoknektar.

Dortmund våldtog Real, finns inga ursäkter alls, och Lewy blev första spelaren någonsin att göra 4 mål mot Real i UCL. Snacka om att hans marknadsvärde höjdes där. Grattis till alla er Dortmund fans.
Citera
2013-04-24, 22:53
Medlem
Jinglebear-Cherrys avatar
Fan om man inte borde börja följa Bundesliga efter dessa uppvisningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in