Resultat: .
0%
röster
2013-01-06, 17:51
Medlem
motvalls avatar
Dortmund fortsätter att förlänga sina spelarkontrakt, idag Neven Subotic till 2016 och Sven Bender till 2017.
Citera
2013-01-07, 07:16
Medlem
cyberkalles avatar
God morgon på er.

Då blev det som jag trodde tidigare och nu är det klart att Schweinsteiger lämnar Bayern München.

Annars så verkar grabbarna ha det lugnt och skönt borta i Doha och till och med Robben tränar

Pizarro omgärdas också utav rykten och nu ryktas han till Spanien och Real Betis.
Citera
2013-01-07, 08:30
Medlem
Simsonites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
God morgon på er.

Då blev det som jag trodde tidigare och nu är det klart att Schweinsteiger lämnar Bayern München.

Annars så verkar grabbarna ha det lugnt och skönt borta i Doha och till och med Robben tränar

Pizarro omgärdas också utav rykten och nu ryktas han till Spanien och Real Betis.

Vart går Schweinsteiger?
Citera
2013-01-07, 09:13
Medlem
Citat:
God morgon på er.

Silly Season...
Citera
2013-01-07, 10:23
Medlem
Mastodontishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simsonite
Vart går Schweinsteiger?

Tobias alltså och inte Bastian. Till SpVgg Unterhaching.
Citera
2013-01-07, 10:25
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mastodontish
Tobias alltså och inte Bastian. Till SpVgg Unterhaching.
Bastians storebror.
SpVgg Unterhaching är en div 3 klubb.
Citera
2013-01-07, 11:11
Medlem
dippsis avatar
Citat:
Bastians storebror.

Hur har han skött sig i Bayern 2?
Citera
2013-01-07, 11:14
Medlem
fchansas avatar
Citat:
Bastians storebror.

Som är en väldigt intressant liga ur min synvinkel :-)

Ska till Düsseldorf/Koblenz i april. Bokade fredags biljetter till Duisburg - Sandhausen i Zweite för 13 Euro stycket. Skulle gärna se Leverkusen - Wolfsburg också men det verkar stört omöjligt att få biljetter till Bayarena. Synd att jag inte skulle till Frankfurt denna gång då de möter Bayern den helgen......
Citera
2013-01-07, 13:17
Medlem
motvalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fchansa
Skulle gärna se Leverkusen - Wolfsburg också men det verkar stört omöjligt att få biljetter till Bayarena. Synd att jag inte skulle till Frankfurt denna gång då de möter Bayern den helgen......

Har du prövat att titta på Viagogo? De brukar ha biljetter.
Citera
2013-01-07, 13:39
Medlem
Surfade av misstag in på ex-pressen idag och läste Kvidborgs Bundsliga text. Fastnade för raden där han påstår sig ha goda minnen av Dahlins tid i Gladbach -jag minns väl när Martin Dahlin var kungen av Gladbach. Lite underligt uttryckt med tanke på att tysk fotbolls inte ens TV sändes när Dahlin spelade och svensk media knappt skrev en rad om Bundesliga under 1990-talet, sen är ju frågan hur Kvidborg kan ha ett så gott minne av något som utspelade sig när han fortfarande gick på dagis
Citera
2013-01-07, 13:45
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fchansa
Som är en väldigt intressant liga ur min synvinkel :-)

Ska till Düsseldorf/Koblenz i april. Bokade fredags biljetter till Duisburg - Sandhausen i Zweite för 13 Euro stycket. Skulle gärna se Leverkusen - Wolfsburg också men det verkar stört omöjligt att få biljetter till Bayarena. Synd att jag inte skulle till Frankfurt denna gång då de möter Bayern den helgen......

Ni har det lite tufft där i mitten av tabellen, tänk det är bara 5 år sedan dom spelade i BL.
Det hade varit rätt coolt med det anrika namnet SC Empor Rostock.
Citera
2013-01-07, 13:49
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gincan
Surfade av misstag in på ex-pressen idag och läste Kvidborgs Bundsliga text. Fastnade för raden där han påstår sig ha goda minnen av Dahlins tid i Gladbach -jag minns väl när Martin Dahlin var kungen av Gladbach. Lite underligt uttryckt med tanke på att tysk fotbolls inte ens TV sändes när Dahlin spelade och svensk media knappt skrev en rad om Bundesliga under 1990-talet, sen är ju frågan hur Kvidborg kan ha ett så gott minne av något som utspelade sig när han fortfarande gick på dagis

Vet inte hur gammal Kviborg kan tänkas vara men vid vilka år hade dom Bundesliga i tipsextra?

Edit: Hittade själv http://sv.wikipedia.org/wiki/Tipsextra
När föddes då Kviborg?
Senast redigerad av cyberkalle 2013-01-07 kl. 13:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in