2012-05-25, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tverskoy
Det är så här, om en kvinna har en kjol som är kort upp till fittan och en tröja som sitter tight så att tuttarna syns som fan då ska kvinnan faaaan inte klaga om hon blir våldtagen. Håller ni med? (om ni inte gör det då är ni idioter, speciellt ni som är föräldrar till en dotter)

En brud kan gå naken utan att det ger mig någon rätt till nånting då jag inte är ett djur. Din frågeställning är lika rationell som att du skulle förtjäna att bli analt skändad om du går barbröstad med shorts.

Klart olämpligt plagg, men att förtjäna sitt liv förstört för att du inte kan hantera ditt kön är ju bara sjukt. Saudi Arabien någon?

Det är förövrigt sån här mentalitet som talar för kastrering på våldtäkts män.
Citera
2012-05-25, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Faktum är att det kan vara lite svårt att bevisa vad som har hänt. Eftersom man aldrig kan lita enbart på vad en tjej säger, måste tjejer också ta sitt ansvar i samhället och inte utsätta sig för självklart idiotiska situationer.
Tar man inte det ansvaret får man skylla sig själv.

(Det innebär inte att en riktig våldtäktsman plötsligt skulle vara något bättre än ett avskum!)

Sedan är det ju helt riktigt som någon annan skrev att det sällan finns glasklara våldtäktsmän. I verkligheten har ju kvinnan nästan alltid ett finger med i spelet.
Vad fan snackar du om? Det är ofta svårt att bevisa våldtäkt ja. Men det betyder ju inte att man får våldta kvinnor som går lättklädda, eller att våldtagna kvinnor får skylla sig själva.
Citera
2012-05-25, 17:38
Medlem
Alla:

Klart att tråd-starten är på troll-nivå, men uppenbart är att TS med rätta är less på allt oansvarigt beteende från dagens kvinnor. Klä sig hur som helst. Bete sig hur som helst. Kräva att polisen (med hjälp av Gud kanske) skall kunna lösa alla deras problem.

Så djävla egoistiskt, naivt och barnsligt!
Citera
2012-05-25, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xcil436
Vad fan snackar du om? Det är ofta svårt att bevisa våldtäkt ja. Men det betyder ju inte att man får våldta kvinnor som går lättklädda, eller att våldtagna kvinnor får skylla sig själva.

..och vem säger att man får våldta någon?
Om du inte låser din cykel får du skylla dig själv. Det innebär faktiskt inte att jag får ta din olåsta cykel.
Vad är det du inte förstår egentligen? Svensk text?
Citera
2012-05-25, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Varför säger du sånt här. Söndertrasade tjejer, både fysiskt och psykiskt. Fan vad ledsen jag blir av att läsa detta, även om jag vet att det brukar handla om att plocka billiga chockerapoäng på andras bekostnad.

Jag tycker det är dags att man kan börja skämta om kvinnors lidande också, lite som den klassiska pungsparken
Citera
2012-05-25, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Alla:

Klart att tråd-starten är på troll-nivå, men uppenbart är att TS med rätta är less på allt oansvarigt beteende från dagens kvinnor. Klä sig hur som helst. Bete sig hur som helst. Kräva att polisen (med hjälp av Gud kanske) skall kunna lösa alla deras problem.

Så djävla egoistiskt, naivt och barnsligt!

Nej, det är inte alls uppenbart. Du har fel, medvetet eller omedvetet. Här skriver TS igen precis vad tråden handlar om, och det har enbart att göra med vad TS anser är en klädsel som gör just honom upphetsad och hur det därför ursäktar en våldtäkt.

Citat:
Här pratar jag om en man som får ofrivilligt stånd pga en skitjej vill gå ut i en kort kjol och lufta brösten så mycket det går. Ärligt talat, om hona beter sig så då ska man inte bli förvånad om manen beter sig som en hane.

Desutom jag vill inte vara distraherad av en massa horkvinnor när jag kör bil på sommaren.

Jag vill att min kuk får vara i fred när jag åker tunnelbana och det sitter en horaklädd tjej framför mig, det är min rättighet och det är min integritet som jag har rätt till. Jag går inte på gata med en stående kuk, jag respekterar er integritet och jag vill att ni respekterar min.
Citera
2012-05-25, 17:54
Medlem
Jok3rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ogden
Vill man bli knullad för att man klär sig lätt? Okej. Har du varit utomhus den senaste veckan?
Jag var ute nyss, i shorts och t-shirt. Ville jag bli nerslagen och knullad i elljusspåret? Nej. Det är varmt som fan och folk klär sig såhär på sommaren, det betyder inte att man vill bli knullad av vem som än tycker sig ha de rättigheten.

Fast det är ju inte bara på grund av värmen som vissa typer av kvinnor väljer att idka semi-exhibitionism. Det finns betydligt effektivare metoder att svalka sig än den att blotta låren och urringningen. Det är bara att erkänna, med handen på hjärtat, att vissa kvinnor är självdestruktiva slampor. Med det lättklädda yttre medföljer ett monstruöst egocentriskt och dekadent inre. Inte sällan är dessa kvinnor villiga att följa med okända män (!) hem för alkoholkonsumtion och snuskande, för att dagen efter starkt ångra sitt förfarande och därtill göra en så kallad falskanmälan, som inte sällan går igenom i domstolarna runtom i saudiska Sverige (se Assange). Sedan finns det svenska kvinnor som gärna interagerar med män, gärna unga och invandrade sådana, för att vid ett senare skede neka dem fitta och därmed bejaka sitt självuppblåsta jag. Fast det är inte alla som går med på premisserna och en så kallad "våldtäkt" sker, där den unge mannen agerar förnuftigt givet de rådande omständigheterna innan akten. Se det som en slags uppfostran, ett straffknull på gott och ont. En kuk som läxar upp sliddjuret och injicerar lite inre självrannsakan och klokhet. Bra för framtiden med andra ord. Dessutom, ingen har väl dött av lite kuk? Speciellt inte fnask som klär sig lätt och behandlar omgivningen som skit.
Citera
2012-05-25, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NuLugnarDuNerDig
Jag har bott flera år i Japan.
Där bär dom flesta tjejer korta kjolar och vet du vad? Våldtäkter är skit ovanligt där.
Men så har dom inga imaner heller.

Jo dom har korta kjolar, men kollar du noga så ser du att de nästan alltid har kort-korta jeansshorts under. Eller tygshorts, fast oftast jeanstyg. Vad gäller våldtäkter så är det ovanligt med anmälda våldtäkter ja. Antalet som begås är en helt annan historia. Läs t ex om "Sūfuri" i Waseda U.

Men nog har de färre iaf.
Citera
2012-05-25, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Nej, det är inte alls uppenbart. Du har fel, medvetet eller omedvetet. Här skriver TS igen precis vad tråden handlar om, och det har enbart att göra med vad TS anser är en klädsel som gör just honom upphetsad och hur det därför ursäktar en våldtäkt.

Du tolkar naturligtvis TS helt rätt som bokstavstroende.
Vi har i alla fall ingen konflikt där. Jag skulle inte vara en bokstavstroende anhängare..
Citera
2012-05-25, 18:18
Medlem
Citat:
Det är så här, om en kvinna har en kjol som är kort upp till fittan och en tröja som sitter tight så att tuttarna syns som fan då ska kvinnan faaaan inte klaga om hon blir våldtagen. Håller ni med? (om ni inte gör det då är ni idioter, speciellt ni som är föräldrar till en dotter)

Blir du kåt av att se en tjej på det sättet, men inte är kapabel till att få henne våt för dig är det dags för dig att inse att det är du som är en nolla och att det är du som måste göra något åt ditt sätt. För att få henne, utan att pissas på av den del av samhället med anständighet det vill säga.

Innan du tar ett sådant här korkat ställningstagande igen borde du få en saftig kuk upprammad i ditt anus, då är det i varje fall inte ogrundat.
Citera
2012-05-25, 18:21
Medlem
Citat:
Nu måste vi definera begreppet våldtäktsman för att förstå varandra.

En våldtäktsman kan vara en make som knullar hans fru i röven även om hon protesterar. Det är det vanligaste typen av våldtäkter. De flesta våldtäkter sker inte på gator utan hemma och det är maken/pojkvän som utför de.

Här pratar jag om en man som får ofrivilligt stånd pga en skitjej vill gå ut i en kort kjol och lufta brösten så mycket det går. Ärligt talat, om hona beter sig så då ska man inte bli förvånad om manen beter sig som en hane.

Desutom jag vill inte vara distraherad av en massa horkvinnor när jag kör bil på sommaren.

Jag vill att min kuk får vara i fred när jag åker tunnelbana och det sitter en horaklädd tjej framför mig, det är min rättighet och det är min integritet som jag har rätt till. Jag går inte på gata med en stående kuk, jag respekterar er integritet och jag vill att ni respekterar min.

Det är inte att bete sig som en hane att våldta och det är en ren förolämpning mot den manliga befolkningen att sprida sådan skräckpropaganda om dem!

För det du säger innebär att ingen kvinna någonsin går säker så länge det finns män i närheten. Hur ska man kunna klä sig så att man inte råkar attrahera någon när ni allihopa attraheras av olika saker? Fan, det finns säkert en bunt burkafetischister någonstans där ute, så tjejerna som har burka på sig får enligt dig skylla sig själva när de blir våldtagna av en sån eftersom de inte hade vett att inse att de inte borde ha burka på sig när de går ut. Det är ett helt absurt resonemang!

Eftersom det bara är du som har så fruktansvärda problem med att det finns kvinnor som klär sig som de vill och inte du, vore det bästa att helt enkelt se till att du inte kan se något mer. Obligatorisk ögonbindel och blindkäpp för dig så fort du kliver utanför dörren, så slipper du lida så hemskt och kan heller inte ta ut din frustration genom att skada andra människor. Då hamnar ansvaret på rätt ställe.
Citera
2012-05-25, 18:30
Medlem
Blott en fråga: Hur skall man göra nu när det snart är sommar och det förmodligen kommer att bli rätt varmt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in