• 3
  • 4
2012-05-24, 15:28
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ayayeyey
Heh, nej, har du svårt för att förstå?

Läs vad jag skriver ovan, lilla slidel.
Nu har jag googlat ordet och det är närmare bestämt en stad i Usa som heter Slidel. Så sluta upp med att hitta på tramsiga ord som varken behövs eller kommer att få fäste.
Citera
2012-05-24, 16:00
Medlem
Vet inte om ni sett, men Outsiders hade ju ett reportage om dessa slidlar för ett tag sedan.
Finns på Kanal 5 Play om ni vill se lite slidlar.
Citera
2012-05-24, 16:09
Medlem
Citat:
Nej, en slidel kan inte vara en man.

En slidel är en fet slemmig gammal kärring som är så kåt så att hon lämnar slemmiga spår efter sig, like en snigel.

Tänkt dig en överkåt kärring utan trosor sittandes på en stol eller en träbit, därefter drar du slideln lite fram eller tillbaka, så kommer hon att lämna slemmiga spår efter sig.

Det kommer inte mannen att göra.
Vi med mycket slem i rumpan och analinkontinens då?
Citera
2012-05-24, 16:10
Medlem
ayayeyeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
sluta upp med att hitta på tramsiga ord som varken behövs eller kommer att få fäste.

Du är rätt tramsig, men hindrar det dig från att skriva? Nej, tyvärr.

Lilla lilla slidel där...
Citera
2012-05-24, 16:11
Medlem
ayayeyeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av woot-hole
Vet inte om ni sett, men Outsiders hade ju ett reportage om dessa slidlar för ett tag sedan.
Finns på Kanal 5 Play om ni vill se lite slidlar.

Ja,verkar som det kan bli en riktig klassiker i sammanhanget!
Citera
2012-05-24, 19:44
Medlem
voOys avatar
Citat:
Ja,verkar som det kan bli en riktig klassiker i sammanhanget!

Varför var du tvungen att mynta ett så fult ord? Inte fult så utan det låter bara fel att säga.. som asdfghuu.. Din jävla asdfghuu!
Citera
2012-05-24, 19:51
Medlem
Wayaheads avatar
Jeezass! Kan man komma tidelag närmare än så? Och sedan släpa hem "hung like a horse" på det allmännas bekostnad!
Citera
2012-05-24, 20:09
Medlem
MilitantCanibals avatar
Citat:
Grejen som gör det ännu mer intreessant, är att dessa slidlar fortfarande skulle kunna få kuk i Sverige om de ville.

Inte min i alla fall.
Citera
2012-05-25, 00:58
Medlem
Stiffnippless avatar
Ett raggtips till alla slidlar härinne är att ni ska äta upp er rejält innan ni åker till slidelkusten. Fetma symboliserar rikedom och hälsa för en Afrikan. De flesta av er behöver säkert inte anamma ovanstående då ni med stor sannolikhet redan använder en lastbilsvåg men många av er funderar säkert på vilken approach ni ska ha i ert framtida sexköp.
Citera
2012-05-25, 06:33
Medlem
ayayeyeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MilitantCanibal
Inte min i alla fall.

Inte min heller, men det finns tyvärr svältfödda män som genom den extrema feminism som finns i sverige, drabbats av extrem ensamhet, som är beredd att ligga med första bästa slemmiga slidel, bara de får chansen.
Citera
2012-05-25, 06:36
Medlem
ayayeyeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffnipples
Ett raggtips till alla slidlar härinne är att ni ska äta upp er rejält innan ni åker till slidelkusten. Fetma symboliserar rikedom och hälsa för en Afrikan. De flesta av er behöver säkert inte anamma ovanstående då ni med stor sannolikhet redan använder en lastbilsvåg men många av er funderar säkert på vilken approach ni ska ha i ert framtida sexköp.

Haha, det är ett utmärkt tips!
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in