Tysken i tråden tar fram sin chipspåse och öl slår mig ner och läser era inlägg och tänker vilken tur att jag är så jäkla oinsatt i detta.
Jag bara vet en sak och det är att det är rätt tabu med militärhälsningar och dylikt i Tyskland...undrar just warum.
Gomez är nog Bayerns lyckligaste spelare efter gårdagen, så jäkla skönt att se han på planen igen.
Till helgen vill jag se en jävla islossning mot Hannover och en Ribéry som är helt frisk, det syntes ju rätt klart att han inte vågar utmana som han brukar när han är i form och skadefri.
Gustavo är i alla fall opererad och borta ett tag, Robben orkar jag snart inte kommentera.
Nä nu åker jag hem och laddar inför kvällens CL-fotboll med lite rödtjut och Kalles egenhändigt gjorda Käsespätzle.
En fråga till er som vet allt.....i helgen så glömde jag två vindunkar i stugan och tack vare att min fjärrstyrda värme inte fungerade som den skulle så for jag dit en snabbis i morse(14mil ToR) för att rädda vinet mot frostens elaka intrång i druvornas egenskaper.
Så till min fråga är vinet förstört när det utsatts för minusgrader, det var -2 inne i stugan.