Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-05-28, 09:41
  #229
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BotkyrkaOG
Loren är välintegrerad och talar ren flytande svenska. Kan räknas som både invandrare och svensk i mina ögon, det är ju skillnad på en blatte och en invandrare dessutom, blattarna kommer inte sluta vara kriminella för att en välintegrerad invandrare sjunger lite.

Hon är en avkomma från Marocko och kommer alltid att förbli!!
Det finns inget Svenskt med henne överhuvud taget
Hon använder svenska ord men verkar ha intelligens som ett barn, lyssna på de interjuer som finns, miffostämpel i pannan
Citera
2012-05-28, 12:30
  #230
Medlem
BotkyrkaOGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
Hon är en avkomma från Marocko och kommer alltid att förbli!!
Det finns inget Svenskt med henne överhuvud taget
Hon använder svenska ord men verkar ha intelligens som ett barn, lyssna på de interjuer som finns, miffostämpel i pannan

Jag är så utled på Blattar där jag bor att jag inte kan annat än att se Loreen som "the good kind" av invandrare trots att hon kläcker ett-två dumma citat. Det existerar ett utanförskap, men man gräver där man står och hon har gjort rätt bra ifrån sig för att vara en marockansk invandrare, tror inte du ser henne med en butterfly direkt.
Citera
2012-05-28, 23:07
  #231
Medlem
Sjveds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ajaj
det ända som jag tror händer är att vi får arra eurovision nästa år men inget annat
Det sammanfattar läget i en mening.
Gruppvåldtäkter, arabiska svenskmord. zigenska åldringsrån och öststatsinbrott etc lär ju inte dö ut för att en marockanska vinner ESC för Sveriges räkning.
Citera
2012-05-29, 06:11
  #232
Medlem
Jag gillar inte våldtäkter, rån och misshandel ändå. Tror inte Loreen sysslar med sådant. Inte heller majoriteten av invandrare men den mindre del som gör det förstör tyvärr ryktet för våra andra gäster.

Bjuder man in någon till sitt hem så förväntar man sig respekt. Mer respekt än av sina barn. Inte att de klampar in med skitiga skor och spottar på golvet. Då kastar man ut dem.
__________________
Senast redigerad av Big Kahuna 2012-05-29 kl. 06:14.
Citera
2012-05-29, 10:06
  #233
Medlem
Herregud! Det många tycks blanda ihop är främlingsfientlighet och mottagande av flyktingar i för stor utsträckning.
I Sverige idag tas det emot för många flyktingar som aldrig kommer att helt kunna integreras i samhället.
Själv blir jag ledsen när jag tänker på det och vet själv att Sverige skjuter sig själv i foten.
De flyktingar som vi tar emot bör få den hjälp och det stöd de behöver för att integreras, istället bussas de ut i det svenska samhället med diverse bidrag.
Missförstå mig inte som främlingsfientlig, min flickvän är utländsk och många av mina kompisar är invandrare. Men även de tycker att den utvecklingen som vi har idag är missgynsamm för Sverige.
Media skulle säkerligen se mig som främlingsfientlig.

TS till din fråga, jag är stolt över att Loreen vann Eurovision för Sverige.
Dock finns fortfarande problemen med för stor invandring av flyktingar.
Min fråga till TS: Hur löser Loreens vinst i Eurovision våra problem med för stor invandring?
Citera
2012-06-01, 14:37
  #234
Medlem
Apocalyptors avatar
Läste någonstans att Låreen hellre tänker på sin karriär än Sockergullans fina, svenska, mångetniska gemenskap genom att ställa in i Jönköping till förmån för Europa...

Så var det med det, likt en karriärpolitiker skiter hon i Sockergullans haschpsykos och väljer ett liv i glamour och glans. Rätt val dock, lyckas hon kanske hon bosätter sig i fina kvarteret i USA där hon propagerar för påtvingad mångkultur medans hon själv lever en selektiv sådan.

Sannerligen en frontfigur mot främlingsfientlighet och rasism - likt en karriärpolitiker av rang.
Citera
2012-06-01, 18:56
  #235
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apocalyptor
Läste någonstans att Låreen hellre tänker på sin karriär än Sockergullans fina, svenska, mångetniska gemenskap genom att ställa in i Jönköping till förmån för Europa...

Så var det med det, likt en karriärpolitiker skiter hon i Sockergullans haschpsykos och väljer ett liv i glamour och glans. Rätt val dock, lyckas hon kanske hon bosätter sig i fina kvarteret i USA där hon propagerar för påtvingad mångkultur medans hon själv lever en selektiv sådan.

Sannerligen en frontfigur mot främlingsfientlighet och rasism - likt en karriärpolitiker av rang.
tro fan, hade jag varit henne så hade jag skitit fullständingt i rasistiska svin som er....TVI!
Citera
2012-06-01, 19:46
  #236
Medlem
vittblods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
Hon är en avkomma från Marocko och kommer alltid att förbli!!
Det finns inget Svenskt med henne överhuvud taget
Hon använder svenska ord men verkar ha intelligens som ett barn, lyssna på de interjuer som finns, miffostämpel i pannan

Är inte du en avkomma från Albanien? Ännu värre
Citera
2012-06-03, 18:50
  #237
Medlem
Apocalyptors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xXxkushinatorxXx
tro fan, hade jag varit henne så hade jag skitit fullständingt i rasistiska svin som er....TVI!

"Rasistiska svin" bryr sig mindre om Låreen, det är mer vurmarna som kan känna sig blåsta av gemenskapsvinden som dessa tyckte blåste genom Sverige iom ESC-vinsten.
Citera
2012-06-03, 19:21
  #238
Medlem
Att Loreen vann visar bara att Melodifestivalen har totalt tappat sitt ursprungliga syfte och numera bara är en skitdyr idoltävling som vilken somhelst.

Melodifestivalen skapades för att visa upp Europas olika kulturer för varandra och sprida kunskap om våra olika kulturarv på ett lekfullt sätt. Paradoxalt nog har "mångkulturens" intåg betytt det motsatta, en hoper totalt ointressanta likriktade internationella wannabeartister sjunger på engelska och om de inte hade flaggor att vifta med så skulle ingen ha en chans att lista ut vilket land de representerar. Däremot är det ju lätt att se att Loreen och hennes svarte dansare INTE kommer från Sverige.

Lägg ned skiten eller döp åtminstone om den till något annat eftersom den nu helt missar sitt syfte att sprida europeisk kultur. Ytterligare en paradox i sammanhanget är ju att "vinsten" betyder en stor förlust för licensbetalarna i Sverige. Tur man inte hör till dem..
Citera
2012-06-04, 01:52
  #239
Avstängd
Fixitpeoples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
Hon är en avkomma från Marocko och kommer alltid att förbli!!
Det finns inget Svenskt med henne överhuvud taget
Hon använder svenska ord men verkar ha intelligens som ett barn, lyssna på de interjuer som finns, miffostämpel i pannan

Hon erkänner ju själv att hon hatar det svenska och att hon inte är svensk.
Citera
2012-06-04, 18:30
  #240
Medlem
Nalin_Pekguls avatar
SD starkt framåt i mätning

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/sd...ng_7251755.svd

Det verkar som om Loreen tyvärr inte lyckats trolla bort främlingsfientligheten på det vis som TS hade önskat sig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback