Jag har haft recept p Lyrica och tyckte det funkade bra i brjan.
Men toleransen steg s fort fr mig s behandlingen avbrts, efter ungefr 4 veckor s fick jag ingen effekt av den. Hade 600mg/dag.
Sen gick jag upp i vikt av den ocks, vilket jag tycker r mindre kul
Jag gr p benso dagligen och det funkar bra. Har rtt grov tolerans mot benso men det ger lite effekt iaf. Utan benso s kan jag inte rra mig utanfr lgenheten och gra en s simpel sak som att handla mat.
Anvnder mestadels benson som den ska anvndas, mot ngest. Men d jag hatar hgtider
(Julafton, Nyr m.m
) av personliga anledningar s tar jag alltid tillrckligt fr att sova bort hela hgtiden.
I russyfte s ska man ju absolut kombinera Lyrica och Benso. Riktigt mysig kombo. Grna i hga doser ocks

. Sen har jag fr mig man kan krampa snt trist p hgre doser Lyrica, s en benso som Stesolid funkar ju kanon fr att frhindra det. Jag blir sjlv lite smskakig p hgre doser Lyrica utan benso.
Har provat Lyrica ensamt i flummsyfte, och det funkar ju. Men med benso i mixen s blir det s mycket bttre. Fredrar att mixa med Xanor, Flunitrazepam, Stesolid, Iktorivil eller Bromazepam
(Grna alla sammtidigt
) . D blir man s dr mjuk i kroppen

. Sen nr man vaknar dagen efter s mr man s galet bra hela resterande dagen. Humret r verkligen p topp hela tiden.
Benso vinner ju ltt som
ngestdmpare.
I
russyfte kr jag p benso och Lyrica