Citat:
Ursprungligen postat av tverskoy
Nu måste vi definera begreppet våldtäktsman för att förstå varandra.
En våldtäktsman kan vara en make som knullar hans fru i röven även om hon protesterar. Det är det vanligaste typen av våldtäkter. De flesta våldtäkter sker inte på gator utan hemma och det är maken/pojkvän som utför de.
Här pratar jag om en man som får ofrivilligt stånd pga en skitjej vill gå ut i en kort kjol och lufta brösten så mycket det går. Ärligt talat, om hona beter sig så då ska man inte bli förvånad om manen beter sig som en hane.
Desutom jag vill inte vara distraherad av en massa horkvinnor när jag kör bil på sommaren.
Jag vill att min kuk får vara i fred när jag åker tunnelbana och det sitter en horaklädd tjej framför mig, det är min rättighet och det är min integritet som jag har rätt till. Jag går inte på gata med en stående kuk, jag respekterar er integritet och jag vill att ni respekterar min.
Det är inte att bete sig som en hane att våldta och det är en ren förolämpning mot den manliga befolkningen att sprida sådan skräckpropaganda om dem!
För det du säger innebär att ingen kvinna någonsin går säker så länge det finns män i närheten. Hur ska man kunna klä sig så att man inte råkar attrahera någon när ni allihopa attraheras av olika saker? Fan, det finns säkert en bunt burkafetischister någonstans där ute, så tjejerna som har burka på sig får enligt dig skylla sig själva när de blir våldtagna av en sån eftersom de inte hade vett att inse att de inte borde ha burka på sig när de går ut. Det är ett helt absurt resonemang!
Eftersom det bara är du som har så fruktansvärda problem med att det finns kvinnor som klär sig som de vill och inte du, vore det bästa att helt enkelt se till att du inte kan se något mer. Obligatorisk ögonbindel och blindkäpp för dig så fort du kliver utanför dörren, så slipper du lida så hemskt och kan heller inte ta ut din frustration genom att skada andra människor. Då hamnar ansvaret på rätt ställe.