2012-05-25, 01:04
Medlem
wwwMakers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tverskoy
Det är så här, om en kvinna har en kjol som är kort upp till fittan och en tröja som sitter tight så att tuttarna syns som fan då ska kvinnan faaaan inte klaga om hon blir våldtagen. Håller ni med? (om ni inte gör det då är ni idioter, speciellt ni som är föräldrar till en dotter)

Tjejer som klär sig så borde inte bli våldtagna, det bör ingen.
Men dom får för fan räkna med det, man lever i en sagovärld om man säger "man får klä sig hur man vill, det ska ingen annan bry sig ett skit om".

Det är ett fakta att personer där ute våldtar, så är det bara.
Om du inte vill riskera att bli våldtagen sluta klä dig som om du ber om det.
Citera
2012-05-25, 01:04
Medlem
epic-norrmans avatar
Citat:
Det är så här, om en kvinna har en kjol som är kort upp till fittan och en tröja som sitter tight så att tuttarna syns som fan då ska kvinnan faaaan inte klaga om hon blir våldtagen. Håller ni med? (om ni inte gör det då är ni idioter, speciellt ni som är föräldrar till en dotter)

Så länge man inte blottar sig eller uppviglar till förargelseväckande beteende och följer lagen så får, och ska man kunna gå klädd som man trivs. Skylla sig själv får man göra om man inte följer säkerhetsanvisningarna när man hoppar fallskärm eller liknande scenarier.

Klaga över våldtäkt får man göra, oavsett förhållanden, - En våldtäkt är alltid våldtäkt oavsett¤
Citera
2012-05-25, 01:06
Medlem
soapmasters avatar
Gå och lägg dig jävla troll. En tjej ska fan kunna gå runt med kortkort, tight jävla tröja så alla kan se varenda liten kontur av hennes kropp och snuskigt packad ska hon också kunna vara utan att nån jävla idiot ska tro sig ha rätten att våldta henne.

PS: Jag vill slå dig på munnen.

Och ja jag vet att du bara är en ensam liten tönt som bara är ute efter att provocera. Härligt liv.
Senast redigerad av soapmaster 2012-05-25 kl. 01:10.
Citera
2012-05-25, 01:19
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wwwMaker
Tjejer som klär sig så borde inte bli våldtagna, det bör ingen.
Men dom får för fan räkna med det, man lever i en sagovärld om man säger "man får klä sig hur man vill, det ska ingen annan bry sig ett skit om".

Det är ett fakta att personer där ute våldtar, så är det bara.
Om du inte vill riskera att bli våldtagen sluta klä dig som om du ber om det.

Det är ganska sällan man kan klä sig som man vill egentligen.
På en anställningsintervju kan du inte göra det.
Du kommer inte in på många krogar och nattklubbar om du klär dig dåligt.
Förra sommaren så var det någon kille i norra Sverige vill jag minnas som hade "stringbadbyxor" på sig på badstranden, vips så var polisen där efter att folk hade blivit "besvärade" och sedan ringt farbror blå.
När hörde ni senast talas om någon som ringer polisen så fort en kvinna klär sig utmanande
Citera
2012-05-25, 01:20
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffnipples
Vilken klassisk myt du levererar. I din fantasivärld med rosa fluffiga moln och enhörningar kanske det är som du beskriver det men i verkligheten är det helt annorlunda. Vad anser du vara en överlevnadsstrategi i ett modernt samhälle? Att anpassa sig efter rådande förutsättningar eller att gå all in med alla konsekvenser som följer? Jag i egenskap av att vara en vit person kanske anser att jag ska kunna gå igenom Harlem mitt i natten utan att bli rånad eller mördad men vi båda vet att en sådan attityd varken är smart eller speciellt insiktsfullt. I slutändan har alla ett egenansvar där man får ta konsekvenserna av sitt handlande vilket inte du fattar.

Att jag ens orkar besvara detta...

Att säga att det är "rätt åt dem" att de blir våldtagna för att de klär sig lite opassande tycker jag är helt fel. Så du menar att det inte är konstigt? Alla tjejer jag känner går runt i korta shorts och säkert någon tight jävla tröja på sommaren. Förtjänar alla de att bli våldtagna för att de går klädda så?

Jag förstår mer än vad du tror grabben men jag tycker inte det är rätt att säga "...
Citat:
Det är så här, om en kvinna har en kjol som är kort upp till fittan och en tröja som sitter tight så att tuttarna syns som fan då ska kvinnan faaaan inte klaga om hon blir våldtagen.

Så lever jag i alla fall.
Citera
2012-05-25, 01:23
Medlem
wwwMakers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Förra sommaren så var det någon kille i norra Sverige vill jag minnas som hade "stringbadbyxor" på sig på badstranden, vips så var polisen där efter att folk hade blivit "besvärade" och sedan ringt farbror blå.
När hörde ni senast talas om någon som ringer polisen så fort en kvinna klär sig utmanande

Bara ett annat exempel dubbelmoralen vi lever i idag.
Citera
2012-05-25, 01:27
Medlem
-charliesheens avatar
behöver man ens våldta dessa tjejer?
Citera
2012-05-25, 01:28
Medlem
Apocalyptors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011

Klä sig anständigt och efter tänkt aktivitet är väl ljusår från att bli våldtagen pga. kort kjol.

Varför inte då klär sig i burka med en gång, det är ju stiligt och attraherar inte den sortens människor som i många fall begår de våldtäkter vi läser om i tidningen.
Citera
2012-05-25, 01:29
Medlem
Stiffnippless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIKDaniel
Att jag ens orkar besvara detta...

Att säga att det är "rätt åt dem" att de blir våldtagna för att de klär sig lite opassande tycker jag är helt fel. Så du menar att det inte är konstigt? Alla tjejer jag känner går runt i korta shorts och säkert någon tight jävla tröja på sommaren. Förtjänar alla de att bli våldtagna för att de går klädda så?

Jag förstår mer än vad du tror grabben men jag tycker inte det är rätt att säga "...

Så lever jag i alla fall.

Var skriver jag att det är rätt åt dem? Det jag skriver är enligt samma bedömningsvillkor som vid våra domstolar. Visar man brist på omdöme och råkar illa ut så är det ens eget ansvar att man drabbas på ett negativt sätt.

Vad är det du förstår?
Citera
2012-05-25, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoggerTattoo
Jo någonting Ska hända. Du ska bli upphetsad och vilja ha sex med människan av det kvinnliga könet. Du är programmerad till att vilja föröka dig så att rasen inte dör ut.
Det som skiljer människor från primitiva djur är förmågan att kontrollera sina impulser. Är du människa eller ett djur?
Citera
2012-05-25, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenny.persson
Det du frågar efter är en overklig ekvation att föreställa sig så därför är jag oförmögen att ge dig ett tillfredställande svar.
Det säger ganska mycket om dina fördomar om både svenskar och araber.
Citera
2012-05-25, 01:35
Medlem
Citat:

Helt rätt! Spanar alltid efter potentiella offer med denna metoden! Kort tjol=villig fitta. Suprise sex kallar jag det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in