2012-07-08, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrsraptorr
Fäller nästan en tår så fruktansvärt vackert. Direkt efter så uppträder dessa http://www.youtube.com/watch?v=dCDMGu-xi30

Jepp, det var ett bra inslag. Även bra att SVT redan sitter på rättigheterna till Grotesco. Den dyker nog upp.
Citera
2012-07-08, 19:00
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Jag hoppas nästan det blir kurdisk dansföreställning i pausen, inte för att jag vill det själv, men alla bittra kommentarer om det skulle roa mig väldigt länge.

Jag har redan gett förslag på den ultimata pausunderhållningen:

Dolph Lundgren gör elaka och ekivoka saker med en dalahäst....

Ingen kritiker av mångkultur kan ju bli ledsen över det?

//Crimson
Citera
2012-07-08, 19:01
Medlem
Sir_Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir_K
Jag tycker dessa två herrar ska vara programledare:

http://www.youtube.com/watch?v=esVuKP7k974

http://www.youtube.com/watch?v=Wx_UjZCPcJI

Lägg även till Idol-Eddie I. '04 som mellanakt i en av semifinalerna
http://www.youtube.com/watch?v=-M3hVxUctiE
Citera
2012-07-08, 19:07
Medlem
Det är skrämmande och läsa vad alla opålästa pajasar skriver om Malmö och Köpenhamn. Hela världen kretasar inte kring Stockholm. Malmö är ett bättre val ur många aspekter, framför allt de korta avstånden mellan allt och närheten mellan två stora städer och en stor internationell flygplats. Läs på från något annat än Aftonbladet innan ni börjar kasta skit mot söder, idioter.
Citera
2012-07-08, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xztreem
Det är skrämmande och läsa vad alla opålästa pajasar skriver om Malmö och Köpenhamn. Hela världen kretasar inte kring Stockholm. Malmö är ett bättre val ur många aspekter, framför allt de korta avstånden mellan allt och närheten mellan två stora städer och en stor internationell flygplats. Läs på från något annat än Aftonbladet innan ni börjar kasta skit mot söder, idioter.

1. 7 minuter från Sthlm C till Solna med pendeln, är det långt?

2. Arlanda hade 3 miljoner färre passagerare 2011 än Kastrup, knappast en stor skillnad.

3. Friends Arena ~65 000 platser VS Malmö Arena ~15 000 platser

4. I Sthlm/Solna kommer inte vinsten hamna i Danmark.
Citera
2012-07-08, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akinator
1. Starbucks finns i Stockholm. Och även Göteborg. Dock öppnade man först i Stockholm, vilket är självklart.

2. Området runt arenan är ointressant. Merparten av alla boende kommer bo någon annanstans och röra sig på kvällar och dagar, beroende på hur länge man stannar.

3. Malmös ghetton ligger tyvärr relativt nära centrum, där folk kommer att vistas. Stockholms problemområden ligger 25-40 minuter bort med tunnelbana. Ska man råka hamna där är det ett aktivt val.
I Malmö är negroidismen djupt förankrad i centrala stan.

Ekonomiskt är det så klart ett självmord. Malmö backar 33% mot budget och tar nu på sig en kostnad för att föda Köpenhamn. För det är där besökarna kommer bo och roa sig i extremt hög utsträckning.
Malmö har helt enkelt ingenting att erbjuda i jämförelse med Köpenhamn.

Jag menar att detta är ett politiskt utspel i syfte att marknadsföra mångkulturen som någonting positivt och möjligen putsa Malmös värdelösa budget.
Tyvärr tror jag det blir bakslag. Negroiderna kommer misshandla judar och jaga bögar med kniv samtidigt som våldtäkter, rån och misshandlar skenar.
Det kommer krävas tusentals poliser för att hålla detta i ordning.

Malmö kunde inte ens arrangera en tennisturnering utan att det blev kaos, hat och enorma samhällsinsatser.

SVT spelar ett jävligt högt spel just nu.

1. Starbucks finns bara på Arlanda bakom säkerhetsspärrarna, räknas inte direkt.

2. Du har helt rätt i det du säger, folk kommer inte vistas mycket runt arenan, men Malmö och SVT kan ju också precis som du säger glömma att folk kommer vistas i Malmö när Köpenhamn ligger 20 minuter bort. De flesta kommer nog också stanna på hotell där.

Jag tror inte att det kommer bli så enormt stora problem och folk överdriver bilden av Malmö något enormt. DOCK är det inte smart att placera det i Malmö om man räknar med några intäkter ifrån turism då de flesta kommer vistas i Köpenhamn. Risken att bögar och judar skulle bli misshandlade i centrala Malmö är inte större än den är i t.ex. Stockholm. Jag har faktiskt aldrig hört talas om det och har bekanta som hänger i Malmös nattliv varje helg varav en är transperson.
Citera
2012-07-08, 19:15
Medlem
Citat:
Läs på från något annat än Aftonbladet innan ni börjar kasta skit mot söder, idioter.
Det är ingen här som kastar skit mot Malmö. Det är SVT som gör det. De kunda ha sagt att Malmö är en vacker stad som har kunskapen att producera en proffsigt Eurovision song contest.
Istället framhåller de mulikulturen som Malmös enda merit. Taskigt mot Malmöborna.
Citera
2012-07-08, 19:15
Medlem
Citat:

Men sen så är inte Malmö svenskt. Det är heller ingen säker stad för turister utan en stad där kriminaliteten ökar och polisen som varit allt för mesiga tappar greppet.

Vill man att en sådan stad ska representera Sverige så visst. Och man kan ju alltid köra med utrensningsmetoden ala Sydafrika 2010 där polisen och regeringen körde bort fattiga och tryckte ned kriminaliteten med all kraft man hade bara för att städerna inte skulle uppfattas som hopplösa.
Citera
2012-07-08, 19:19
Medlem
BaraBiffens avatar
Hela dagen har jag varit riktigt jävla förbannad, till slut räckte det inte med att knyta näven i byxfickan utan jag skickade ett arg mail till björkman. Hoppas att han ändrar sig!!!
Citera
2012-07-08, 19:24
Medlem
GOOGLE.coms avatar
Ärligt talat skiter jag i vilken stad finalen går i men Solna erbjuder den utan tvekan största och bästa arenan. Det hade kunnat bli en brutal final om den hade gått där. Istället väljer SVT en arena som tar typ 20.000 personer. Tillåt mig ta fram skämskudden.
Citera
2012-07-08, 19:32
Medlem
Turist i tidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen
Hela dagen har jag varit riktigt jävla förbannad, till slut räckte det inte med att knyta näven i byxfickan utan jag skickade ett arg mail till björkman. Hoppas att han ändrar sig!!!
Jajaja lugna ner dig lille vän, gör vad du vill men ESC-finalen 2013 kommer att hållas i MALMÖ.
Citera
2012-07-08, 19:35
Medlem
Eva Hamilton förklarade sig i 18 nyheterna med att Malmö fick det för att hon inte kunde blåsa hela programbudgeten på Eurovision som fallet verkat blivit om det blivit Friends Arena.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in