Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-03-01, 01:26
  #1
Banned
Förstår inte hur folk håller på,

Dessa importerade bmw 318 med m3 look, 35 000 mil på mätaren, från 92, delfinstereo, o fyra pers som åker runt o glassar i bilen på kvällar o helger i centrum o tror att folk tycker dom är coola.

Nu är detta inget snack om folk som gillar att styla eller bygga egna bilar, för det kan såklart vara snyggt, men det är just denna pizzarbagare bil.

Till o med en gammal mazda 626 drar ju ifrån en gammal bmw 318 vid ett rödljus
Citera
2005-03-01, 09:07
  #2
Medlem
skgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyberax2002
Förstår inte hur folk håller på,

Dessa importerade bmw 318 med m3 look, 35 000 mil på mätaren, från 92, delfinstereo, o fyra pers som åker runt o glassar i bilen på kvällar o helger i centrum o tror att folk tycker dom är coola.

Nu är detta inget snack om folk som gillar att styla eller bygga egna bilar, för det kan såklart vara snyggt, men det är just denna pizzarbagare bil.

Till o med en gammal mazda 626 drar ju ifrån en gammal bmw 318 vid ett rödljus


Stör mig lika mycket (eller lite?) som alla japsar som glider omkring med neonljus, dekaler och en aluvinge lika stor som Göran Persson.
Citera
2005-03-01, 09:22
  #3
Medlem
Boddies avatar
Japp jag hatar alla dessa förbannade pizzabagare i M3 stylade 316 0ch 318. Det är så jäkla löjligt!
Citera
2005-03-01, 12:01
  #4
Medlem
Perriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyberax2002
Förstår inte hur folk håller på,

Dessa importerade bmw 318 med m3 look, 35 000 mil på mätaren, från 92, delfinstereo, o fyra pers som åker runt o glassar i bilen på kvällar o helger i centrum o tror att folk tycker dom är coola.

Nu är detta inget snack om folk som gillar att styla eller bygga egna bilar, för det kan såklart vara snyggt, men det är just denna pizzarbagare bil.

Till o med en gammal mazda 626 drar ju ifrån en gammal bmw 318 vid ett rödljus
Säg mig, stör det herrn lika mycket med sopsänkta Volvos med tonade rutor som har en sur gammal B21-spis? Om inte, så torde grundfrågan snarare handla om hur du ser på att invandrare tar för sig och då känns väl en flytt till invandringsforumet inte så långsökt....

/perris
Citera
2005-03-01, 12:07
  #5
Medlem
Boddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perris
Säg mig, stör det herrn lika mycket med sopsänkta Volvos med tonade rutor som har en sur gammal B21-spis? Om inte, så torde grundfrågan snarare handla om hur du ser på att invandrare tar för sig och då känns väl en flytt till invandringsforumet inte så långsökt....

/perris

Det ä ju sköna gubbar som åker runt i penselmålade sänkta Volvo 240 och tärningar i rutan
Citera
2005-03-01, 13:45
  #6
Medlem
Nikhers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyberax2002
Dessa importerade bmw 318 med m3 look, 35 000 mil på mätaren, från 92, delfinstereo, o fyra pers som åker runt o glassar i bilen på kvällar o helger i centrum o tror att folk tycker dom är coola.
Klart att folk tycker de är coola. Annars skulle de väl inte fortsätta?

Citat:
Ursprungligen postat av Cyberax2002
Till o med en gammal mazda 626 drar ju ifrån en gammal bmw 318 vid ett rödljus
Du har ju inte fattat någonting.
Citera
2005-03-01, 18:48
  #7
Medlem
Du har ju inte fattat någonting.[/quote]

Om man nu ska få folk att tro att man har en värre bil än man har så
bör den väl åtminstånde dra en gammal mazda....

Låter nästan som du känner dig träffad
Citera
2005-03-01, 19:44
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cyberax2002
Förstår inte hur folk håller på,

Dessa importerade bmw 318 med m3 look, 35 000 mil på mätaren, från 92, delfinstereo, o fyra pers som åker runt o glassar i bilen på kvällar o helger i centrum o tror att folk tycker dom är coola.

Nu är detta inget snack om folk som gillar att styla eller bygga egna bilar, för det kan såklart vara snyggt, men det är just denna pizzarbagare bil.

Till o med en gammal <a style='text-decoration: none; border-bottom: 3px double;' href="http://www.serverlogic3.com/lm/rtl3.asp?si=24&k=mazda%20626" onmouseover="window.status='mazda 626'; return true;" onmouseout="window.status=''; return true;">mazda 626</a> drar ju ifrån en gammal bmw 318 vid ett rödljus

Jag tycker det är skönt...bara bilen är snyggt stylad och har bra ljudsystem.
Citera
2005-03-01, 20:42
  #9
Medlem
Onkel Gagels avatar
Alltid lika kul att gasa ifrån alla 316 med M3-märken och 5-tums utblås. Ägarna brukar bli redigt förbannade när dom blir frånåkta av en Peugeot.
Citera
2005-03-01, 21:16
  #10
Avstängd
En jävla smartskalles avatar
Vad är en delfinstereo? Finns det ett sånt märke?
Citera
2005-03-01, 21:21
  #11
Medlem
Delfinstereo är väl en gammal stereo från någon japansk bilsteretillverkaresom har en liten svart display som man kan ställa in ska visa fint hoppande delfiner Vädigt estetiskt enligt vissa pizzabagare
Citera
2005-03-03, 22:50
  #12
Medlem
Frank Shamrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koolhaas
Delfinstereo är väl en gammal stereo från någon japansk bilsteretillverkaresom har en liten svart display som man kan ställa in ska visa fint hoppande delfiner Vädigt estetiskt enligt vissa pizzabagare

Pioneer hade väl det i sina lite dyrare modeller för ngt år sedan. Man kunde få lite animeringar, såg det i mds/brl-katalogerna när jag spekulerade på stereo.


Till ämnet så säger jag, brrrrr. Sådana stylade BMW's är ruskiga. Generellt tycker iaf jag att man ska det piano med neonljus, fejkluftintag och plastsidepipes...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback