2012-05-24, 12:32
Medlem
ayayeyeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av voOy
Vad hände med att man ska vara lojal? Lojalitet försvann i samband med milleniumskiftet känns det som.

Ganska bra obserververat, det var ungefär då den svenska feminismen, genom framförallt media och politik, på riktigt kopplade grepp om medelsvensson
Citera
2012-05-24, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av voOy
Detta är fullständigt vidrigt. Dessa kvinnor bör bli av med sitt medborgarskap i sina hemländer.

(nej, jag tycker inte om WT män som drar hem små thais heller)

Vad hände med att man ska vara lojal? Lojalitet försvann i samband med milleniumskiftet känns det som.
Vad är det som är så fel att dessa kvinnor vill unna sig lite sex? Skulle DU vilja ta dig an dessa? Jag bara undrar då dessa kvinnor inte uppfyller mina sexistiska-ideal.
Citera
2012-05-24, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pascal
Vad är det som är så fel att dessa kvinnor vill unna sig lite sex? Skulle DU vilja ta dig an dessa? Jag bara undrar då dessa kvinnor inte uppfyller mina sexistiska ideal.
Nej precis. Ingen skadas ju av att dessa gamla kvinnor efter bästa förbrukningsdatum är passerat upplever "kärleken" i något soligt land.

Att dra upp poängen med att feminister är hycklare då de även fördömmer män som tar hem asiatiska fruar går väl ioförsig, men känns samtidigt inte helt aktuellt då den debatten har dött ned ganska bra, vad jag vet. Har inte hört ett knyst om just det på ett bra tag.
Senast redigerad av Maneetti 2012-05-24 kl. 12:49.
Citera
2012-05-24, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pascal
Vad är det som är så fel att dessa kvinnor vill unna sig lite sex? Skulle DU vilja ta dig an dessa? Jag bara undrar då dessa kvinnor inte uppfyller mina sexistiska-ideal.

Det är väl ett fritt val för männen att sälja sex till dem också. Några hallickar som säljer dem har då inte jag hört talas om. Tycker de ska respekteras för sitt val.
Citera
2012-05-24, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tibli
Det är väl ett fritt val för männen att sälja sex till dem också. Några hallickar som säljer dem har då inte jag hört talas om. Tycker de ska respekteras för sitt val.
Jag tycker att du bagatelliserar det hela. Det är inte precis så att dom har valet att gå på soc. om de inte säljer sig/blir toyboy till de feta gamla västerländska kärringarna. De kanske inte ens ser någon annan utväg att skrapa ihop till sitt levebröd. Antagligen drar de in pengar åt en hel familj, eller lever kanske i hoppet att de ska bli medtagna till något rikare land. Din respekt skulle de nog skita blankt i.

De lever i en utsatt situation och blir i viss mån säkert utnyttjade.
Citera
2012-05-24, 13:07
Bannlyst
Jag lider med de stackars afrikanska killarna som måste förnedra sig så här för att överleva.
Citera
2012-05-24, 13:10
Medlem
Chillfires avatar
Äckliga slidlar, men vad ska de göra när de inte får kuk i Sverige? Och börja träna orkar de ju inte, stackarna.

Det är bättre att de åker utomlands och får sig lite negerkuk än att de stannar kvar här och blir rabiata feminister vilket vi alla vet är det vanligaste symtomet av för lite kuk.
Citera
2012-05-24, 13:33
Medlem
ayayeyeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chillfire
Äckliga slidlar, men vad ska de göra när de inte får kuk i Sverige? Och börja träna orkar de ju inte, stackarna.

Grejen som gör det ännu mer intreessant, är att dessa slidlar fortfarande skulle kunna få kuk i Sverige om de ville.
Citera
2012-05-24, 13:41
Medlem
Chillfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ayayeyey
Grejen som gör det ännu mer intreessant, är att dessa slidlar fortfarande skulle kunna få kuk i Sverige om de ville.

De slidlar som presenteras i filmen kanske, men i verkligheten är det mest fula och tjocka slidlar som åker iväg för negerkuk.
Citera
2012-05-24, 13:46
Medlem
Citat:
De slidlar som presenteras i filmen kanske, men i verkligheten är det mest fula och tjocka slidlar som åker iväg för negerkuk.
Ofta är det väl fulhet en orsak till att någon köper sex men även kvinnor kan nog köpa sex for the fun of it. Det är själva grejen att få köpa sex som gör det bra. Och sen att man själv kan få bestämma exakt vad man vill köpa. Är nog inte ett dugg konstigare än när män köper sex.
Citera
2012-05-24, 14:09
Medlem
ayayeyeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tibli
Ofta är det väl fulhet en orsak till att någon köper sex men även kvinnor kan nog köpa sex for the fun of it. Det är själva grejen att få köpa sex som gör det bra. Och sen att man själv kan få bestämma exakt vad man vill köpa. Är nog inte ett dugg konstigare än när män köper sex.

Nej, när slidlar köper sex, är det ofta för att de är less med det vanliga sexet på hemmaplan, man vill ha något extra.

En stor del av de män som köper sex, gör det för att de är ensamma.

Sedan finns det även de män, som likt slidlar köper sex, for the fun of it.
Citera
2012-05-24, 14:10
Medlem
ayayeyeys avatar
Citat:

ja, det stämmer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in