2010-06-03, 17:51
Medlem
DRFLAMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sx-pojken
Sevo efterträdde ju Jocksovic efter hans bortgång -98... så inte helt otänkbart...

därefter så sköts ju arkan i belgrad (-03 tror jag det var) av en korrumpt snut som troligen lejdes av Sebiens dåvarande president som själv var inblandad i smugglingen me...

mvh.T

Vet man vilka Kovac utfört beställningsjobb på?
Citera
2010-06-03, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DRFLAME
Vet man vilka Kovac utfört beställningsjobb på?

solvallamordet grund var ju enligt finnen Janninen att Jocksovic "pressat" Janninen på pengar pga att Janninen sålt smuggelcigg på Jocksovics "marknad"... Janninen fick ju bara 6 års fängelse för mordet då han var 21 år.... sen dömdes han inte så hårt då den mördade var hårt belastad kriminell...

Janninen dömdes ju för mordet på en kille som varit inblandad i Arlandarånet och som blåst övriga inblandade på pengar... mordet skedde i Finland o även "kinesen" från rapgruppen "kartellen" dömdes för inblandning i det mordet... båda sitter i Finland för det...

mvh.T
Citera
2010-06-04, 02:46
Bannlyst
Citat:
Chritian Bruzzone sköt/skadade väl sig i handen när han sköt Kovac me en H&K MP5 på restaurangen Broder Tuck i STHLM.... därför kunde det bevisas att han var på plats.... även sasha Djokic (Ratko Djokic son) satt häktad för mordet..

mvh.T
CZ Scorpio kal 32. var det: http://www.jgstrade.com/images/sklady/SA_61_M.jpg
Citera
2010-06-06, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrSkumberg
CZ Scorpio kal 32. var det: http://www.jgstrade.com/images/sklady/SA_61_M.jpg

ok... 2:a handsinfo jag hade... nån typ av SMG iallafall....

tydligen så sitter det kvar kulor i golvet på restaurangen Broder Tuck i sthlm efter mordet... (vet inte sanningshalten på det... var en plit i TPT som nämnde det..)

mvh.T
Citera
2010-06-06, 13:35
Bannlyst
Citat:
ok... 2:a handsinfo jag hade... nån typ av SMG iallafall....
SMG...spelar du mycket tv-spel?

Citat:
tydligen så sitter det kvar kulor i golvet på restaurangen Broder Tuck i sthlm efter mordet...
Knappast. SKL plockar kulorna för teknisk undersökning - och de lär inte sätta tillbaka dom!
Citera
2010-06-06, 19:36
Medlem
Citat:
SMG...spelar du mycket tv-spel?

Knappast. SKL plockar kulorna för teknisk undersökning - och de lär inte sätta tillbaka dom!

spelar tv-spel??? nja... bara på "kåken"...

SMG = SubMacineGun= k-Pist=kulsprutepistol....

jag sa ju att sanninghalten lät lite si så där`a.... enligt pliten som var vän me ägare så satt vissa kulor för djupt i golvet för att kunna plocka ut dem utan att demolera golvet totalt..som jag har för mig skulle bestå av nåt träslag... (låter väl inte helt orimligt att de tar me X antal golvplankor o skippar vissa me få skott i... 1 mag. 30/skott tömdes ju där...)

tror du sett lite för mycket på CSI...

mvh.T
Citera
2010-06-06, 20:16
Bannlyst
Citat:
spelar tv-spel??? nja... bara på "kåken"...
Wow. Jag är imponerad........

Citat:
SMG = SubMacineGun= k-Pist=kulsprutepistol....
Just därför fånigt att använda en term som mest används inom dataspel.

Citat:
jag sa ju att sanninghalten lät lite si så där`a.... enligt pliten som var vän me ägare så satt vissa kulor för djupt i golvet för att kunna plocka ut dem utan att demolera golvet totalt..som jag har för mig skulle bestå av nåt träslag... (låter väl inte helt orimligt att de tar me X antal golvplankor o skippar vissa me få skott i... 1 mag. 30/skott tömdes ju där...)
Du vet uppenbarligen inte ett smack om vilka åtgärder tekniska roteln vidtar när de ska undersöka en brottsplats. De skiter om så golvet är fyrahundra år gammalt och K-märkt, de gör heller inga antaganden om att alla kulor kommer från samma vapen utan samlar in alla bara för att vara säker att inte något annat vapen har avlossats.

För övrigt avfyrades två vapen inne på restaurangen. Ge dig inte in i diskussioner kring saker du inte har någon aning om. Du kommer bara förlora.

Citat:
tror du sett lite för mycket på CSI...
Jorå så att e.......
Citera
2010-06-07, 00:39
Medlem
Citat:
Wow. Jag är imponerad........

Just därför fånigt att använda en term som mest används inom dataspel.

Du vet uppenbarligen inte ett smack om vilka åtgärder tekniska roteln vidtar när de ska undersöka en brottsplats. De skiter om så golvet är fyrahundra år gammalt och K-märkt, de gör heller inga antaganden om att alla kulor kommer från samma vapen utan samlar in alla bara för att vara säker att inte något annat vapen har avlossats.

För övrigt avfyrades två vapen inne på restaurangen. Ge dig inte in i diskussioner kring saker du inte har någon aning om. Du kommer bara förlora.

Jorå så att e.......

värst vad du hänger upp dig på detaljer då "MR CSI" ... SMG RULES!!!! CS-LAN:are ju...

jo jag har för mig att även en pistol avlossades på broder Tuck... (det var 2 GM på plats)

inte direkt så det var igår det mordet skedde...

även tekniska roteln har sina begränsningar.... som sagt... jag nämnde bara vad en plit sagt o sa att jag inte visste sanningshalten i det... o visst betvivlar jag vad han sa... vilket jag skrev vilket du INTE citerade....

mvh.T
Citera
2010-06-07, 18:10
Medlem
pewpewPROs avatar
Citat:
värst vad du hänger upp dig på detaljer då "MR CSI" ... SMG RULES!!!! CS-LAN:are ju...

jo jag har för mig att även en pistol avlossades på broder Tuck... (det var 2 GM på plats)

inte direkt så det var igår det mordet skedde...

även tekniska roteln har sina begränsningar.... som sagt... jag nämnde bara vad en plit sagt o sa att jag inte visste sanningshalten i det... o visst betvivlar jag vad han sa... vilket jag skrev vilket du INTE citerade....

mvh.T

janne sköt 4 skott inget mer

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6007370.ab
Citera
2010-06-07, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pewpewPRO
janne sköt 4 skott inget mer

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6007370.ab

men seriöst.... janninen sköt Dragan joksovic på Solvalla -98.... vi pratar om när Christian bruzzello mördade Dragan Kovac på resaturang Broder Tuck senare... vilket vissa tror var en hämnd för solvallamordet....

kom in i matchen....

mvh.T
Citera
2010-06-07, 23:08
Medlem
DRFLAMEs avatar
Citat:
men seriöst.... janninen sköt Dragan joksovic på Solvalla -98.... vi pratar om när Christian bruzzello mördade Dragan Kovac på resaturang Broder Tuck senare... vilket vissa tror var en hämnd för solvallamordet....

kom in i matchen....

mvh.T

Jag tänkte mer på om du hade någon mer info om Kovac. Hur pass torped var han? Vilka har han plockat?
Citera
2010-06-08, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DRFLAME
Jag tänkte mer på om du hade någon mer info om Kovac. Hur pass torped var han? Vilka har han plockat?

Kovac vet jag inte så mycket om mer än att han var lierad me Joksovic i ciggarettsmugglingen från balkan hit till sverige...

kovac misshandlade ju dock personligen Ratko Djokics bror men det var ju som sagt på typ -80talet.... tror att kovac kommit upp sig lite i om med att han höll i ciggarettsmuggling i stor skala så han lejde nog folk när det behövdes....

det kostar ju inte speciellt mycket att få nån mördad av nån f.d jugge...

mvh.T
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in