Resultat: .
0%
röster
2012-11-27, 13:48
Medlem
cyberkalles avatar
"Natürlich weiß ich, wer morgen spielen wird. Wenn ich es nicht weiß, wer soll es denn wissen?"

Vad tror ni detta svar härrör sig ifrån?
Citera
2012-11-27, 13:53
Medlem
fchansas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
"Natürlich weiß ich, wer morgen spielen wird. Wenn ich es nicht weiß, wer soll es denn wissen?"

Vad tror ni detta svar härrör sig ifrån?

Bergis Trappatoni
Citera
2012-11-27, 14:31
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fchansa
Bergis Trappatoni
Fan det kunde faktiskt ha varit den underbare Trappatoni men det är Heynckes som svarar angående Mario vs Mario vs Claudio i morgondagens grymt svåra bortamatch.

Dortmund ställer upp med sin bästa trupp i kvällens hemmamatch mot Düsseldorf.

Motvall du fixar väl en snygg matchtråd inför kvällen och morgondagens matcher, jag är ju bannad av Laas.

Edit 2: Ingen Robben mot Dortmund.....sörprajs...not.
Senast redigerad av cyberkalle 2012-11-27 kl. 14:47.
Citera
2012-11-27, 15:40
Medlem
motvalls avatar
Citat:
Fan det kunde faktiskt ha varit den underbare Trappatoni men det är Heynckes som svarar angående Mario vs Mario vs Claudio i morgondagens grymt svåra bortamatch.

Dortmund ställer upp med sin bästa trupp i kvällens hemmamatch mot Düsseldorf.

Motvall du fixar väl en snygg matchtråd inför kvällen och morgondagens matcher, jag är ju bannad av Laas.

Edit 2: Ingen Robben mot Dortmund.....sörprajs...not.

Fixat!

Var har du hittat att Robben inte kommer till spel i helgen?
Citera
2012-11-27, 16:10
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motvall
Fixat!

Var har du hittat att Robben inte kommer till spel i helgen?
Bundesliga.de
Nu sitter jag med mobilen och kan inte länka.
Citera
2012-11-27, 18:16
Medlem
svulles avatar
Vilken match ser man ikväll? Funderar på att kika in Frankfurt-Mainz för att få lite mer koll på höstens succélag!
Citera
2012-11-27, 18:20
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svulle
Vilken match ser man ikväll? Funderar på att kika in Frankfurt-Mainz för att få lite mer koll på höstens succélag!
ESP2 visar Dortmund-Düsseldorf men om du har ESP-player så kan du välja samtliga matcher.
Dom har haft erbjudande om du tecknar ett 2års abb så betalar du 29:-/mån

Edit: såg att du redan funderade på att se den matchen inte var.
Fulspriten har börja göra sig påmind så att synen försämrats.
Senast redigerad av cyberkalle 2012-11-27 kl. 18:32.
Citera
2012-11-27, 18:29
Medlem
motvalls avatar
Citat:

Har du inte sett dem än så gör det! De spelar inte alls som man förväntar sig av en nykomling och inte heller som laget gjorde förr. Genuint lagbygge trots att de flesta är nya i klubben. Mittfältet är riktigt starkt, till skillnad från deras forwards, sedan är 20-årige målisen Trapp en jättetalang.
Citera
2012-11-27, 18:35
Medlem
Citat:
sedan är 20-årige målisen Trapp en jättetalang.
Inte för att vara den men han fyller faktiskt 23 i sommar! Bra målvakt till trots. Snygg dessutom.
Citera
2012-11-27, 18:41
Medlem
svulles avatar
Citat:
ESP2 visar Dortmund-Düsseldorf men om du har ESP-player så kan du välja samtliga matcher.
Dom har haft erbjudande om du tecknar ett 2års abb så betalar du 29:-/mån

Har ESP-player sedan tidigare. Ja, jag funderade väl först att kika in Dortmund då jag även vill se Düsseldorf som jag inte sett någonting alls av i höst. Men det får komma vid ett senare tillfälle känner jag.

Citat:
Har du inte sett dem än så gör det! De spelar inte alls som man förväntar sig av en nykomling och inte heller som laget gjorde förr. Genuint lagbygge trots att de flesta är nya i klubben. Mittfältet är riktigt starkt, till skillnad från deras forwards, sedan är 20-årige målisen Trapp en jättetalang.

Jag har sett dem 45 minuter samt några kortare 10-minutersperioder när jag inte kan bestämma mig vilken match jag ska se och hoppar runt. Det är precis vad jag hört också, att de inte spelar som en typisk nykomling, vilket jag tycker är roligt.

Ska hålla ett extra öga på mittfältet och se om jag kan avlägga någon rapport ikväll eller imorgon.
Citera
2012-11-27, 19:26
Medlem
abcdefghijklmnos avatar
Citat:
Har ESP-player sedan tidigare. Ja, jag funderade väl först att kika in Dortmund då jag även vill se Düsseldorf som jag inte sett någonting alls av i höst. Men det får komma vid ett senare tillfälle känner jag.

Jag har sett dem 45 minuter samt några kortare 10-minutersperioder när jag inte kan bestämma mig vilken match jag ska se och hoppar runt. Det är precis vad jag hört också, att de inte spelar som en typisk nykomling, vilket jag tycker är roligt.

Ska hålla ett extra öga på mittfältet och se om jag kan avlägga någon rapport ikväll eller imorgon.
Har en duktig japan som är värd att titta extra på också. Inui tror jag bestämt att han heter.

EDIT: Slår mig nu att det finns väldigt många skickliga asiater i Bundesliga. Främst Japaner då, Inui, Sakai och Utchida för att nämna några. Varför? Verkar vara relativt billiga investeringar, praktexemplet är ju givetvis Kagawa som kostade 4 miljoner.
Senast redigerad av abcdefghijklmno 2012-11-27 kl. 19:28.
Citera
2012-11-27, 19:41
Medlem
motvalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abcdefghijklmno
Har en duktig japan som är värd att titta extra på också. Inui tror jag bestämt att han heter.

EDIT: Slår mig nu att det finns väldigt många skickliga asiater i Bundesliga. Främst Japaner då, Inui, Sakai och Utchida för att nämna några. Varför? Verkar vara relativt billiga investeringar, praktexemplet är ju givetvis Kagawa som kostade 4 miljoner.

Tror faktiskt tvärt om. Eftersom de spelar i Bundesliga så blir de skickliga asiatiska fotbollsspelare. Om det har med mentalitet att göra eller inte låter jag däremot vara osagt, men jobba på plan kan killarna. Sedan tror jag inte du/jag direkt varit först med att notera detta, många japaner mm man aldrig hört talas omspelar i lägre tyska divisioner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in