Citat:
Ursprungligen postat av
lillefisk
Men snlla mnniskor, lite reklam kan ni vl tla nr ni fr en s pass bra podcast? Vad gr 3-4 minuter av ert utav reklam om man fr 50 minuter guld i ronen i de fljande minuterna. Strigt att folk ska klaga p att de mste gra reklam. Det r vl en sjlvklarhet. De mste ju f inkomst fr det. Vissa av er sger "Ja men vad de tar en timma att spela in, ska de inte kunna lgga en timma gratis t oss?". Det roliga r att de inte bara tar en timma. Det tar flera timmar. Dels att forska, komma p mnen, spela in, redigera, publicera och sen hlla efter med information p sociala medier. Det tar inte en timma. Klart de ska ha betalt fr vad de gr. Jag har d ingenting emot att de gr reklam, absolut ingenting emot det.
Du missfrstr mig. Jag har inga problem med att dom r sponsrade och gr reklam. Det klart att dom ska tjna en liten hacka p det jobb dom lgger ner.
Men jag personligen r trtt p att, i varje avsnitt, hra tio-minuters utlggningar om IF. Ngon gng ibland hade fungerat. Allts att dom har som standard att sga "Vi r sponsrade av IF - Tack IF" och ibland ha tio-minuters utlggningar.
Fr mig frtar det underhllningen.
Och dom r inte Sveriges bsta podcast. F&F kommer alltid att vara tio gnger bttre.