Oerhört bittert allt detta med Hoeness... men nu får han stå sitt kast. Dock bra agerat att han anmälde sig själv för granskning. Av vad jag förstått
kan det resultera i fängelse (skattefiffel är väl rätt allvarligt), men det är ganska lugnt på den fronten och lär i så fall mynna ut i böter.
Om det nu blir något då, fortfarande granskning som sagt.
Och ja fan, mediedrevet är igång utav helvete. Jävligt klantigt oavsett måste man ju ändå säga. Speciellt med tanke på att han har en överhängande tendens att yttra sig om andras saker, även om klubbekonomi i miljardklassen kontra en enskild person är en kolossal skillnad, så får han fan tänka igenom saker innan han yttrar sig. Även om jag fortfarande står bakom honom och tycker han har rätt i nästan allt han har sagt tidigare. Nu kan det ju slå tillbaks, men att skada Bayerns rykte tror jag verkligen inte det gör. Nu är det ju han själv som individ som - eventuellt - kan ha försatt sig i trubbel, som den simpla amatör han är i dessa sammanhang.
Har ingen nämnt
Hertha Berlin? Klart som fan dom ska vara i
erste! Nu har vi ju räknat med detta ett bra tag. Men kul att det är spikat till hundra. :-)
Går det bättre den här gången? Sist slutade man ju på 16e plats.
Luhukay har ju rätt nyligen erfarenhet av att ta upp ett lag och hålla dom kvar där...