Resultat: .
0%
röster
2012-09-25, 12:22
Medlem
motvalls avatar
Dj-la Eurosport som bytt match ikväll från Bayern-Wolfsburg till, gissa,
Frankfurt - Dortmund.

Hoppas man kan se den intressanta matchen ändå med ES player?
(Sänds visst i efterskott annars.)
Citera
2012-09-25, 12:56
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motvall
Dj-la Eurosport som bytt match ikväll från Bayern-Wolfsburg till, gissa,
Frankfurt - Dortmund.

Hoppas man kan se den intressanta matchen ändå med ES player?
(Sänds visst i efterskott annars.)

Wow vilken sensation. Dom visar i stort sett bara Dortmunds matcher som har Svenska kommentatorer men samtliga matcher visas i alla fall på player.

Hoppas nu Laas drar igång en finare matchtråd än den jag skapade så att hans ego inte brister.

Både Alaba och Gomez är nu igång med lite lättare löpträning, det var en glad nyhet så här i Oktoberfest tider. Ett riktigt varmt München med 25grader hälsar vargarna välkomna och för Mandzukic och Olic blir det ett trevligt möte då jag fått för mig att dom känt varandra sedan länge.
Senast redigerad av cyberkalle 2012-09-25 kl. 13:03.
Citera
2012-09-25, 17:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle

Hoppas nu Laas drar igång en finare matchtråd än den jag skapade så att hans ego inte brister.
Man tackar! *någon smiley*
Herrzlichen willkommen.., eller hur man stavar. Fyfan vad trött jag är kommer somna innan matchen garanterat
Citera
2012-09-25, 20:46
Medlem
Pancevs avatar
Oavsett vad, fan vad Dortmunds matcher är underhållande (generellt).
Citera
2012-09-25, 20:55
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
Oavsett vad, fan vad Dortmunds matcher är underhållande (generellt).
Helt klart men jag tycker kanske rätt färgad att BL överlag bjuder på grymt underhållande fotboll.

Idag så skulle du kollat på första halvlek från Bayerns sida kan vara den bästa på länge.
Citera
2012-09-25, 21:07
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Helt klart men jag tycker kanske rätt färgad att BL överlag bjuder på grymt underhållande fotboll.

Idag så skulle du kollat på första halvlek från Bayerns sida kan vara den bästa på länge.
Absolut. Fart, tempo o anfallsinriktat. Gillar hur de tyska lagen använder planens yta.
Citera
2012-09-25, 21:13
Medlem
Pancevs avatar
Som sagt, Frankfurt hängde två inom en minut o kvitterade o Dort svarade efter tre minuter.
Citera
2012-09-25, 22:07
Medlem
cyberkalles avatar
Grym tisdag!
Bayerns match idag var hur jäkla grym som helst och det var bara ett lag på planen.
Hela laget får högsta betyg, till och med Mario den andre efter tio försök så lossnade det.

Badstuber visar ännu en gång att han är ett kaptensämne.

Robbens insats måste vara en av hans bästa i Bayern vilket hästjobb av karln.

Ribéry magisk i kväll.

Shaqiri pigg och grymt bra.

BS31 blir bara bättre och bättre.

Martinez ännu en stabil insats.

Lahm visar att han är världens bäste ytterback.

Dante och Boateng behövde inte jobba allt för hårt.

Neuer tyckte nog att det var en urtrist match.

Dortmund tappade poäng.........
Citera
2012-09-25, 22:14
Medlem
motvalls avatar
Eintracht Frankfurt imponerade idag igen, såg visserligen bara sista kvarten av "naturliga skäl", men resultatet talar för sig själv, samt komma tillbaka från både 0-2 och 2-3 mot BVB. Speciellt japanen Inui är en kul ny bekantskap. Alltid lika skönt när Dortmund tappar poäng.

I den intressanta matchen såg Bayern riktigt bra ut, t o m jag börjar bli imponerad, 17-2 i målskillnad nu efter 5 matcher och full pott. Då vilades Müller helt och Kroos spelade bara en kort stund när matchen var avgjord.

Gissar att ölen i tälten smakar särskilt gott ikväll! Man skulle vara där!
Citera
2012-09-25, 22:17
Medlem
fchansas avatar
Tredje segern i rad (ikväll mot Stuttgart II)!! Nu ser det ljusare ut än för en månad sen Münster ångar dock på med vinst borta mot Aachen. I Zweite fick Pauli stryk och i självaste BL är man lite impad av D-dorf så här långt.
Citera
2012-09-25, 22:31
Medlem
motvalls avatar
Såg en kul formulering på kickers sida angående Bayern-Wolfsburg "Einbahnstraßenfußball Richtung VfL-Tor"
Citera
2012-09-26, 07:47
Medlem
fchansas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motvall
Såg en kul formulering på kickers sida angående Bayern-Wolfsburg "Einbahnstraßenfußball Richtung VfL-Tor"

Haha, lite kul.

I väldigt väldigt unga år i södra Tyskland skulle jag turista med min då inte helt perfekta tyska. Fick syn på en skylt där det stod "Einbahn". Eftersom jag är spårvägsintresserad så trodde jag direkt att denna skylt visar säkert vägen till någon bergbana typ. Funkade inget bra och jag kom sent om sider tillbaka dit jag började. Lärde mig såsmåningom vad det betyder
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in