• 1
  • 2
2012-05-24, 09:22
Medlem
ayayeyeys avatar
I årets Cannes-festival så finns det en film som heter Paradise: Love

Och gissa vad den handlar om??

Jo, slemmiga slidlar som åker på semester till Afrika!!

Har själv inte sett filmen ännu, och ärligt talat, jag vet inte om jag vågar se den heller.
(Vem vill se en gammal överviktig slemmig slidel ha sex?)

NÅgon som sett den ännu?

Någon som har några fler filmtips som handlar om slidlar och sexturism?

En annan aspekt på det hela är att detta, ännu en gång utmanar feministernas världsbild om män som odjur som utnyttjar slidlar.
Citera
2012-05-24, 09:34
Medlem
ayayeyeys avatar
här är en länk till filmen : http://www.imdb.com/title/tt1403214/
Citera
2012-05-24, 09:36
Medlem
Nu är ju den stora frågan då om man anser att det är bra att det skildras att även kvinnor köper sex eller om det inte är bra.
Citera
2012-05-24, 10:33
Medlem
ayayeyeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tibli
Nu är ju den stora frågan då om man anser att det är bra att det skildras att även kvinnor köper sex eller om det inte är bra.

Det är bra på alla sätt och vis, upp till ytan med det.

Allt som bidrar tlll att rasera den tokiga världsbild feminister har, om män som rovdjur som förtrycker slidlar, och som de lyckats indoktrinera sveriges befolkning med, måste ifrågasättas, så vi får ett slut på eländet.
Senast redigerad av ayayeyey 2012-05-24 kl. 10:44.
Citera
2012-05-24, 10:55
Medlem
iKnugens avatar
Vad är en slidel?
Är det slida du menar?
Citera
2012-05-24, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iKnugen
Vad är en slidel?
Är det slida du menar?

En slidel är en man eller en kvinna som köper sex. Slide - glida. En som glider.
Citera
2012-05-24, 10:59
Medlem
I vilken anda framställer filmen kvinnornas sexturism? Är det något harmlöst som kan ursäktas då kvinnorna bara frigör sig feministiskt med hjälp av negerkukar, eller framställs det till motvikt gentemot männens kärlekssökande i t.ex Thailand?
Citera
2012-05-24, 11:04
Medlem
ayayeyeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iKnugen
Vad är en slidel?
Är det slida du menar?

Nej, en slidel är en slemmig tant som är så kåt och lössläppt att hon lämnar slemmiga spår efter sig, likt en snigel.

En manlig motsvarighet är en mansgris, gubbslem osv...
Citera
2012-05-24, 11:05
Medlem
ayayeyeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maneetti
I vilken anda framställer filmen kvinnornas sexturism? Är det något harmlöst som kan ursäktas då kvinnorna bara frigör sig feministiskt med hjälp av negerkukar, eller framställs det till motvikt gentemot männens kärlekssökande i t.ex Thailand?

Jag har själv tyvärr inte sett den ännu, men jag hoppas att det inte är det vanliga, att man som vanligt tar parti för slideln, och säger att männen utnyttjar den stackars gamla slideln, genom att lura henne på pengar. Det vore fördjävligt illa i såfall.
Citera
2012-05-24, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ayayeyey
Nej, en slidel är en slemmig tant som är så kåt och lössläppt att hon lämnar slemmiga spår efter sig, likt en snigel.

En manlig motsvarighet är en mansgris, gubbslem osv...

Nej då en slidel är man. De flesta slidlar är män faktiskt. Det är fler män som köper sex, alltså är slideln mest en man.
Citera
2012-05-24, 11:13
Medlem
ayayeyeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tibli
Nej då en slidel är man. De flesta slidlar är män faktiskt. Det är fler män som köper sex, alltså är slideln mest en man.

Nej, en slidel kan inte vara en man.

En slidel är en fet slemmig gammal kärring som är så kåt så att hon lämnar slemmiga spår efter sig, like en snigel.

Tänkt dig en överkåt kärring utan trosor sittandes på en stol eller en träbit, därefter drar du slideln lite fram eller tillbaka, så kommer hon att lämna slemmiga spår efter sig.

Det kommer inte mannen att göra.
Citera
2012-05-24, 11:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Maneetti

Citat:
Ursprungligen postat av ayayeyey
Jag har själv tyvärr inte sett den ännu, men jag hoppas att det inte är det vanliga, att man som vanligt tar parti för slideln, och säger att männen utnyttjar den stackars gamla slideln, genom att lura henne på pengar. Det vore fördjävligt illa i såfall.

Vad vi utan att ha sett den redan kan konstatera är att det som vanligt när det gäller kvinnliga torskar ska skrivas om till "kärlek".
Och då med "love" i titeln tror jag att vi kan förutsätta att vi har ännu en dokumentär som romantiserar kvinnliga sexköpare.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in