2016-10-03, 02:46
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten Haddock
Ledsen men jag har ingen bttre beskrivning i nulget.

Tack nd.
Citera
2016-10-19, 09:48
Medlem
Sitter med sn cklig at p lyrica nu efter ca en mnad p mellan 600 o 3000mg per dag. Ska hmta gabapentin p apoteket imorgon men fram tills dess fr jag ta stess som frvrigt hjlper typ till 10-15% av ngesten. I vrigt. Den fysiska atn r identisk och vill man inte brja kra opiater (som iaf biter igenom allt) tycker lyrica r bland de starkaste medicinerna jag kkat under mitt liv. Stesolid elr benz verlag har inte mkt att komma med nr lyrican lmnat kroppen.....
Citera
2016-10-19, 10:14
Medlem
whosEHTs avatar
TyckerBenso funkar ju bst mot rejl ngest, frutom social ngest d r lyrica faktiskt bst blir jvligt social p de, ska man flumma r ju lyrica + benso lite av en favorit
Citera
2016-10-20, 09:15
Medlem
gonzorockers avatar
Benso slr lyrica alla gnger mot ngest. Lyrica fr man dlig balans sv.
Tog just en cocktail p 600mg och tramadol, 40mg diazepam....
Citera
2016-10-20, 09:49
Medlem
smellyproofs avatar
Bda r rvgift som man bara ska pilla med ibland om man inte vill vara en knarkare och f jobbiga avtdningar. Lyrica kan va lite kul att flumma p men jag tycker det r verskattart Storra doser Gabapentin blandat med cannabis r mycket "mjukare" och roligare tycker jag.

Benzo vinner fr mig. Helt klart bttre fr ngest. Gr nd att flumma p och inte gra bort sig helt s,lnge man inte knaprar allt fr mnga. Iktrovil och ngra l s r det fredagsmys i min hjrna.
Senast redigerad av smellyproof 2016-10-20 kl. 09:53.
Citera
2016-11-10, 13:58
Medlem
swe-vendors avatar
Benzo alla dagar om ret.
Lyrica har jag aldrig tagit men har vnner som kr p det. De verkar mest bli vingliga.
Som en fylla.
P benz blir jag pigg. Effektiv osv.
Citera
2016-12-09, 22:37
Bannlyst
Varfr diskuteras lyrica i benzo trden alls ,borde ha sin egna trd.
Lyrica e kanske bra fr mnga men fr mig framkalla den grova grand mal som den skall frhindra mm.

Nej inget riktigt benzo att jmfra med ,helt annant upplgg ,mods borde ta tag i detta som allt annat ni annars gr
Citera
2016-12-11, 15:46
Medlem
Benso alal dagar i veckan. Lyrican lskade jag till en brjan men nu blir jag inte ens speciellt flummig p en karta 225 mg. I medecinskt syfte sger jag coks benso har bde lyrr och temesta p recept dock blir det oftast att jag kr med nn av dom blanda dessa 2 blir bara knas fr mig terfaller direkt i missbruk d jag totalt tappar impulskontrollen. sen r ju lyrican hemsk att g av fr samam symptom p lytrica at som p spice at vilket sger allt det r ett jvla rvgift som tyvrr bitit sig fast p marknaden. r jag riktigt dlig p fldder s gr det alltid att kanlal in p grna skylten och kpa ngra bira s lttar nstan all ngest lyrica atn gr dremot inte ens att lindra med alkohol.
Citera
2016-12-11, 20:23
Medlem
Varfr lyrica hr? jvla smutsdrog. Har sett tre allvarliga krampanfall som krvdes sjukhus pga lyrica. lycka till!
Citera
2016-12-11, 21:06
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Benso vinner med hstlngder nr det gller att dmpa ngest, muskelavslappning osv.
Citera
2016-12-11, 21:14
Medlem
uh-huhs avatar
Lyrica har jobbigare avtndning och behver mycket strre doser fr att f nn effekt som t.e.x g snett,inte kunna prata riktigt,ingen strre ngestdmpande effekt.

Benso blir man lugn men energisk, pratglad och lttroad. Efter intag blir jag avtrubbad, frvirrad och trtt.Dock kan avtndning frn benso vara livsfarligt och fucka med dit blodtryck,kramper.
(Men det beror p vilken benso och hur lnge man har gtt p de)

Sjlv tycker jag om att ta lite av varje men lyrica r rttgift.
Citera
2017-01-20, 13:18
Medlem
Centralstimulantias avatar
Lyrica is the shit helt klart. Enda benson som r hyfsat najs r stesolid
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in